Więcej w: Bez kategorii
Premium
Bez kategorii

Polskie inwestycje w Afryce

Rodzime firmy coraz odważniej wkraczają na rynki Afryki Subsaharyjskiej, konkurując z międzynarodowymi korporacjami. Jednak ta ambitna podróż to wyzwanie nawet dla doświadczonych graczy biznesowych, z racji dystansu, zmiennych uwarunkowań oraz zupełnie nieoczywistych lokalnych realiów. Inwestycje na afrykańskich rynkach wymagają cierpliwości, budowy relacji i stworzenia dobrej opowieści o przewagach firmy z dalekiego i nieznanego kraju. W ostatnim dziesięcioleciu kraje Afryki Subsaharyjskiej stały się […]

Aleksandra Wąsowska
26 kwietnia 2024
Bez kategorii

Klimatyczny biznes

Deklaracje środowiskowe firm wskazują, że przedsiębiorcy i liderzy, a przynajmniej część z nich, zaczynają rozumieć swoją odpowiedzialność za środowisko i próbują minimalizować szkody spowodowane przez ich organizacje. Ostatnie miesiące przyniosły anomalie pogodowe, szokująco wysokie temperatury oceanów, niebezpieczne fale upałów, rekordowe pożary oraz katastrofalne powodzie, które zakłócały i niszczyły życie na całym świecie i brutalnie przypominały nam o kosztach bierności. Menedżerowie mogą mieć poczucie, […]

26 kwietnia 2024
Bez kategorii

Jackie Rocca: Jak Slack rozwiązuje problemy użytkowników za pomocą AI

W tym odcinku podcastu „Me, Myself, and AI” Jackie Rocca, wiceprezeska ds. produktu w firmie Slack, opisuje, jak jej zespół podchodzi do projektowania nowych produktów w przestrzeni generatywnej sztucznej inteligencji, oraz przedstawia pewne prognozy na przyszłość. Jako liderka produktu Jackie nieustannie słyszała od użytkowników, że stoją przed wspólnym wyzwaniem: nadążanie za tempem informacji i ustalanie, na czym skupić swoją uwagę […]

25 kwietnia 2024
Bez kategorii

Anna Connor – Łakomy: jak tworzyć skuteczne przekazy sprzedażowe?

Ekspertka specjalizująca się w neuronauce społecznej opowiada, jak ważne w tworzeniu przekazów sprzedażowych są emocje. W świecie, w którym każdy z nas otoczony jest ciągłym przepływem reklam, sztuka tworzenia przekazów sprzedażowych nabiera fundamentalnego znaczenia. W tej materii warto posłuchać ekspertów, a jedną z nich jest Anna Connor‑Łakomy, według której istotą skutecznych komunikatów handlowych są emocje. Jednakże wielu sprzedawcom trudno jest przyjąć tę koncepcję. Wielu […]

25 kwietnia 2024
Bez kategorii

Pięć sposobów, by dać się zobaczyć i usłyszeć w miejscu pracy

Poruszanie się w złożonym środowisku pracy wymaga przemyślanej strategii, aby Twoje zdanie było wyraźnie słyszane. Od wpływania na kluczowe decyzje, po udział w znaczących projektach oraz umiejętność zaznaczenia swojej obecności są czynnikami skutecznego kierowania karierą. Oto pięć technik, które mają na celu podniesienie Twojej widoczności, dzięki czemu Twoje starania zostaną nie tylko zauważone, ale także docenione. 1. Budowanie strategicznych […]

24 kwietnia 2024
Bez kategorii

Szefie, nie ulegaj lizusom, bo szybko tego pożałujesz

Pracownikom opłaca się schlebiać swoim przełożonym, bo dzięki temu mogą zyskać ich przychylność. Z kolei szefom podatność na komplementy może przynieść negatywne konsekwencje. Nadav Klein z Katedry Zachowań Organizacyjnych INSEAD opowiada o badaniach, podczas których sprawdził, z jakimi kosztami muszą się liczyć liderzy, którzy są nadmiernie chwaleni przez swoich pracowników i jakie reakcje mogą ich przed nimi uchronić. Joanna Koprowska: Zbyt naiwny, […]

24 kwietnia 2024
Bez kategorii

Efektowny marketing czy efektywny biznes?

Dlaczego marketing i biznes nie zawsze idą w parze? Dlatego, że marketing to nie konkurs piękności lecz konkurs skuteczności. Jak więc sprawić, żeby w działaniach marketingowych pojawiła się efektywność biznesowa? Dlaczego cena nie zawsze czyni cuda? Na te pytania odpowiada twórca i wieloletni CEO agencji digital marketingu adCookie. W swojej prezentacji opowiada historię jednej kampanii, na podstawie której wyjaśnia, jak czynić […]

23 kwietnia 2024
Bez kategorii

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości. Coraz bliżej XVI Europejski Kongres Gospodarczy.

Trzy dni pełne dyskusji na tematy, którymi żyją Polska, Europa i świat. Uznane autorytety, decyzyjni politycy, menedżerowie dużych firm, przedsiębiorcy, eksperci, naukowcy, młodzi aktywiści, ludzie mediów. W terminie 7‑9 maja 2024 r. odbędzie się Europejski Kongres Gospodarczy – trwa rejestracja na wydarzenie. Misja Europejskiego Kongresu Gospodarczego, największej imprezy biznesowej w Europie centralnej, od samego początku jest niezmienna – to […]

22 kwietnia 2024
Bez kategorii

Jak projektowanie włączające pomaga pozyskać nowych klientów

Rozczarowanie klienta jest niekorzystne dla biznesu. Jednak niektóre produkty rozczarowują codziennie w sposób niezamierzony. Skorzystaj z tych podpowiedzi, aby projektować produkty dla bardziej zróżnicowanych społeczności. Wyobraź sobie produkt, którego użytkowanie jest frustrujące dla milionów ludzi. Można było łatwo tego uniknąć, wybierając inny projekt. Gdyby to był twój produkt, czy nie chciałbyś wiedzieć, kto był nim sfrustrowany i dlaczego? Jak […]

19 kwietnia 2024
Bez kategorii

Trendy na rynku urządzeń do telekonferencji. Technologia przyszłości przygotowana na wyzwania współczesnego świata pracy

Inteligentne rozwiązania wideokonferencyjne Jabra umożliwiają prowadzenie naturalnych spotkań i zapewniają lepszą współpracę hybrydową. Z najnowszych badań i raportów wynika, że nasze podejście do pracy w ostatnich latach przeszło drastyczną transformację. Za zmianą modelu pracy muszą nadążyć biura. Praca hybrydowa stała się nową normalnością, dlatego przestrzenie biurowe muszą zostać tak przeprojektowane, by zmiana miejsca wykonywania obowiązków służbowych była prosta, efektywna i przyjemna. […]

19 kwietnia 2024

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!