Więcej w: Bez kategorii
Bez kategorii

Przestrzeń współpracy i innowacji dla kreatywnej społeczności

Z biur coworkingowych korzystają freelancerzy – informatycy, przedsiębiorcy, artyści, dziennikarze, ale również wiele firm wybiera miejsce w coworkingu nie tylko ze względu na niższe koszty działalności, lecz także dlatego, że ta nowa forma pracy odpowiada aktualnym potrzebom – uwzględnia większą mobilność i możliwość eksplorowania nowych pomysłów. W okresie pandemii wiele osób zdało sobie sprawę, że mogą efektywnie realizować swoje […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Stawiamy na wiedzę

Fundacja NUTRICIA od ponad 20 lat konsekwentnie realizuje misję, którą jest ochrona, promocja i zapewnienie zdrowia poprzez żywienie. Jej kompleksowe działania, mające wymiar ogólnokrajowy, skupiają się na trzech obszarach – badaniach naukowych z zakresu żywienia człowieka oraz wsparcia naukowców, edukacji związanej z żywieniem, a także partnerstwie dla zmiany społecznej i systemowej w obszarze żywienia. Partnerem materiału jest Fundacja Nutricia. Tak różnorodne inicjatywy pozwalają […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Uber – transport spod granicy i 2 miliony złotych dla Ukrainy

Uber przeznaczy 2 miliony złotych na działania na rzecz osób dotkniętych konfliktem i zachęca do korzystania z aplikacji, by nieść pomoc. Na czym polega pomoc? Uber angażuje swoją społeczność w pomoc dla osób uciekających przed działaniami zbrojnymi z Ukrainy do Polski. Oferuje bezpłatny dojazd do punktów PCK lub powrót na terenie miast, w których dostępne są usługi tej firmy. By […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Jak budować doświadczenia zakupowe w świecie zbyt wielu bodźców?

W 2018 roku firma Salesforce przeprowadziła badanie, w którym aż 88% respondentów stwierdziło, że doświadczenie zakupowe, jakie zapewnia dana firma, jest równie ważne, co oferowane przez nią produkty i usługi. Skupienie się na komunikacji i obsłudze klienta, dopracowanie wszystkich punktów styku oraz zaprojektowanie pozytywnych doświadczeń na całej ścieżce zakupowej powinny być priorytetem każdej marki. Szczególnie że firmy konkurują nie tylko między sobą, […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Podążaj za potrzebami klientów

Ewolucja potrzeb i oczekiwań konsumentów stawia przed firmami coraz większe wyzwania. Badanie Przyszłość popytu konsumpcyjnego (The Future of Consumer Demand), przeprowadzone przez Trajectory na zlecenie banku HSBC, wyodrębniło główne trendy, które będą miały największy wpływ na produkty i usługi oferowane konsumentom oraz na sposób ich sprzedaży. Wyniki wskazują, że z perspektywy rynku dóbr i usług konsumpcyjnych coraz większą rolę będą odgrywały: […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Proekologiczna postawa firm

Polskie przedsiębiorstwa coraz częściej ujmują ekologie w swoje strategie oraz planują działania na rzecz ochrony środowiska. Według najnowszego raportu „Green Generation. Wspólnie na rzecz Ziemi”, zrealizowanego przez Mobile Institute, zrobiło już tak 3 przebadanych firm. Warto przy tym podkreślić, że większość z nich (61%) deklaruje, że są to ich własne inicjatywy, a nie konsekwencje zmian prawnych. Wśród tych […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Skuteczna sprzedaż w trudnych czasach

W czasach dekoniunktury właściciele i zarządy firm szukają odpowiedzi na fundamentalne pytanie: Jak generować przychody i utrzymywać sprzedaż? W większości przypadków do głowy przychodzą im jednak stare rozwiązania, czyli próbują handlować produktami i usługami na rynkach XXI wieku za pomocą technik wypracowanych w XIX wieku. Pomimo dynamicznych przeobrażeń w świecie i w samych firmach funkcja sprzedaży zmieniła się w znacznie mniejszym stopniu niż inne działania biznesowe. […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Jak przedsiębiorstwa budują doświadczenia pracowników

Stopa bezrobocia w Polsce ciągle spada. W czerwcu wynosiła 5,9%, co oznacza, że bez pracy pozostawało mniej niż milion ludzi. Takiego wyniku nie było od 28 lat. Nic dziwnego, że przedsiębiorcy narzekają na brak rąk do pracy i podejmują różne działania, których celem jest budowa pozytywnego doświadczenia pracowników (Employee Experience), aby związać ich silniej z firmą bądź z sukcesem rekrutować nowych. […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Firma nadmiernie elastyczna

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Przewodnicy cyfrowej transformacji [WIDEO] 

Jak skutecznie przeprowadzić proces cyfrowej transformacji i zmienić organizację w inteligentną firmę? Pełen tekst wywiadu w formie tekstowej znajduje się na tej stronie.

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!