Więcej w: Bez kategorii
Bez kategorii

Gigantyczne czeki z loterii mogą być prawdziwe

CZY WIESZ, ŻE: Według prawa amerykańskiego czek nie musi wykorzystywać specjalnego blankietu. Ważne są dane. Jak wyobrażamy sobie szczęśliwego zwycięzcę loterii pieniężnej? Uśmiechnięty od ucha do ucha, konfetti, fanfary, światła, ale przede wszystkim ogromniasty czek trzymany z trudem w obu rękach. Z wyraźnie widoczną wysokością wygranej, oczywiście. I tu niespodzianka. Tego typu czek – według prawa amerykańskiego – może zostać zrealizowany […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Konferencja 3D na zdrowie

Aby zwrócić uwagę klientów na pojawiające się na rynku nowe produkty i usługi, firmy oraz agencje zajmujące się organizacją wydarzeń promocyjnych sięgają po coraz bardziej wyszukane narzędzia. Agencje eventowe podejmują się organizacji skomplikowanych logistycznie i technologicznie, ale także niezwykle efektownych, wydarzeń. Celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jedną z firm posiadających doświadczenie w tym zakresie jest agencja Open‑Up, która w czerwcu […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Karol Sadaj z Aion Banku: „Przy dużej złożoności problemów nie ma prostych rozwiązań”

Jak radzić sobie ze złożonością zagadnień, które trafiają na biurko lidera? Jak wyciszyć myśli po wyczerpującym fizycznie i mentalnie dniu? Jak odreagowywać stres w mądry i zdrowy sposób? W kolejnej odsłonie Sekretów Mistrzów Karol Sadaj, Country Manager Aion Banku w Polsce, opowiada o swoim podejściu do pracy i czasu wolnego. „Kreowanie oferty to nie jest dzień dziecka, czyli co bym zrobił, gdybym mógł […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Układ nerwowy

Współczesne firmy wyznaczają sobie nowe strategiczne cele, które zmieniają zarówno styl pracy, jak i sposób zarządzania przedsiębiorstwem. Znajduje to odzwierciedlenie w budowie i funkcjonowaniu nowoczesnych budynków, w których mieszczą się biura dużych korporacji. Dzisiejsza nieruchomość komercyjna przypomina pod wieloma względami żywy organizm. W dodatku architekci, konstruktorzy i zarządcy dokonują tego, co nadal jest poza zasięgiem współczesnej transplantologii. Dowolnie wymieniają organy i układy, a nawet […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Komunikacja ponad wszystko. Jak budować wizerunek w czasie kryzysu?

Kryzys gospodarczy wywołany epidemią koronawirusa COVID‑19 to dla przedsiębiorców czas trudnych decyzji. Pochopne, niewłaściwe decyzje, wsparte niewłaściwą komunikacją, to gotowa recepta na wizerunkową katastrofę. Jak tego uniknąć? Chociaż employer branding to praca u podstaw, rzemiosło komunikacyjne i ultramaraton, to w czasie kryzysu warto przyśpieszyć. Dziś komunikacja powinna być szybka i pewna. Teraz nie masz czasu na wymyślanie złożonych procesów restrukturyzacji, […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Sieć świadomych konsumentów

Sklep internetowy to obecnie niemal obowiązkowe uzupełnienie tradycyjnego biznesu, a coraz częściej także główny kanał sprzedaży dla coraz większej liczby przedsiębiorstw działających w obszarze handlu detalicznego i hurtowego. Już ponad połowa polskich internautów kupuje w sieci. I nic dziwnego, skoro na rynek pracy wchodzą coraz młodsze pokolenia „cyfrowych tubylców”. Ale e‑handel zmienia się nie tylko z powodu coraz liczniejszych rzesz e‑konsumentów. […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Praca w modelu rozproszonym- 5 najciekawszych tekstów roku

W tym roku, z wiadomych względów, tematyka związana z pracą w modelu rozproszonym i pracą zdalną gwałtownie zyskała na znaczeniu. Motywacja zdalnie pracujących zespołów, monitorowanie ich wydajności, dobór właściwych narzędzi stały się sporymi wyzwaniami dla przedsiębiorców. Podsumowując mijający rok, chcielibyśmy więc przypomnieć pięć chętnie czytanych, ale też godnych polecenia tekstów poświęconych pracy w modelu rozproszonym, które ukazały się w MIT Sloan Management Review Polska. 1. […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Czy wiesz jak tworzy się zespół?

Kiedy trzeba wspólnie rozwiązać jakiś problem, najczęściej nie da się uniknąć konfliktów. Nierzadko jeśli zadanie kończy się sukcesem, zaszczyty dzielone są po równo i osoby szczególnie angażujące się w projekt mają silne poczucie niesprawiedliwości. Czy w związku z tym należałoby porzucić pracę zespołową i skupić się na umiejętnościach jednostki? Partnerem materiału jest Balma. Człowiek w centrum uwagi Oczywiście, że nie. Rezultaty osiągane przez dobrze […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Sieci fast food odkryły, że ludzie boją się ludzi – wolą automaty

CZY WIESZ, ŻE: klienci składają zauważalnie wyższe zamówienia, jeśli… nie są obsługiwani przez ludzi. Jeśli szukasz sposobów na to, by zwiększyć skuteczność sprzedaży swoich produktów lub usług, to weź pod uwagę tę informację. Praktyka sprzedażowa dwóch sieci fast food – McDonald’s i Burger King – wykazała, że klienci składali większe zamówienia, gdy nie byli obsługiwani przez innych […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Skuteczny sprzedawca powinien bardziej dbać o klienta

Tradycyjny sprzedawca postrzegany jest jako osoba działająca przede wszystkim na korzyść producenta towarów lub usług, które sprzedaje. Badanie naukowców z Oklahoma State University pokazuje jednak, że najskuteczniejszy model sprzedaży powinien zachowywać równowagę między interesami producenta i klienta. Wnioski z badania pokazują, że sprzedawcy powinni budować i dbać o jak najlepsze relacje z obiema stronami, wchodząc w rolę rzecznika nie tylko producenta, ale również klienta. […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!