Więcej w: Bez kategorii
Bez kategorii

Sylwia Biegańska: Cyfryzacja firmy to również zmierzenie się z zagrożeniem, jakim jest cyberterroryzm

Przedstawiona historia ukazuje przypadek firmy z 20‑letnim dorobkiem na rynku polskim, która w sposób naturalny szuka kolejnych rynków zbytu, ale nie do końca wie, jak się do tego zabrać. Świadczą o tym wcześniejsze nieudane próby zdobycia klientów z zagranicy oraz obecne problemy dotyczące wydajności. Jednym z głównych wyzwań, przed którymi stoi organizacja, jest brak komunikacji wewnętrznej. Wynika on z braku strategii […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Sprawniej dzięki elektronicznemu obiegowi dokumentów

Jednym z najważniejszych codziennych wyzwań stojących przed nastawionymi na rozwój firmami jest odpowiednie zarządzanie dokumentami. Dobrym sposobem na usprawnienie tego obszaru działalności jest skorzystanie z narzędzia informatycznego, które pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Partnerem materiału jest Archman. Procesy biznesowe są w centrum uwagi wszystkich firm, choć wyzwania stojące przed firmami – małą, średnią i dużą – są trochę inne. Duże i średnie przedsiębiorstwa […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Zmieniamy nawyki pracowników

Szacuje się, że na wypalenie zawodowe cierpi 25% Polaków. Zmagający się z nim ludzie są mniej efektywni i odporni na stres, za to bardziej podatni na choroby, co skutkuje większą absencją. Dlatego tak ważne jest uświadamianie pracownikom, jak skutecznie dbać o zdrowie. Partenerem materiału jest Zdrowie w Biznesie. Firmy coraz bardziej świadomie dbają o dobrostan pracowników i monitorują go, przeprowadzając badania satysfakcji. Chcąc […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Skuteczny e-CRM w strategii omnichannel to konieczność

Współczesny klient jest wymagający. Oczekuje spójnej komunikacji we wszystkich możliwych punktach styku. Dlatego wykorzystanie nowoczesnego podejścia do komunikacji z konsumentem pozwala zwiększyć sprzedaż i zbudować cenne relacje w ramach strategii omnichannel. Partnerem materiału jest They.pl Skuteczny e-CRM w strategii omnichannel to konieczność Z badania opublikowanego niedawno w ramach sekcji specjalnej w „Harvard Business Review Polska” wynika, że przy podejmowaniu decyzji zakupowych aż 73% klientów korzysta […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Wskazówki dla autorów

WSKAZÓWKI DLA AUTORÓW „MIT Sloan Management Review Polska” Jeśli jesteście Państwo zainteresowani publikacją swojego artykułu w „MIT Sloan Management Review Polska”, bądź też na stronie internetowej magazynu (MITSMR.pl), prosimy o podesłanie krótkiego konspektu planowanego materiału na adres redakcja@mitsmr.pl KONSPEKT POWINIEN ODPOWIADAĆ NA PYTANIA Jaka jest główna idea artykułu? Czy materiał będzie prezentował konsekwencje wykorzystania rozwiązań technologicznych w praktyce zarządzania firmą? Co […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Ruch społecznie odpowiedzialny

Staliśmy się uczestnikami i obserwatorami zmian w podejściu biznesu do społecznej odpowiedzialności – coraz więcej firm w Polsce realizuje działania CSR, które wykraczają poza obszar filantropii. Coraz częściej przedsiębiorcy patrzą na zrównoważony rozwój długofalowo, realizują działania zakorzenione w modelu biznesowym oraz w idei odpowiedzialnego wytwarzania produktów i usług. W Benefit Systems fundament strategii CSR stanowi sport i jego system wartości. Partnerem materiału jest Benefit […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Uwaga! ICAN Institute uruchamia nową platformę wiedzy ICAN Business Insight

ICAN Institute, wydawca magazynów biznesowych, organizator szkoleń i konferencji dla kadry zarządzającej, uruchamia nową, przełomową platformę wiedzy: ICAN Business Insight. Działając od ponad 20 lat na polskim rynku, ICAN intensywnie wdraża cyfrową strategię biznesową, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby menedżerów i przedsiębiorców. ICAN Institute ewoluuje wraz ze zmieniającą się rzeczywistością biznesową i nowymi potrzebami polskich menedżerów, którzy […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Transformacja cyfrowa: nowe kierunki w marketingu

W jaki sposo´b przeprowadzic´ transformacje? działan´ marketingowych w organizacji, aby sprostac´ wymaganiom nowoczesnej sprzedaz˙y w cyfrowym s´wiecie oraz rosna?cym oczekiwaniom kliento´w? Pod koniec 2016 roku już około 50% przedsiębiorstw opierało swoje modele biznesowe na rozwiązaniach technologicznych – wynika z danych firmy badawczej Gartner. Do 2019 roku odsetek ten wzrośnie aż do 83%. Digital disruption (tzw. przełom cyfrowy), czyli zjawisko nagłego […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Trzecie miejsce cieszy bardziej niż drugie, czyli czego liderzy mogą nauczyć się od olimpijczyków

Po kilku pierwszych dniach posuchy możemy już być pewni, że polscy sportowcy przywiozą jednak z Igrzysk Olimpijskich w Tokio całkiem pokaźny worek medali. Czego możemy się od nich nauczyć i jak przekuć ich doświadczenia w praktykę w obszarze biznesu? Perspektywa, z jakiej kibice patrzą na zmagania sportowców, jest bardzo uproszczona – nie widzimy wysiłku i czasu, jaki sportowcy poświęcają na przygotowania do zawodów. […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Jarosław Podsiadło: warto zaangażować pracowników we współtworzenie projektu

Digitalizacja nie jest już dziś dla firm możliwością, lecz koniecznością. Wcześniej czy później Patronica będzie musiała przebudować swoje systemy informatyczne, aby w czasie rzeczywistym analizować dane i generować raporty. Będzie musiała wykorzystywać media cyfrowe, nawet jeśli wciąż realizuje sprzedaż dzięki długotrwałym relacjom. Aby skutecznie przeprowadzić zmiany o charakterze strategicznym, firma potrzebuje ambasadorów zmian na najwyższych szczeblach zarządczych. Tymczasem w Patronice […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!