Więcej w: Bez kategorii
Bez kategorii

Opis produktowy, który sprzedaje

Odpowiednio skonstruowany opis produktowy może znacząco poprawić współczynnik konwersji. Wprowadzając do niego informacje o korzyściach płynących z zakupu towaru oraz element kreatywny, z pewnością przekonamy do zakupu nawet tych niezdecydowanych klientów. Opis produktowy często jest przez sklepy traktowany po macoszemu. W dużej mierze ludzie kupują oczami, więc sprzedawcom wydaje się, że atrakcyjne zdjęcie i taka też cena wystarczą, by przekonać do […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Joanna Malinowska-Parzydło: HR – marka na złe i dobre czasy

Postrzeganie działu personalnego w firmie jest silnie skorelowane z trendami wpływającymi na rynek pracy. Pion zarządzania zasobami ludzkimi staje się niezbędnym partnerem kadry zarządzającej w czasach wymagających trudnych decyzji, gdy wydatki na ludzi i rozwój stają się „zbędnym” kosztem. Z kolei w okresach dobrej koniunktury HR może być traktowany jak niewygodny wyrzut sumienia, strażnik niepotrzebnych zasad lub mało wiarygodna wróżka, która […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Dni bez spotkań – sposób na produktywność

Wiele organizacji wprowadza dni bez spotkań, ale znalezienie optymalnej tygodniowej równowagi wymaga namysłu. Już przed pandemią nawet 71% menedżerów uważało, że spotkania są kosztowne oraz zazwyczaj nieproduktywne. A przecież, odkąd wiele firm przestawiło się na modele pracy zdalnej i hybrydowej, to wzrosła zarówno częstotliwość, jak i długość spotkań. Wszystko po to, by zrekompensować utratę bezpośrednich interakcji. Dzisiejsi pracownicy biurowi […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Między wizją a zdrowym rozsądkiem

Stosowanie rozwiązań IT w marketingu jest już codziennością. Rosną budżety działów marketingu i PR na szeroko rozumiane narzędzia IT. Niejednokrotnie wykorzystywane w organizacji nowoczesne rozwiązania technologiczne zwiększają efektywność działań marketingowych. Pozwalają też na ich lepszą analitykę, a tym samym mierzenie wpływu marketingu na rozwój biznesu. Zjawisko to jest na tyle zaawansowane, że kilka lat temu powstało pojęcie martechu. Dzisiaj […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Nie bójmy się rewolucji

Wiele firm przez optymalizację rozumie wyłącznie cięcie kosztów i unika wprowadzania głębokich zmian we własnej działalności. Szybkie zwycięstwa mogą jednak prowadzić do jeszcze wyższych kosztów, lub nawet do zatorów w procesach. Żeby skutecznie optymalizować działalność, przedsiębiorstwa powinny przyjąć długoterminową perspektywę i starać się dostrzec powiązania między wszystkimi elementami procesu. Partnerem materiału jest 4optima. Chcąc skutecznie i trwale ograniczyć koszty związane z prowadzeniem […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Motor konkurencyjności

Tru‑Flex dostarcza podzespoły do najbardziej renomowanych marek pojazdów ciężarowych. Firma stanęła wobec potrzeby przeprowadzenia robotyzacji w swoim polskim zakładzie produkcyjnym. Celem było zdobycie kontraktu i zarazem zapewnienie regularnych dostaw o jednakowo wysokim poziomie jakości wytwarzanych produktów. Zdecydowano się na roboty spawalnicze Kawasaki, dostarczone przez ASTOR, a wdrożone przez firmę Robopartner. Partnerem materiału jest Astor. Tru‑Flex to renomowany producent części do samochodów […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Piotr Ciski: Zmiana technologiczna zaczyna się od zmiany kultury firmy

Mentalność liderów musi się zmienić. Prezes nie jest już najmądrzejszą osobą w firmie. Ale to od niego – i od całej kadry zarządzającej – zależy kultura, w jakiej pracować będą specjaliści – przekonuje dyrektor zarządzający Sage Polska. W ramach projektu How to do IT rozmawiamy z przedstawicielami firm, które oferują biznesowi wsparcie technologiczne. Pytamy ich o najważniejsze wyzwania, przed którymi stoją przedsiębiorcy […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Kierujemy się najwyższymi standardami

Skuteczna realizacja strategii CSR wymaga pełnego zaangażowania wszystkich interesariuszy: pracowników, dostawców i klientów. Wyznając tę zasadę, Lyreco podejmuje różnorodne działania na rzecz współpracy, co przynosi wymierne korzyści. Partnerem materiału jest Lyreco. Znamy trendy związane z rozwojem CSR i oczekiwaniami społecznymi, dlatego podejmujemy szereg inicjatyw w trosce o klientów i środowisko naturalne. W 2012 roku Lyreco wprowadziło ocenę wszystkich produktów oferowanych klientom według kryteriów środowiskowych. […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Motywowanie przez nagradzanie

W dobie start‑upów, nowych technologii czy chwilowych trendów niezmiennie kluczem do dobrze prosperującego biznesu pozostają lojalni i zmotywowani pracownicy oraz klienci. Rynek zdobywają firmy, które swoje strategie opierają na holistycznym podejściu do budowania zaangażowania wśród wszystkich grup docelowych – zarówno tych wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Integracja obu tych światów oparta na mechanizmach nagradzania przynosi ponadprzeciętne efekty. Partnerem materiału jest […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Delegowanie zadań – kluczowa umiejętność menedżera

Młodzi szefowie zespołów zbyt często czują opory przed delegowaniem zadań pracownikom. Wynika to w większości z niezrozumienia roli, jaką pełnią. Menedżer jest bowiem silny wyłącznie siłą swojego zespołu. Jedną z rzeczy, która wyróżnia menedżera spośród innych stanowisk w organizacji, jest możliwość delegowania zadań. Skoro tak, to dlaczego młodzi menedżerowie obawiają się korzystania z tej możliwości? Odpowiedź jest prosta: gdy nie byli […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!