Więcej w: Bez kategorii
Bez kategorii

Siedem trendów w globalnym marketingu na rok 2021

Jak organizacje radzą sobie w świecie, w którym ich produkty oraz usługi nie mają już tak silnej pozycji, jak przed wybuchem epidemii? Przedstawiamy wyniki badania, które stało się podstawą do opracowania siedmiu kluczowych trendów w globalnym marketingu, jakie będą obowiązywać w ciągu najbliższych miesięcy. Pandemia ciągle zbiera żniwo społeczne i gospodarcze na całym świecie. Firmy borykają się z większymi i mniejszymi problemami, próbując […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Lekcje z pandemii – raporty ICAN Research

Przez cały ubiegły rok dział badań i analiz ICAN Research, razem redakcją „ICAN Management Review”, towarzyszył przedsiębiorcom w ich zmaganiach z dynamicznie zmieniającą się sytuacją gospodarczą. Badając różne aspekty funkcjonowania polskich firm, przedstawiliśmy odpowiedź na pytanie: Jak zbudować organizację odporną na kryzys? Przyglądaliśmy się, jak średnie i duże organizacje działające w Polsce reagują na czarne łabędzie. Systematycznie, co dwa, trzy miesiące, […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Twardziel o gołębim sercu

W sierpniu 1914 roku podróżnik Ernest Shackleton wypłynął na pokładzie Endurance z Wielkiej Brytanii z zamiarem dopłynięcia do Antarktydy, zdobycia bieguna południowego i przebycia kontynentu aż do przeciwległego brzegu. Na początku 1915 roku statek został skuty przez zamarznięte wody i wszelki słuch o nim zaginął. Jednak rok później, w maju 1916 roku, do niewielkiej osady wielorybników na skalistej Georgii Południowej przybył sam […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Jak wykorzystać potencjał sprzedażowy internetu

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Gwaranci wzrostu

Na początku bieżącego stulecia Jim Collins w książce Good to Great napisał, że firma nie zmienia się „z dobrej w wielką” z dnia na dzień, lecz rozpędza się niczym gigantyczne koło zamachowe, które ktoś wytrwale i konsekwentnie popycha w jednym kierunku. Tymi „popychaczami” w firmach są prezesi, którzy najpierw wyznaczają strategiczne cele, a potem konsekwentnie dążą do ich realizacji. Znaczenie liderów rozpędzających firmowe […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Nowe pojęcie mobilności

Spółki finansowe działające w ramach Volkswagen Financial Services towarzyszą klientom, oferując kompleksowe produkty finansowe i usługi w ramach nowoczesnego modelu finansowania aut. O kreowaniu wartości dla małych i dużych firm, nowych produktach na rynku, a także o zmianie podejścia klientów do mobilności, opowiada Daniel Trzaskowski, dyrektor zarządzający Volkswagen Leasing GmbH Oddział w Polsce. Partnerem materiału jest Volkswagen Financial Services. Czym różnią się firmy działające w ramach […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Siła kolorów we wnętrzach według skandynawskiej marki Muuto

W każdej sekundzie swojego życia jesteśmy otoczeni kolorami – odcieniami malowanych ścian w salonie, barwą tapicerki na sofie w holu czy blatu naszego biurka w pracy. Kolory, bez względu na to, czy są jasne lub ciemne, żywe lub subtelne, wpływają na nasz indywidualny odbiór przestrzeni i to, jak czujemy się w danym wnętrzu. Partnerami materiału są firmy Bene oraz Muuto. 1https://www.muuto.com/ , mieszczącej się […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Dariusz Stolarczyk: kluczem do sukcesu jest spełnienie obietnicy danej klientowi

Dariusz Stolarczyk: kluczem do sukcesu jest spełnienie obietnicy danej klientowi Sytuacja, w jakiej znalazła się firma OS Card, jest trudna, ponieważ jako operator kart płatniczych konkuruje na rynku produktami, które są bardzo rozwinięte. Znając rynek kart płatniczych i korzystając z takich usług, nie mam wątpliwości, że terminale płatnicze są urządzeniami zaawansowanymi technicznie i laikowi trudno jest szybko ocenić różnice jakości […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Kampania e-mailowa. Jak dzięki AI realizować ją właściwie

Elektroniczna poczta niczym zwykła skrzynka zapychana jest rozlicznymi śmieciami. Pomimo prób blokowania spamu, reklamy wciąż się wciskają pomiędzy ważne e‑maile. Tracą na tym nie tylko marketerzy, ale też odbiorcy treści. Zmianę może przynieść wykorzystanie sztucznej inteligencji. Kontakt z firmą nie kończy się po zapłaceniu za produkt czy usługę. Nie kończy się nawet wtedy, gdy opuścimy stronę sklepu […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Jakie media społecznościowe wybrać do promocji marki?

W Polsce z mediów społecznościowych korzysta prawie 26 milionów użytkowników – niemal 70% wszystkich mieszkańców kraju. Najpopularniejszym medium społecznościowym w naszym kraju jest YouTube, który odwiedza 93% internautów. Warto jednak spojrzeć szerzej na to, gdzie czas spędzają Polacy w sieci – i wykorzystać tę wiedzę do <a href=>promocji marki. Liczba użytkowników mediów społecznościowych tylko w zeszłym roku zwiększyła się w Polsce o ponad 10%, […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!