Nowe modele i metody sprzedaży wymagają zmiany sposobów zarządzania. Nie da się zarządzać nowymi siłami sprzedażowymi w stary sposób. Zarówno nowa organizacja zespołów sprzedażowych łącząca różne sposoby sprzedaży, rosnąca rola technologii, jak i zmiany w zachowaniach klientów muszą być uwzględnione przez menedżerów. Nowe siły i procesy sprzedażowe wymagają także zmian w działaniach menedżerów. Ich rola staje się wręcz kluczowa: nowy, bardziej złożony […]
Można powiedzieć, że Polska przeszła suchą stopą przez pierwszą falę kryzysu spowodowanego przez pandemię COVID‑19. Ale co będzie dalej? Zatrudnienie w Polsce w drugim kwartale bieżącego roku spadło o 0,3% w stosunku do 4 kwartału 2019. Tak wynika z ostatnich danych opublikowanych przez Eurostat. Oznacza to, że do tej pory pandemia stosunkowo łagodnie wpłynęła na polską gospodarkę – przynajmniej pod tym względem. Nasz […]
Po dwóch latach wracamy do formuły stacjonarnej i spotkamy się w Katowicach, aby poruszyć najważniejsze tematy z branży. Zdefiniujemy wyzwania na nadchodzący czas oraz ocenimy wpływ aktualnej sytuacji geopolitycznej na decyzje podejmowane przez działy HR. W programie Kongresu pojawią się prelekcje doświadczonych praktyków, CEO oraz ekspertów HR, a także studia przypadków oraz panel dyskusyjny w tematyce prawa pracy. Organizatorem wydarzenia jest Brainstorm Group […]
Model subskrypcyjny to zmiana sposobu myślenia całej organizacji. O nieoczywistych meandrach ekonomii subskrypcji podczas E‑commerce Trends Summit mówił Krystian Wesołowski z Blue Media. Tak naprawdę model subskrypcyjny to dużo więcej niż Spotify czy Netflix. Kupując dietę pudełkową czy karnet na siłownię, także wykupujemy subskrypcję. Samo kupowanie usługi to nic nowego – odkładnie czasopism do kiosku w teczkę klienta było […]
Dzisiaj już nikt nie podważa zalet różnorodności w biznesie, ale niemal każdy zauważa problemy stojące na drodze ku wyzwoleniu z niej korzyści biznesowych. Poznaj przepis na budowanie firmy bez wykluczeń. Podczas webinarium Jak stworzyć kulturę różnorodności, które odbyło się 15 listopada br., wraz z ekspertami dyskutowaliśmy o sposobach na wzmocnienie inkluzywności polskich firm oraz przedstawiliśmy wyniki badania ICAN Research, opisane szerzej […]