Więcej w: Bez kategorii
Premium
Bez kategorii

Gdy strategia cichego marketingu przestaje działać

Wiele marek z segmentu luxury musi zmierzyć się z nasyceniem rynku i spadkiem efektywności dotychczasowej strategii marketingowej. To oznacza konieczność podjęcia pewnych kroków, które będą mieć decydujący wpływ na ich dalszą obecność szczególnie w dobie dynamicznie rozwijającego się e‑commerce. Marki z segmentu luxury/exclusive dbają o swój wizerunek ekskluzywnego producenta, o najwyższą jakość materiałów, staranne wykonanie produktów oraz precyzyjny proces ich wytwarzania. To ich siła, […]

18 września 2023
Premium
Bez kategorii

Dołączyć do marketplace’u czy postawić na ekskluzywność?

Jednym z najważniejszych trendów w światowym e‑commerce są platformy marketplace. Właściciele luksusowej marki odzieżowej i narciarskiej Mountwear zastanawiają się, czy dołączyć do takiej platformy i skorzystać z jej skali, czy też trzymać się ekskluzywności oraz w pełni kontrolować proces sprzedaży. Przez platformy marketplace przechodzi rocznie ok. 2/3 globalnej sprzedaży e‑commerce realizowanej w kanale B2C. Występują zasadniczo w dwóch typach: wertykalnym i horyzontalnym. Marketplace wertykalny to […]

18 września 2023
Premium
Bez kategorii

Czy wejście na platformę sprzedażową obniży wartość marki?

Właściciele luksusowej marki odzieży alpinistycznej i narciarskiej Mountwear poszukują możliwości rozbudowania kanałów dystrybucji i skalowania biznesu bez konieczności inwestowania własnego kapitału. Rozważają dołączenie do platformy sprzedażowej marketplace premium, dzięki czemu marka będzie mogła zwiększyć zasięg i rozwinąć sprzedaż swoich produktów w kanale online. Tadeusz Kownacki, założyciel marki Mountwear, wracał ze spotkania w siedzibie Polskiego Związku Alpinizmu, podczas którego odbierał podziękowania za […]

18 września 2023
Premium
Bez kategorii

Zarządzaj całym ekosystemem pracy, a nie tylko samymi pracownikami

Umiejętna organizacja zasobów ludzkich, które tworzą także współpracownicy zewnętrzni, wymaga utworzenia nowych struktur organizacyjnych uwzględniających także rozwiązania technologiczne. Jaka jest definicja zasobów ludzkich? Zadaliśmy to pytanie dziesiątkom menedżerów wyższego szczebla i respondentom wielu globalnych ankiet dotyczących zarządzania. Najczęstsza odpowiedź budzi jednocześnie największe zdziwienie. Część menedżerów z pełnym przekonaniem twierdzi, że ich zasoby ludzkie tworzą wyłącznie pracownicy. Jednak większość, zwłaszcza […]

18 września 2023
Bez kategorii

Łatwiejsze drukowanie poza domem i pracą

Umieszczone w miejscach publicznych samoobsługowe urządzenia umożliwiające szybkie wydruki stanowią spore ułatwienie dla osób potrzebujących szybko dostarczyć dokumenty do urzędu lub zaprezentować je klientowi. Co więcej, stanowią tanią i wygodną alternatywę dla posiadania własnej drukarki w domu. Partnerem materiału jest Arcus. Zachodzące obecnie zmiany w wykorzystaniu wielu urządzeń oznaczają, że coraz więcej osób woli z nich po prostu korzystać, niż posiadać na […]

27 kwietnia 2023
Bez kategorii

Odpowiedzialność buduje markę pracodawcy [RAPORT]

W dobie mediów społecznościowych wszelkie potknięcia ze strony organizacji natychmiast wychodzą na światło dzienne. Przykładów spektakularnych porażek wizerunkowych korporacji jest wiele i często są one związane z sytuacją, w której zysk firmy nie szedł w parze z troską o środowisko i interesariuszy: lokalne społeczności czy pracowników. Zaniedbania tego rodzaju wpływają negatywnie nie tylko na sprzedaż oferowanych produktów i usług, ale także na pozyskiwanie talentów. W 2017 […]

27 kwietnia 2023
Bez kategorii

Odpowiedzialny biznes powinien wyznaczać trendy

Ochrona środowiska, sport i edukacja to trzy formy aktywności wpisane w nasze DNA – mówi Agnieszka Servaas, prezes zarządu VIVE Management. Partnerem materiału jest VIVE. Dlaczego społeczna odpowiedzialność biznesu jest tak ważna dla Grupy VIVE? VIVE Group tworzy dziesięć spółek, a przedmiotem głównej działalności komercyjnej jest recycling tekstyliów. Pozycja lidera branży w Polsce i Europie, jako wiarygodnego partnera biznesowego, zobowiązuje do wyznaczania trendów, […]

27 kwietnia 2023
Bez kategorii

Praca na rzecz firmy i społeczeństwa

Budując strategię firmy, warto uwzględniać zarówno interesy społeczne, ochronę środowiska, jak i relacje między wszystkimi grupami interesariuszy. Firma nie musi dziś realizować konkretnego programu społecznego. Wystarczy, że uwzględni oczekiwania społeczne. Partnerem materiału jest WIŚNIOWSKI. Celem firmy WIŚNIOWSKI jest dostarczanie klientom zaawansowanych technologicznie i bezpiecznych produktów dla domu i przemysłu, takich jak: bramy, ogrodzenia, drzwi i okna. Prowadząc działania CSR, staramy się, […]

27 kwietnia 2023
Bez kategorii

Przypływy i odpływy na rynku pracy

Wraz z rosnącą migracją Polaków do Europy Zachodniej polski rynek pracy potrzebuje coraz więcej pracowników z zagranicy. O tym, jak zapełnić tę lukę i skutecznie wspierać polskie firmy w rozwoju, mówi Filip Aryanowicz, wiceprezes zarządu w firmie Bisar. Bisar to ogólnopolska agencja pracy o międzynarodowym zasięgu. Specjalizujecie się w usługach rekrutacyjnych, outsourcingu, logistyce zasobów ludzkich i formalnościach kadrowo‑podatkowych. W jaki sposób rekrutujecie pracowników z zagranicy? Filip Aryanowicz Działalność naszej […]

27 kwietnia 2023
Bez kategorii

Społeczna odpowiedzialność wpisana w DNA firmy

Firmy w Polsce i na świecie zaczynają dostrzegać korzyści z działań na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu. CSR staje się dla nowoczesnych organizacji obowiązkiem – zarówno wobec klientów, jak i pracowników. Największym wyzwaniem jest jednak efektywne rozwiązywanie realnych problemów. Partnerem materiału jest AmRest. Konsumenci oczekują nie tylko najwyższej jakości produktów, ale chcą też utożsamiać się z wartościami, zgodnie z którymi dana firma funkcjonuje. Tworząc […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!