Cała prawda o transformacji firmy
Badania naukowe pokazują, że powszechna wiedza na temat wielkich i ryzykownych zmian jest myląca. […]
Badania naukowe pokazują, że powszechna wiedza na temat wielkich i ryzykownych zmian jest myląca. […]
Błyskawiczny rozwój technologii wpływa na sposób, w jaki zachowują się klienci wobec konkretnej marki. Okazuje się, że więcej wiedzą o jej produktach, ale też są mniej lojalni – wynika z raportu „State of the Connected Customer” przygotowanego przez Salesforce. O tym, jak się przygotować do transformacji cyfrowej i jak ją przeprowadzić, żeby nie tracić rynku, mówi Thierry Nicault, Senior RVP […]
Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w firmie powinno zostać poprzedzone rozpoznaniem problemu, który mają rozwiązać. Warto również, aby były dopasowane do specyfiki danego biznesu. MIT: Posługują się państwo terminem „Human Centric Innovation”. Na czym polega ta idea i co w praktyce oznacza takie podejście? Dariusz Kwieciński: Koncepcja, o której mowa, wywodzi się z Japonii, gdzie technologia jest na bardzo wysokim poziomie. Również zakres jej […]
Nowoczesne rozwiązania technologiczne coraz silniej wykorzystywane są w zarządzaniu nieruchomościami biurowymi. Pomagają m.in. właścicielom i zarządcom budynków w ograniczaniu kosztów, a najemcom – np. w ograniczeniu rotacji pracowników. Wszystko wskazuje na to, że technologia będzie coraz mocniej obecna w branży nieruchomości, a co za tym idzie – podniesie poziom pracy, obsługi klienta i będzie przynosiła korzyści całemu rynkowi. O obecnych trendach w tej dziedzinie opowiada […]
Najnowsze badania na temat sieci społecznościowych tłumaczą, dlaczego nowe technologie i innowacyjne rozwiązania rozprzestrzeniają się. Przy czym pojęcie wiralności wcale nie jest tu kluczowe. […]
Technologie związane z internetem rzeczy rozwijają się bardzo dynamicznie. Nic dziwnego. Obietnica samodzielnych, inteligentnych fabryk, które „same” zamawiają materiały, łączą komponenty, a następnie wysyłają gotowe, opakowane produkty, jest bardzo kusząca, ale by stała się rzeczywistością, przedsiębiorstwa powinny wdrażać sprawdzone technologie i korzystać z dorobku globalnych i lokalnych partnerów. Według portalu Statista do 2020 roku do internetu będzie podłączonych ponad 30 miliardów […]
Współcześni klienci chcą mieć dostęp do innowacyjnych produktów i usług, ale niekoniecznie chcą je posiadać na własność. Stąd wzrost znaczenia gospodarki współdzielenia, w ramach której klienci wypożyczają auto czy rower na minuty czy też drukują dokumenty na mieście. Ta ostatnia usługa zyskuje na popularności dzięki temu, że coraz więcej miejsc publicznych wyposażonych jest w samoobsługowe punkty do druku. Współcześni […]
Jak zaawansowane rozwiązania technologii cyfrowej wspierają rozwój największej w naszym regionie Europy sieci sklepów convenience. […]
Aby zrealizować strategię, liderzy muszą wyznaczyć swoim firmom ambitne cele, przełożyć je na konkretne mierniki i kamienie milowe, przedstawić w przejrzysty sposób całemu personelowi i często omawiać postępy prac. W 1954 roku guru zarządzania Peter Drucker jako pierwszy użył terminu „zarządzanie przez cele” na określenie podejścia, w którym pracownicy uzgadniali ze swoim szefem zestaw celów i pracowali nad ich osiągnięciem przez cały […]
W sektorze B2B wciąż pokutuje przekonanie, że najlepszym sposobem budowania relacji z klientami jest kontakt bezpośredni. W firmie First Data podejście design thinking pozwoliło te kosztowne kontakty ograniczyć i równocześnie usprawnić obsługę klienta. […]