Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma - MITSMR
Więcej w: Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Już w tym roku firma Elona Muska zacznie wszczepiać ludziom chipy

Firma Neuralink Corp. Elona Muska planuje przeprowadzić pierwsze eksperymenty wszczepienia implantów do ludzkich mózgów. Elon Musk i jego ambicje technologiczne są szeroko znane na całym świecie. Jednak ostatnie wiadomości dotyczące Neuralink Corp. zdają się przewyższać wszystko, co dotychczas zaprezentował ten ekstrawertyczny innowator. W 2024 roku firma ma zamiar przeprowadzić pierwsze eksperymenty związane ze wszczepianiem chipów w ludzkie mózgi. […]

12 stycznia 2024
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Osiem priorytetów CEO na 2024 rok

Co jest najważniejsze dla prezesów? To pytanie, na które w McKinsey & Company szukamy odpowiedzi od kilku lat. Oczywiście, niezmiennie najważniejsze są rodzina, przyjaciele, wartości, zasady i zobowiązania. Ale jak zmienia się zakres odpowiedzialności CEO w dzisiejszych czasach? Zarządzanie firmą to trudna praca, która staje się coraz trudniejsza. W ciągu ostatnich kilku lat prezesi musieli radzić sobie z globalną pandemią, […]

9 stycznia 2024
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Fundusze europejskie w nowej rzeczywistości

Rok 2023 przyniósł wiele wydarzeń gospodarczych i politycznych, które miały wpływ na dostępność środków z pomocy publicznej. Tymczasem głód dotacji wśród polskich przedsiębiorców jest coraz większy, o czym świadczą choćby liczba wniosków złożonych w konkursach Ścieżka SMART, kredyt technologiczny czy kredyt ekologiczny. Czas powyborczy i końcówka roku kalendarzowego są dla gospodarki momentem ustalania nowych reguł funkcjonowania rynku, planów budżetowych, a dla […]

6 stycznia 2024
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Największa konferencja o marketingu i AI w Polsce już w październiku!

23–27 października w Warszawie odbędzie się XVI edycja konferencji I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy i skupi się na marketingu oraz AI. Po raz pierwszy konferencja będzie wydarzeniem międzynarodowym. Do klasycznych trzech dni polskojęzycznych dodane zostały dwa dni anglojęzyczne z zagranicznymi prelegentami. W sumie będzie można obejrzeć aż 60 wystąpień znakomitych ekspertów, praktyków i innowatorów. […]

22 listopada 2023
Analiza danych, Big Data

8 strategii, dzięki którym dyrektorzy ds. danych mogą udowodnić swoją wartość

Skupienie się na efektywnym zarządzaniu danymi może minimalizować wpływ pracy dyrektora ds. danych (CDO) na wartość przedsiębiorstwa. Ekspert przedstawia osiem sposobów radzenia sobie z tym wyzwaniem. Dyrektor ds. danych to szybko rozwijająca się funkcja w dzisiejszym środowisku biznesowym. Niemniej jednak to stanowisko nadal nie ma jasno określonego zakresu obowiązków, co powoduje, że nie można konkretnie wskazać, w jaki […]

2 listopada 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Strategia ESG – kompas dla firmy pozwalający utrzymać kierunek na zrównoważony rozwój

Z roku na rok zrównoważony rozwój odgrywa w biznesie coraz istotniejszą rolę. To niepodważalny fakt. Zielone finansowania, oczekiwania inwestorów i klientów czy czający się za rogiem obowiązek raportowania zgodnie z CSRD nie pozostawiają wyboru nawet najbardziej zagorzałym przeciwnikom zielonych zmian. Jak wdrażać je w przedsiębiorstwach, aby miały sens i przynosiły oczekiwane rezultaty? Co powinno być pierwszym krokiem każdej firmy? Swoimi doświadczeniami […]

24 października 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Strategia jako przywództwo, czyli nowe ramy biznesowej nawigacji

Organizacje funkcjonują obecnie w środowisku, gdzie zdolność do adaptacji nie tylko niesie ze sobą liczne korzyści, ale staje się wręcz kluczowym czynnikiem sukcesu. Przedsiębiorstwa, które nie ewoluują w odpowiedzi na pojawiające się trendy i wyzwania, ponoszą ryzyko pozostania w tyle i stania się mało istotnymi graczami na rynku. Koncepcja „strategii jako przywództwa” zyskuje coraz większe uznanie i znaczenie. Przestała być postrzegana […]

4 października 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się stosować crowdsourcing, ale w większości przypadków cały wysiłek sprowadza się do budowy i wdrożenia kosztownej platformy internetowej. To zdecydowanie zbyt mało, aby zapewnić powodzenie tego rodzaju przedsięwzięciom. Chiński gigant telekomunikacyjny ZTE z pewnością miał przed oczami wizję pasma sukcesów, kiedy decydował się na crowdsourcing nowego produktu. Co może pójść nie tak, jeśli współpracuje […]

27 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Rynek wymusza zmiany w pracy działów HR

Richard Branson, popularny brytyjski przedsiębiorca, w autobiografii Losing My Virginity wywrócił do góry nogami znany slogan mówiący o tym, że najważniejszy jest klient. „Wszystko jest na odwrót – napisał – najważniejszy jest pracownik, bo zadowolony pracownik zadba, aby klient był zadowolony. Jeśli klient jest zadowolony, rośnie sprzedaż, więc na końcu zadowolony jest akcjonariusz”. Tę opinię potwierdza raport […]

27 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

W poszukiwaniu optymalnej strategii rozwoju: specjalizacja czy rozszerzenie działalności?

Każda firma musi dokładnie wiedzieć, które interesy chce robić, a z których z góry rezygnuje. Jeśli nie jesttego świadoma, może popełniać katastrofalne błędy. W biznesie albo idziesz do przodu, albo się cofasz. Dlatego każda firma potrzebuje strategii rozwoju. Niestety, formułowanie takiej strategii nie jest proste. Gdzie warto szukać możliwości rozwoju? Które obszary działania są najbardziej atrakcyjne? Z jakich pojawiających się […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!