Więcej w: Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma
Agile

Ruszyły zapisy na 19. edycję programu rozwojowego dla menedżerów

Zarządzanie zespołem, działania strategiczne, komunikacja i realizacja celów – to w tych obszarach absolwenci programu ManagementIndeks górny TMTM zauważyli największy wzrost efektywności. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ICAN Research w październiku 2017 r., przyrost skuteczności menedżerów w powyższych obszarach wynosił ponad 70%. Program ManagementIndeks górny TMTM organizowany jest przez ICAN Institute, wydawcę „Harvard Business Review Polska” od 2000 r. Dziś […]

27 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Sport, zabawa i zysk

Współcześni konsumenci poszukują oryginalnych i ciekawych form spędzania czasu wolnego. Nic dziwnego, że ośrodki sportowe z wyposażeniem najwyższej klasy przyciągają coraz więcej osób spragnionych dobrej zabawy połączonej z wysiłkiem fizycznym. Do szczególnie chętnie obleganych miejsc należą place zabaw z trampolinami. Partnerem materiału jest JumpWorld. JumpWorld to plac zabaw z trampolinami pod dachem, gdzie dzieci od 3. roku życia mogą wspólnie spędzać czas, […]

27 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Topniejący optymizm polskich firm

Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce są bardzo wrażliwe na zmiany zachodzące w środowisku biznesowym, toteż ich opinie są dobrym wskaźnikiem wyprzedzającym trendy. Dlatego wyniki piętnastej edycji badania MSP Index, cyklicznego projektu badawczego realizowanego na zlecenie Bibby Financial Services, mogą być sygnałem ostrzegawczym dla rynku, mimo że wśród przedsiębiorców wciąż dominuje optymizm. Badanie przeprowadzone w kwietniu bieżącego roku wykazało lekkie […]

27 kwietnia 2023
Agile

Polski kapitał wychodzi poza Europę

Już po raz czwarty think tank Poland, Go Global! przy współpracy z redakcją „Harvard Business Review Polska” oraz ICAN Research przeprowadził badanie poświęcone ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw. Celem ostatniej fali badania Polskie firmy na globalnej scenie, podobnie jak poprzednich trzech edycji, było określenie poziomu ekspansji międzynarodowej polskich przedsiębiorstw. Ważnym elementem było poznanie opinii zarządów na temat korzyści, […]

27 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

IV Kongres MIT Polska. Debata: „Wpływ wojny w Ukrainie na gospodarkę – ujęcie globalne i technologiczne”

Podczas najbliższego IV Kongresu „MIT Sloan Management Review Polska”, który prowadzony będzie w formule online, odbędzie się debata poświęcona wyjątkowemu wyzwaniu, z jakim mierzą się obecnie polskie, ale nie tylko, firmy. PARTNER „IV KONGRESU MIT SLOAN MANAGEMENT REVIEW POLSKA” O tym, jaki wpływ będzie mieć wojna w Ukrainie na gospodarkę, w ujęciu globalnym i technologicznym, będą rozmawiać zaproszeni przez <a href=>ICAN Institute paneliści. Jedną […]

27 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Miasto przyjazne dla ludzi i biznesu

Przywileje związane z funkcjonowaniem w Specjalnych Strefach Ekonomicznych, inwestycje w nowoczesne technologie sprzyjające biznesowi, stałe podnoszenie kompetencji pracowników pod kątem potrzeb pracodawców – to tylko niektóre z korzyści prowadzenia biznesu w Częstochowie. Prezydent Krzysztof Matyjaszczyk opowiada tym, jak miasto będzie się rozwijało. Partnerem materiału jest Invest in Częstochowa Miasto przyjazne dla ludzi i biznesu W ostatnim wywiadzie dla „Harvard Business Review Polska” wskazał pan największe […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu: jak rekrutować do działów sprzedaży?

Stworzenie skutecznego zespołu sprzedażowego to duże wyzwanie dla organizacji. Często osoby zajmujące się sprzedażą zostają zatrudnione na podstawie niewłaściwych kryteriów. Z takim wyzwaniem zmierzył się Mark Roberge, dołączając do firmy HubSpot. Wpadł jednak na rozwiązanie, które umożliwiło podniesienie poziomu rekrutowanych osób. HubSpot to firma założona w 2006 roku. Oferuje usługi marketingowe małym oraz średnim przedsiębiorstwom. W 2007 roku do […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Firmy platformowe rosną dzięki efektom sieciowym

Na dłuższą metę jedynie odpowiednio duża skala biznesu może zagwarantować przewagę firmom platformowym. Pozytywne efekty sieciowe po stronie dostawców pojawiają się wtedy, gdy ich liczba jest możliwie największa. Przewagą firm platformowych nad tradycyjnymi przedsiębiorstwami o liniowym procesie tworzenia wartości jest możliwość wyjątkowo szybkiego i elastycznego reagowania na potrzeby rynku. Szybkie i zdecydowane reakcje platform są oparte przede wszystkim na […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Podążaj za potrzebami klientów

Ewolucja potrzeb i oczekiwań konsumentów stawia przed firmami coraz większe wyzwania. Badanie Przyszłość popytu konsumpcyjnego (The Future of Consumer Demand), przeprowadzone przez Trajectory na zlecenie banku HSBC, wyodrębniło główne trendy, które będą miały największy wpływ na produkty i usługi oferowane konsumentom oraz na sposób ich sprzedaży. Wyniki wskazują, że z perspektywy rynku dóbr i usług konsumpcyjnych coraz większą rolę będą odgrywały: […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Korzyści z prostoty

Współczesny klient jest bardziej wymagający, świadomy swoich potrzeb i sposobów ich realizacji. Wydaje się, że naprzeciw jego potrzebom wychodzą nowoczesne technologie, które determinują postęp, stając się synonimem innowacyjności przedsiębiorstwa. Często jednak najprostsze rozwiązania wystarczą, żeby klient docenił współpracę z firmą. Dla funkcjonującej od 25 lat na międzynarodowym rynku usług transportowych i logistycznych Grupy Kapitałowej OMEGA Pilzno kontakt z klientem to […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!