Strefy dobrych inwestycji
Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]
Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]
Rosnące wymagania rynku sprawiają, że sami deweloperzy zmieniają podejście do tworzenia przestrzeni biurowych. Sam budynek stanowi dla nich jedynie punkt wyjścia do zaaranżowania okolicznych terenów i zaplanowania dla nich spójnej architektury. Firmy, poszukujące dziś nowej siedziby znajdują się w wyjątkowo korzystnej sytuacji. Rynek nieruchomości w Polsce, nie tylko w stolicy, ale również w innych dużych miastach, oferuje bowiem mnóstwo wysokiej jakości […]
Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]
Projektowanie oświetlenia biurowego coraz częściej bazuje na wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii. Przedsiębiorstwa na całym świecie podążają za najnowszymi trendami, wykorzystując je w tworzeniu elastycznej i wpływającej na kreatywność przestrzeni do pracy. Partnerem materiału jest Signify. Icade, Paryż, Francja Francuska firma Icade jako pierwsza zamontowała oprawy oświetleniowe z technologią Li‑Fi w swoim inteligentnym biurze w Paryżu. Li‑Fi to dwukierunkowa, szybka technologia bezprzewodowa podobna do […]
W internecie walka o uwagę konsumenta trwa w najlepsze. Każdego dnia publikowane są miliony nowych treści, które mają na celu zdobycie jak największej publiczności, najlepiej autentycznie zaangażowanej. Problem polega na tym, że nie tak łatwo w dzisiejszym natłoku informacyjnym i przy szybkości zachodzących zmian, to osiągnąć. Raport IAB: Konsumpcja treści online a marketing Jak wynika z prowadzonych badań przeciętny użytkownik internetu spędza na stronie […]
Wykładowca Harvard Business School przekonuje, że doświadczenie i edukacja nie powinny mieć kluczowego znaczenia w rekrutacji. Firmy chcące pozyskać najlepszych kandydatów, którzy poradzą sobie w nieustannie zmieniającym się środowisku biznesowym, powinni się upewnić, że kandydat ma potencjał do rozwijania się. W rozmowie z Joanną Sochą, redaktorką „Harvard Business Review Polska”, Claudio Fernández‑Aráoz, starszy doradca Egon Zehnder, wyjaśnia, co dokładnie oznacza potencjał […]
Światowy rynek technologii związanych z rozpoznawaniem emocji rośnie – i to zdecydowanie. Średni szacowany wskaźnik wzrostu w latach 2017–2023 to 17%, dzięki czemu w 2023 roku całkowita wartość tego rynku wyniesie 25 miliardów dolarów. A jednak coraz wyraźniej słychać także głosy, że wykorzystywanie technologii rozpoznawania emocji, a nawet w ogóle rozpoznawania twarzy, powinno zostać w wielu sytuacjach zakazane. A przecież mówimy tu także o jednej z najpopularniejszych […]
Dlaczego mamy trudność z wymienieniem polskich firm, które stały się globalnymi e‑biznesowymi liderami? Na czym polegają wyzwania związane z ich ekspansją? Po zakończonej debacie, która odbyła się w ramach think tanku „How To Do IT”, odbyliśmy krótką rozmowę z Michałem Kreczmarem, dyrektorem w zespole ds. transformacji cyfrowej w PwC. Zapytaliśmy go o to, jak wygląda rynek e‑biznesu w Polsce. Ekspert zwrócił uwagę na to, że […]
Gdy odwiedziliśmy Adama Krzanowskiego w krakowskiej siedzibie Grupy Nowy Styl, zastaliśmy go stojącego przy wysokim biurku w gabinecie. Czyżby szef firmy produkującej meble biurowe nie miał swojego krzesła, jak przysłowiowy szewc, który chodzi bez butów? Nic z tych rzeczy! Biurko z regulacją wysokości to jedno z nowych, bardzo modnych rozwiązań w nowoczesnych biurach. O trendach w branży meblowej oraz o wyzwaniach, z jakimi polski producent boryka […]
Skuteczna motywacja wypływa z pozytywnej energii w firmie i jest nieodzowna, aby handlowcy realizowali plany sprzedażowe. Dobra energia krążąca w krwiobiegu organizacji występuje wtedy, kiedy żaden z jej składników, czyli: wynagrodzenia, prowizje, realne plany, narzędzia wspierające i szybka komunikacja, jej nie zanieczyszcza oraz wszystkie ogniwa mają ten sam cel. W ciągu ostatnich trzech lat obserwujemy nieustający wzrost sprzedaży B2B w obu kanałach, za które […]