Więcej w: Innowacja
Agile

Konferencja 3D na zdrowie

Aby zwrócić uwagę klientów na pojawiające się na rynku nowe produkty i usługi, firmy oraz agencje zajmujące się organizacją wydarzeń promocyjnych sięgają po coraz bardziej wyszukane narzędzia. Agencje eventowe podejmują się organizacji skomplikowanych logistycznie i technologicznie, ale także niezwykle efektownych, wydarzeń. Celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jedną z firm posiadających doświadczenie w tym zakresie jest agencja Open‑Up, która w czerwcu […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Tomasz Półgrabski: Specjalizacja czy rozszerzanie działalności?

Tomasz Półgrabski: Specjalizacja czy rozszerzanie działalności? Analizując przypadek Turbo Event, warto zadać sobie dwa kluczowe pytania: Czy w interesie agencji rzeczywiście leży wchodzenie w zupełnie nowe obszary, takie jak imprezy biegowe? I czy agencja dysponuje zasobami i posiada kompetencje, by zorganizować takie imprezy i obsłużyć dużych klientów, innych niż jej dotychczasowy główny sponsor? Istnieje wiele firm, które wyspecjalizowały się w jednym obszarze działalności […]

26 kwietnia 2023
Ekspansja zagraniczna

Dorota Snarska-Kuman: przestrzeganie dobrych praktyk jest kluczowe

Dorota Snarska-Kuman: przestrzeganie dobrych praktyk jest kluczoweDorota Snarska‑Kuman Strategia proponowana przez zarząd FeroMatu zakłada rozwój produktów oraz ekspansję na nowe rynki. Powodzenie tego ambitnego planu jest obarczone dużym ryzykiem, które należy gruntownie przeanalizować z wielu stron. Trzeba poznać szczegółowe plany finansowe oraz inwestycyjne na okres od trzech do pięciu lat, pokazujące nakłady i alokację kosztów, a także informujące o potencjalnych […]

26 kwietnia 2023
Innowacja

Zasiać ziarno odpowiedzialności

Wspierając plantatorów i ucząc ich efektywnego zarządzania plantacją, firma Nespresso otrzymuje kawę najwyższej jakości. Michał Proszewski, dyrektor generalny Nespresso w Polsce, tłumaczy, w jaki sposób wspieranie lokalnych społeczności tworzy wspólną wartość dla biznesu i otoczenia. Partnerem materiału jest Nespresso. Zasiać ziarno odpowiedzialności Jak wygląda współpraca Nespresso z plantatorami i społecznościami lokalnymi? Wysoka jakość kawy Nespresso jest rezultatem naszych wyborów, a nie dziełem przypadku. W poszukiwaniu najwyższej jakości […]

26 kwietnia 2023
Ekspansja zagraniczna

JAK POLSKIE FIRMY PODBIJAJĄ NOWE RYNKI – nowy numer „ICAN Management Review”

Gdy w 2020 roku pandemia COVID‑19 sparaliżowała ruch transgraniczny, firmy działające na rynkach międzynarodowych stanęły przed widmem katastrofy. Ale już po kilku miesiącach okazało się, że globalny biznes oparł się pandemii, a polskie przedsiębiorstwa działające ponad granicami mają się całkiem dobrze. Na dodatek zyskowność połowy spośród tych firm okazała lepsza na rynkach zagranicznych niż w Polsce! Te zaskakujące wnioski […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Płatności jeszcze szybsze i wygodniejsze

Proces realizacji płatności w tradycyjnych sklepach i w internecie dzięki rozwojowi nowych technologii ulega przeobrażeniom. Wyzwaniem staje się tworzenie takich rozwiązań, które przyspieszają weryfikację tożsamości klientów banków, wykorzystują smartfony w realizacji płatności i zwiększają szybkość oraz wygodę wykonywania przelewów. O tym, jak te cele osiągać, mówi Sebastian Ptak, członek zarządu firmy Blue Media. Firma Blue Media działa na rynku od 1999 roku, dostarczając […]

26 kwietnia 2023
Agile

Pięć strategii ustalania cen

Wycena produktu jest podstawowym i jednocześnie kluczowym zadaniem każdego przedsiębiorcy. Dobór odpowiedniej strategii cenowej może wpłynąć na osiągnięcie wysokiego udziału w rynku, przewagi konkurencyjnej oraz rozpoznawalności marki. Strategie cenowe to sposoby podejmowania decyzji i działania podkreślające strategiczny cel ceny na rynku. Stanowią one jeden z kluczowych elementów taktyki całej firmy. Pozwalają określić, w jaki sposób przedsiębiorstwo chce pozycjonować swój produkt oraz […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Konsekwentna strategia podzielona na etapy

Grupa Kapitałowa, jej wyniki, plany budzą uznanie nie tylko akcjonariuszy, ale i innych przedsiębiorców. O rozwoju Grupy FAMUR mówi prezes Mirosław Bendzera. Mirosław Bendzera jest laureatem trzeciego miejsca mWIG40 w rankingu Najskuteczniejszych prezesów na parkiecie GPW 2018. Cały ranking: Pogoda dla graczy. Ale nie giełdowych Grupa FAMUR wprowadza w życie nową strategię rozwoju na najbliższe 5 lat. Głównym celem, jaki sobie […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Chcesz innowacyjności? Stwórz odpowiednie środowisko pracy

„Jeśli chcesz innowacyjności, musisz zadbać o interakcje. Jeśli chcesz podnieść produktywność, zatrudnij ludzi pracujących w domu” – tą słynną wypowiedzią John Sullivan, profesor zarządzania na uniwersytecie w San Francisco poparł decyzję Yahoo o wycofaniu możliwości pracy zdalnej. Zmiana ta miała wzmocnić innowacyjność w firmie. Pytanie tylko, czy przestrzeń biurowa może wpływać na tworzenie takiej atmosfery? Innowacyjne podejście jest dziś bardzo pożądane. […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Luksus to pochodna dbałości o jakość

O początkach hotelowego biznesu i trosce o obsługę gości na najwyższym poziomie mówi Henryk Orfinger, współwłaściciel i prezes spółki Hotele SPA Dr Irena Eris. Marka Dr Irena Eris przede wszystkim kojarzy się z luksusowymi kosmetykami oraz zabiegami pielęgnacyjnymi. Obecnie budują jej wizerunek także Hotele SPA. Proszę przypomnieć, jak i kiedy narodził się w firmie pomysł na biznes hotelowy i czy uruchomienie go oznaczało rewolucję […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!