Więcej w: Strategia konkurencyjna
Ekspansja zagraniczna

Czy polskie firmy potrafią ostro grać?

Które z polskich firm są ostrymi graczami na rynku? Które z nich są poważnie zainteresowane sukcesem na arenie międzynarodowej? Dziś trudno jest stworzyć wiarygodną, długą listę takich przedsiębiorstw. Powód? Naszym firmom brakuje „instynktu zabójcy” („killer instinct”), który nie pozwala liderowi spocząć na laurach, tylko każe dalej osłabiać swoich rywali bez chwili wytchnienia. Zawsze bowiem znajdą się tacy, […]

27 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Tomasz Półgrabski: Specjalizacja czy rozszerzanie działalności?

Tomasz Półgrabski: Specjalizacja czy rozszerzanie działalności? Analizując przypadek Turbo Event, warto zadać sobie dwa kluczowe pytania: Czy w interesie agencji rzeczywiście leży wchodzenie w zupełnie nowe obszary, takie jak imprezy biegowe? I czy agencja dysponuje zasobami i posiada kompetencje, by zorganizować takie imprezy i obsłużyć dużych klientów, innych niż jej dotychczasowy główny sponsor? Istnieje wiele firm, które wyspecjalizowały się w jednym obszarze działalności […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!