Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Strategia - MITSMR
Więcej w: Strategia
Innowacja

Przyszłość należy do mobilności

Coraz większa liczba klientów prywatnych i firmowych chce jeździć nowymi samochodami, płacąc jak najmniej i otrzymując jak najwięcej. Jednocześnie zmienia się ich pojęcie mobilności – nie muszą już mieć auta na własność, tylko chcą z niego swobodnie korzystać, realizując swoje potrzeby czy cele biznesowe. Katalizatorem tych zmian są nowoczesne produkty finansowe i rozwijające się technologie. Partnerem materiału jest Volkswagen […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Człowiek w centrum

Przez dekady architekci i deweloperzy koncentrowali się na tworzeniu biurowców maksymalnie oszczędnych i z najbardziej efektywnie wykorzystaną przestrzenią. W swoich budynkach Skanska stawia krok naprzód i kreuje powierzchnie do pracy, w których priorytetem jest pracownik i jego potrzeby. Partnerem materiału jest Skanska. Uwaga deweloperów budujących biurowce najwyższej klasy A koncentrowała się dotychczas na maksymalnie efektywnym wykorzystaniu każdego metra kwadratowego oraz zabieganiu o spełnienie wyśrubowanych […]

27 kwietnia 2023
Agile

Prezesi wierzą we wzrost

Liderzy największych polskich firm z optymizmem patrzą w 2015 rok. Łącznie aż 86% z nich przewiduje w tym roku wzrost swojej firmy, podczas gdy zaledwie 3% prezesów spodziewa się, że ich firmy czekają w tym roku spadki. Pozostali zakładają utrzymanie dotychczasowego poziomu rozwoju – wynika z badania „Perspektywa Prezesów” przeprowadzonego w 2014 roku w Międzynarodowym Centrum Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Chcąc dokładnie zbadać nastroje […]

27 kwietnia 2023
Przełomowe innowacje

Polska firma niemądra po szkodzie

Aż 67% firm w Polsce przyznaje, że miało styczność z kryzysem w ciągu ostatnich pięciu lat, a w kolejnych pięciu sytuacji kryzysowej spodziewają się wszystkie badane przedsiębiorstwa. Tak wynika z badania PwC Global Crisis Survey przygotowanego przez firmę doradczą PwC. Pomimo powszechności kryzysów w ostatnim czasie ponad połowa respondentów nie posiada formalnego podziału odpowiedzialności podczas sytuacji ekstremalnych i też nie ma planu działania. […]

27 kwietnia 2023
Przełomowe innowacje

Potęga wytrwałości

Louis Pasteur, człowiek, który swoimi badaniami zrewolucjonizował medycynę, znany był z tego, że nigdy nie pozostawiał niczego przypadkowi i wykazywał w pracy ogromną cierpliwość oraz głęboką koncentrację. Francuski chemik i prekursor mikrobiologii doskonale wiedział, w czym tkwi tajemnica jego sukcesu. Mawiał: „Moja siła leży wyłącznie w mojej wytrwałości”. Z całą pewnością wytrwałość jest również siłą laureatów najnowszego zestawienia Najskuteczniejszych prezesów świata, opracowanego […]

27 kwietnia 2023
Marketing i sprzedaż

Dlaczego tak niewiele firm realizuje cele sprzedażowe

W minionym roku tylko 15% firm zrealizowało wszystkie cele sprzedażowe, a 2% firm nie zdołało zrealizować żadnego z zakładanych celów – takie wnioski płyną z przeprowadzonego w 2016 roku Polskiego Badania Sprzedaży. Pozostałe firmy zrealizowały cele jedynie częściowo. Uczestnikami badania przeprowadzonego przez firmę Simon‑Kucher było 130 menedżerów dużych i średnich firm w Polsce, reprezentujących kilkadziesiąt różnych branż z obszaru B2B i B2C. Ankietowani odpowiadali […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Nieustanne wymyślanie firmy na nowo

Panuje kult innowacji. Tymczasem źle wprowadzane mogą być one pułapką dla firmy. Nieustająco poprawiając ofertę, firma rozbudza tylko oczekiwania klientów spodziewających się wciąż więcej za tę samą cenę. Tym bardziej że konkurencja robi to samo. O tym, jak uciec przed tą pułapką, Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”, rozmawia z profesorem Richardem d’Avenim, jednym z największych […]

27 kwietnia 2023
Firma i otoczenie

Konflikt czy współpraca, czyli wyzwania dla firm w branżach regulowanych

Spadek zaufania do biznesu, spotęgowany kryzysem w branży finansowej i dekoniunkturą gospodarczą, spowodował na całym świecie zwrot ku większemu interwencjonizmowi i nadzorowi państwowemu. W wielu krajach panuje dziś przekonanie, że – na skutek coraz głębszej współzależności interesów społeczeństwa i biznesu, konieczności nadzoru ponadgranicznego nad coraz większą liczbą branż oraz niezdolności menedżerów do efektywnej samoregulacji i odbudowy społecznego zaufania – konieczne jest […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Jak wyzwolić w firmie ducha innowacyjności i go nie stracić

Ten artykuł możesz także odsłuchać! Horus‑Energia, producent i dystrybutor agregatów prądotwórczych, od początku swojej działalności zdobywał uznanie klientów dzięki innowacyjnym rozwiązaniom dopasowanym do indywidualnych potrzeb odbiorców. Konsekwentnie rozwijane technologie pozwoliły przedsiębiorstwu skutecznie odnajdywać niszowe obszary oraz podbijać egzotyczne rynki. O tym, jak utrzymać i rozwijać w organizacji pęd ku kreatywności, opowiadają szefowie firmy. Horus‑Energia istnieje od 1984 roku i jest […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!