Więcej w: Strategie marketingowe
E-commerce

Co Polacy kupują w sieci

Walka o klienta w sektorze dóbr konsumpcyjnych (1) jest dziś intensywna i zróżnicowana jak nigdy dotąd. Detaliści rywalizują z przedsiębiorstwami, które do niedawna były ich dostawcami, a obecnie sprzedają swoje produkty online. Firmy produkujące towary konsumpcyjne coraz częściej konkurują z markami własnymi sieci handlowych. Z kolei zarówno detaliści, jak i producenci towarów konsumpcyjnych muszą sprostać konkurencji w postaci sklepów internetowych, które oferują szeroką gamę […]

26 kwietnia 2023
Digitalizacja

Transformacja cyfrowa: nowe kierunki w marketingu

W jaki sposo´b przeprowadzic´ transformacje? działan´ marketingowych w organizacji, aby sprostac´ wymaganiom nowoczesnej sprzedaz˙y w cyfrowym s´wiecie oraz rosna?cym oczekiwaniom kliento´w? Pod koniec 2016 roku już około 50% przedsiębiorstw opierało swoje modele biznesowe na rozwiązaniach technologicznych – wynika z danych firmy badawczej Gartner. Do 2019 roku odsetek ten wzrośnie aż do 83%. Digital disruption (tzw. przełom cyfrowy), czyli zjawisko nagłego […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!