Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 42

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 92
Bez kategorii

Aplikacje mobilne to jego specjalność – Tomasz Woźniak z Future Mind 

26 kwietnia 2023 4 min czytania

Kiedy łapanie się za innowacje nie ma sensu? Jaki jest sekret udanych aplikacji mobilnych, takich jak żappka czy frappka? Jakie firmy mistrzowsko pochłaniają uwagę użytkowników smartfonów? Posłuchaj kolejnego odcinka podcastu O BIZNESIE.

Świat biznesu jest pełen anegdot o firmach, które porzuciły pomysł, a potem tego żałowały, bo okazywał się z czasem wielkim sukcesem, choć nie ich. Bywa też odwrotnie. Firmy inwestują w obiecujące pomysły, które okazują się katastrofalne w skutkach. Na przykład organizacje coraz częściej próbują zawojować świat online, a e‑commerce jawi im się jako kraina mlekiem i miodem płynąca.

„Mali gracze mają stosunkowo niską barierę wejścia do kanału online. Za to wielkie korporacje muszą się liczyć z ogromnymi wydatkami związanymi z jego stworzeniem, rozwojem i utrzymaniem. Jestem zwolennikiem podejścia, w którym decyzje o uruchomieniu e‑commerce czy stworzeniu aplikacji mobilnej są poprzedzone uporządkowaniem już istniejącego biznesu. Jeśli organizacja chwieje się w podstawach, nie pomoże jej e‑commerce, który w rzeczywistości jest drogim kanałem” – przestrzega Tomasz Woźniak, CEO, współwłaściciel i prezes Future Mind, firmy technologiczno‑doradczej, która stworzyła między innymi aplikacje mobilne dla Żabki i Hebe, a wśród jej obecnych i byłych klientów można wymienić również m.in. Empik, Virgin Mobile, Generali, Packhelp, Brainly, Jeronimo Martins czy LPP S.A.

Kolejny gość podcastu O BIZNESIE „ICAN Management Review” opowiada o pułapkach świata digital, w którego stronę zwraca się coraz więcej liderów. Inwestują w e‑commerce, aplikacje, zbieranie danych, ale nie zawsze przynosi to satysfakcjonujące efekty.

Online to nasz świat

W typowym tygodniu przeciętny Polak korzysta z internetu przez prawie 51 godzin, co odpowiada ponad dwóm dobom. Łącznie daje to 110 dni w roku oraz ponad 23 lata w całym życiu. Z tych 51 godzin tygodniowo prawie 16 godzin spędza się na pracy, a pozostałe niemal 35 godzin – na różnych działaniach online (badanie przeprowadzone przez dostawcę wirtualnych sieci prywatnych NordVPN).

„Największą uwagę użytkowników smartfonów przyciągają bigtechy, które wypuściły takie aplikacje jak Messenger, Facebook, Instagram, WhatsApp czy Snapchat. Media społecznościowe konsumują większość czasu ekranowego, a firmy tworzące własne aplikacje sprzedażowe próbują im trochę tego czasu wykraść. Są to jednak bardziej minuty czy nawet sekundy niż godziny” – komentuje Tomasz Woźniak.

Wiele firm popełnia błąd i ulega modzie na aplikacje, chcąc jak najszybciej stworzyć własną. W pośpiechu powstaje więc taki nowy kanał kontaktu z klientem, który stanowi kopię tego, co może on znaleźć na stronie WWW. Nie tędy droga. Angażująca aplikacja mobilna musi wnosić dodatkową korzyść dla klienta, tak by miał on powód, aby ją pobrać na swój smartfon i regularnie do niej zaglądać.

„Aplikacje zrobiły furorę dzięki temu, że zapewniają użytkownikom doświadczenie personalizacji. Warto się zastanowić, jak aplikacja może pomóc w budowaniu lojalności lub zapewnieniu lepszych doświadczeń w sklepie fizycznym. Za decyzją o jej stworzeniu musi przemawiać kilka dużych argumentów i nie wystarczy tu przeniesienie kanału sprzedaży ze strony WWW do aplikacji” – tłumaczy gość podcastu O BIZNESIE.

Posłuchaj podcastu z Tomaszem Woźniakiem tutaj

Tomasz Woźniak w podcaście O BIZNESIE „ICAN Management Review” dzieli się ze słuchaczami wskazówkami dotyczącymi podejmowania mądrych decyzji związanych z rozwojem cyfrowym firmy.

Z tego odcinka podcastu dowiesz się m.in.:

  • które zwyczaje klientów uległy zmianie, a które nie;

  • czym wyróżniają się najlepsze aplikacje mobilne i kiedy jest dobry moment, by stworzyć własną;

  • jak Żabka, Hebe i inne firmy wykorzystują potencjał nowych technologii, by przyciągać klientów B2B i B2C;

  • jakie wskaźniki efektywności wybierać w świecie digital, jak budować lojalność dzięki aplikacjom mobilnym;

  • w jaki sposób pozyskiwać i porządkować dane o klientach, by pomagały w podejmowaniu korzystnych decyzji biznesowych.

Posłuchaj również podcastu z serii SEKRETY MISTRZÓW z Karolem Sadajem »

Karol Sadaj z Aion Banku: „Przy dużej złożoności problemów nie ma prostych rozwiązań” 

| , Karol Sadaj PL, Joanna Koprowska PL

Kolejny gość Sekretów Mistrzów opowiada o tym, jak wygląda jego dzień, co jest najtrudniejsze w zarządzaniu pierwszym cyfrowym bankiem w Polsce oraz jak dba o swoje zdrowie i dobre samopoczucie.

Tematy

Może Cię zainteresować


Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
Testowy wpis dla magazynow

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Volutpat orci auctor senectus natoque elementum egestas sit sed. Sem faucibus etiam at auctor nisi. Elit dui congue orci eu lorem est. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis.

Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Czwarty magazyn z nieco dłuższym tytułem dodany, a co tam, niech ludzie czytają.

A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji. Konferencja rozpoczęła się od inspirującego […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Analityka i Business Intelligence
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji.
Podcast
Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy

Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego wzrostu i efektywności firmy. CFO coraz częściej są współodpowiedzialni za wdrażanie technologii, które wspierają cyfryzację finansów.

Współpraca między CFO a CIO jest zatem niezbędna, aby budować efektywną infrastrukturę IT, wspierającą kluczowe procesy finansowe. Automatyzacja i analiza danych, będące fundamentem obecnych trendów t

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy
Transformacja cyfrowa wymaga współpracy na wielu poziomach. Szczególnie istotna jest kooperacja pomiędzy CFO i CIO, która realnie wpływa na realizację strategicznych celów biznesowych i wdrażanie innowacji, które są kluczowe w budowaniu przewag konkurencyjnych. CFO jako lider technologicznych zmian Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego wzrostu […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak deepfake, […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak deepfake, […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. Zwrócenie […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. Zwrócenie […]
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!