Jak kształtuje się współczesna rola marketingu i co ma wspólnego z zespołami programistów? W jaki sposób zatrudniać najlepszych sprzedawców? Jak sprzedawać dzięki LinkedIn?
Na te konkretne pytania – i wiele innych – praktyczne i sprawdzone odpowiedzi znajdziecie Państwo w wybranych przez nas artykułach. Poniżej prezentujemy listę najpopularniejszych publikacji z działu Marketing i sprzedaż, które pojawiły się w „Harvard Business Review Polska” w 2016 roku. Zachęcamy jednocześnie do odkrywania pozostałych materiałów dotyczących marketingu i sprzedaży.
Zapraszamy także do sprawdzenia najlepszych artykułów 2016 roku z innych kategorii:
Przypominamy także, że <a href=””https://login.ican.pl/” rel=”nofollow”>zalogowani Czytelnicy mogą oznaczać dowolne artykuły jako ulubione (lub do przeczytania na później), tworząc w ten sposób spersonalizowaną listę najlepszych materiałów.

Marketing i sprzedaż – najlepsze materiały
Przeczytaj najlepsze teksty o #marketing i #sprzedaż! #2016
TweetnijBrand hero – rozwiń swoją strategię marki
Marka Ireneusz Larysz PLIdea brand hero znacznie wykracza poza umieszczanie jego wizerunku np. w logo lub na opakowaniach produktu.

7 kroków do zwiększenia sprzedaży dzięki LinkedIn
Platformy społecznościowe, Sprzedaż Joanna Koprowska PLW czym tkwi sprzedażowa moc LinkedIn?

Czy marketing może pracować jak zespół programistów?
Zarządzanie ludźmi, Innowacje Marcin Rutkowski PL
5 największych mitów o zarządzaniu cenami w B2B
Polityka cenowa, Klienci Przemysław Białokozowicz PL, Michał Zimiński PL5 rad dotyczących polityki cenowej twojej firmy.

Za klientem B2B stoi człowiek
Marketing relacji, Obsługa klienta Joanna Sieniawska PLŚwiat nie nagradza dziś za to, co wiemy, ale za to, co z tą wiedzą robimy.

Trudna droga do sprzedaży wielokanałowej
Sprzedaż Krzysztof Folta PLPrezes firmy TIM SA, będącej jednym z największych w Polsce dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych, doszedł do wniosku, że w najbliższych latach Internet stanie się podstawowym kanałem zakupowym – nie tylko dla odbiorców detalicznych, ale również w segmencie B2B.
