ICAN Institute, wydawca magazynów biznesowych, organizator szkoleń i konferencji dla kadry zarządzającej, uruchamia nową, przełomową platformę wiedzy: ICAN Business Insight. Działając od ponad 20 lat na polskim rynku, ICAN intensywnie wdraża cyfrową strategię biznesową, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby menedżerów i przedsiębiorców.
ICAN Institute ewoluuje wraz ze zmieniającą się rzeczywistością biznesową i nowymi potrzebami polskich menedżerów, którzy mierzą się dziś ze skutkami pandemii COVID‑19. W odpowiedzi na wyzwania, jakie stawia przed liderami obecna sytuacja, firma uruchomiła ICAN Business Insight – nowoczesny serwis będący platformą do osobistego rozwoju i networkingu. Nowa oferta wartości ICAN Institute bazuje na trzech elementach: technologiach, polskim kontekście i wiedzy najlepszych szkół biznesowych i ośrodków badawczych z całego świata. Twórcy rozwiązania, odpowiedzialni za sukces polskiej edycji „Harvard Business Review” – dr Witold Jankowski i Andrzej Jacaszek, DBA – nazywają ICAN Business Insight przełomowym produktem online.
Poznaj nowy serwis ICAN Business Insight
Nowa rzeczywistość, nowa strategia, nowy serwis, nowa wartość
Uruchomienie ICAN Business Insight jest uwieńczeniem wielu miesięcy pracy nad nową strategią ICAN Institute. W 2019 roku firma nawiązała strategiczne partnerstwo z Massachusetts Institute of Technology, aby odpowiadać na rosnące potrzeby menedżerów w zakresie dostępu do wiedzy na temat cyfrowej transformacji i innowacji. Tak do portfela publikacji ICAN Institute dołączył magazyn „MIT Sloan Management Review Polska”, w którym przedstawiane są przykłady zastosowania w biznesie nowych technologii w warunkach europejskich oraz polskich.

W styczniu 2020 roku ofertę ICAN Institute poszerzono o autorski koncept magazynu biznesowego „ICAN Management Review” o zarządzaniu, strategiach i przywództwie w oparciu na najlepszych polskich i światowych źródłach. Pieczę nad tytułem sprawuje ta sama redakcja, która od 2003 roku dbała o najwyższy merytoryczny poziom „Harvard Business Review Polska”. Na bazie dwóch nowych magazynów, ukazujących się w druku oraz online, powstał kompleksowy, multimedialny serwis ICAN Business Insight.
Dr Witold Jankowski, założyciel i prezes ICAN Institute pełniący funkcję dyrektora merytorycznego platformy, komentuje: – ICAN Business Insight to nowa jakość na polskim rynku. Nasza platforma automatycznie dobierze treści do potrzeb subskrybenta, pokaże artykuły i multimedia dopasowane do zmieniającej się rzeczywistości biznesowej oraz specyfiki wcześniej przeglądanych treści. Dodatkowo prenumeratorzy będą mogli dołączyć do panelu badawczego ICAN Research, który monitoruje trendy, opinie i zachowania polskich przedsiębiorców oraz menedżerów, udostępniając powszechnie wyniki badań.
Zmiany na lepsze
Od początku działalności ICAN Institute konsekwentnie budował swoją markę, będącą synonimem jakości i wiedzy menedżerskiej pochodzącej z kompetentnych i wiarygodnych źródeł. Przez 17 lat firma wydawała „Harvard Business Review Polska”, którego ostatni numer został opublikowany w maju 2020 roku. Decyzja o wycofaniu tytułu jest zgodna z sugestiami stałych czytelników. Wieloletni wydawca magazynu Andrzej Jacaszek, DBA, podkreśla: – Od lat nasi klienci sugerowali, że czytając „Harvard Business Review Polska” czują niedosyt publikacji polskich autorów oraz przykładów mających przełożenie na nasz rynek.

Problem potęgowało także coraz większe niedopasowanie publikowanych w amerykańskim pierwowzorze treści do polskich i europejskich realiów biznesowych. Ponadto brakowało artykułów uwzględniających znaczenie wykładniczego postępu technologicznego w biznesie. Ograniczenia licencyjne nie pozwalały na zmianę tych proporcji, dlatego zarząd ICAN Institute postanowił wdrożyć nową, bardziej pasującą do obecnych realiów strategię. Dr Witold Jankowski podkreśla jednak stanowczo: – Przydatna wiedza pochodząca z Harvard Business School nie znika z naszych łamów. W ramach nowej oferty ICAN Business Insight nadal będziemy publikować treści autorstwa profesorów tej wybitnej uczelni, ale dodatkowo pojawią się przedstawiciele innych uznanych ośrodków.
Dzięki swobodzie w doborze treści na łamach IMR i MIT publikowane są teksty specjalistów z najlepszych na świecie ośrodków naukowo‑badawczych. Ponadto w magazynach ICAN Institute znalazło się więcej przestrzeni na prezentowanie praktycznych studiów przypadków, komentarzy polskich praktyków biznesu i historii sukcesów z rodzimego rynku.

Po pierwsze – digital
Dostosowując się do potrzeb polskich firm, ICAN Institute zmienia jedynie formę, a nie realizowaną przez siebie misję. Już od ponad 20 lat polega ona na dostarczaniu polskim przedsiębiorcom i liderom narzędzi do wygrywania dzięki współpracy z największymi autorytetami zarządzania na świecie. Teraz ta współpraca zyskuje jeszcze szerszy wymiar i nowoczesną formę w postaci nowej platformy.
Andrzej Jacaszek, DBA, dyrektor zarządzający ICAN Institute, współtwórca „MIT Sloan Management Review Polska” i „ICAN Management Review” podkreśla: – ICAN Business Insight to nie tylko magazyny. To kompleksowy serwis oferujący szeroki dostęp do licznych jego zasobów: nagrań wideo, audio, podcastów, materiałów z konferencji i webinariów, studiów przypadku, raportów biznesowych oraz badań diagnostycznych. To również platforma do wymiany wiedzy, doświadczeń i networkingu w gronie polskich menedżerów i przedsiębiorców, liderów polskiego biznesu, którzy chcą działać i stale się rozwijać na rynku polskim i za granicą. Instytut od kilku lat wdraża z sukcesem sieciowe podejście do budowania swojej oferty, tworząc przestrzeń do networkingu dla swoich sympatyków oraz ponad 40 tysięcy absolwentów.
Więcej informacji znajdzisz tutaj