Więcej w: Agile
Agile

Rady nie zajmują się zagrożeniami cyfrowym

Mimo że coraz więcej dużych firm ma do czynienia z niezadowolonymi klientami i negatywnym rozgłosem z powodu uchybień w sferze bezpieczeństwa informatycznego, członkowie rad nadzorczych nie potrafią powiązać powszechności tego problemu ze słabościami ich własnych organizacji. W ankiecie obejmującej ponad 5 tysięcy członków rad z ponad 60 krajów tylko 38% respondentów stwierdziło, że mocno obawia się cyberzagrożeń, a jeszcze mniej zapewniło o swoim przygotowaniu […]

26 kwietnia 2023
Agile

Włodzimierz Schmidt: Internet Rzeczy to przewaga w każdej branży

W niedalekiej przyszłości czeka nas znaczne upowszechnienie Internetu Rzeczy. To dobry powód, by zainteresowały się nim firmy, gdyż nowe rozwiązania technologiczne mogą okazać się pomocne w lepszym dostosowaniu oferty do oczekiwań ich klientów. Konsumenci natomiast zyskają możliwość oszczędzenia czasu i pieniędzy. O Internecie Rzeczy w Polsce zaczęto rozmawiać w kontekście tzw. inteligentnych sieci, dzięki którym dostawcy energii mogą m.in. przewidywać zapotrzebowanie odbiorców […]

26 kwietnia 2023
Agile

Jarosław Podsiadło: warto zaangażować pracowników we współtworzenie projektu

Digitalizacja nie jest już dziś dla firm możliwością, lecz koniecznością. Wcześniej czy później Patronica będzie musiała przebudować swoje systemy informatyczne, aby w czasie rzeczywistym analizować dane i generować raporty. Będzie musiała wykorzystywać media cyfrowe, nawet jeśli wciąż realizuje sprzedaż dzięki długotrwałym relacjom. Aby skutecznie przeprowadzić zmiany o charakterze strategicznym, firma potrzebuje ambasadorów zmian na najwyższych szczeblach zarządczych. Tymczasem w Patronice […]

26 kwietnia 2023
Agile

Łowcy i farmerzy

Rozwój nowych technologii powoduje, że konsumenci mogą czerpać coraz więcej korzyści z użytkowania przedmiotów bez konieczności ich posiadania. Tym samym na popularności zyskują produkty leasingowe. Od firm wymagają one modelu sprzedaży nastawionego na dbanie o relacje z klientem i budowanie jego lojalności wobec marki. O tym, jak radzić sobie z nowymi wyzwaniami, mówi Mikołaj Woźniak, prezes zarządu Volkswagen Bank Polska. Partnerem materiału […]

26 kwietnia 2023
Agile

Między wizją a zdrowym rozsądkiem

Stosowanie rozwiązań IT w marketingu jest już codziennością. Rosną budżety działów marketingu i PR na szeroko rozumiane narzędzia IT. Niejednokrotnie wykorzystywane w organizacji nowoczesne rozwiązania technologiczne zwiększają efektywność działań marketingowych. Pozwalają też na ich lepszą analitykę, a tym samym mierzenie wpływu marketingu na rozwój biznesu. Zjawisko to jest na tyle zaawansowane, że kilka lat temu powstało pojęcie martechu. Dzisiaj […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!