Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Agile - MITSMR
Więcej w: Agile
Agile

Oponeo: w kontaktach z dostawcami doświadczamy za dużo marketingu, za mało fachowości

Rośnie dysproporcja pomiędzy światem kontaktu dostawcy IT z klientem a rzeczywistym dostępem do właściwego fachowca, przekonuje dyrektor działu IT oponiarskiego potentata. Dobra współpraca z dostawcą rozwiązań IT ma ogromne znaczenie dla biznesu każdej firmy. To także jeden z najważniejszych trendów informatyzacji wskazanych przez respondentów badania przeprowadzonego przez ICAN Research & Diagnostics na zlecenie Orange Polska. Poniżej przedstawiamy fragment rozmowy […]

27 kwietnia 2023
Agile

5 obszarów, w których technologia zmienia procesy rekrutacyjne

Najważniejsze i najbardziej czasochłonne zadania działów HR związane są z procesem rekrutacyjnym. W przypadku części czynności, szczególnie tych żmudnych i powtarzalnych, bardzo przydatne mogą się okazać nowoczesne technologie. W ubiegłym roku badacze z Katedry Socjologii Ogólnej i Badań Interdyscyplinarnych w Akademii Pedagogiki Specjalnej przeanalizowali na zamówienie firmy Emplocity wyniki ankiety Cube Research. Badanie objęło 300 przedstawicieli branży HR w dużych i średnich polskich firmach. Jego […]

27 kwietnia 2023
Agile

Barometr CDO: czym w polskich firmach zajmuje się Chief Digital Officer?

Cyfrową transformację kojarzymy z modyfikacją środowiska IT. Tymczasem związana jest z człowiekiem, który stoi w centrum tych zmian. W miesiącach od kwietnia do lipca br. firma Bilot przeprowadziła badanie wśród 500 największych firm w Polsce, którego wefektem jest raport Barometr CDO. Celem badania było określenie obszarów i potencjału transformacji cyfrowej w polskich przedsiębiorstwach, a także określenie jakie zadania i wyzwania stoją przed CDO w niedalekiej […]

27 kwietnia 2023
Agile

Atrakcyjne biuro w walce o talenty

Według badań Instytutu Saratoga odejście specjalisty i zatrudnienie na jego miejsce nowego pracownika kosztuje tyle, co roczne wynagrodzenie nowicjusza. Dobry pracownik uznawany jest obecnie za najcenniejszy kapitał firmy, dlatego pracodawcy prześcigają się w tworzeniu atrakcyjnych ofert nie tylko w zakresie płacowym, ale również socjalnym. „Kartą przetargową” w walce o najlepszych może okazać się nowoczesne i funkcjonalne biuro. Czyli jakie? Projekt How […]

26 kwietnia 2023
Agile

Do końca roku firmy mogą liczyć na duże oszczędności

Coraz trudniej znaleźć oszczędności lub zwiększyć efektywność prowadzonych biznesów, dlatego firmy szukają możliwości wypracowania dodatkowych środków lub wprowadzenia rozwiązań mających na celu wygenerowanie oszczędności. SD&Partners to firma, która obok doradztwa prawnego, podatkowego oraz usług księgowych oferuje klientom analizę wysokości składek odprowadzanych do ZUS. Przeprowadzamy audyt prawny dokumentacji kadrowo‑płacowej pod kątem poprawności naliczania składki wypadkowej, który […]

26 kwietnia 2023
Agile

Cztery obszary skutecznej sprzedaży

O tym, jak tworzyć zespoły sprzedażowe generujące stabilny wzrost przychodów, mówi Mark Roberge, wykładowca Harvard Business School, menedżer odpowiedzialny za sukces sprzedażowy w firmie HubSpot, autor książki Sales Acceleration Formula. Rozmawia Paweł Górecki. W swojej książce przedstawia pan szereg rad dotyczących tworzenia skutecznych zespołów sprzedażowych i zwiększania przychodów. Skupia się pan przy tym na czterech kluczowych obszarach, które mają […]

26 kwietnia 2023
Agile

Stare i nowe pieniądze w bankowości prywatnej

Dzisiejsi klienci korzystający z usług bankowości prywatnej nie oczekują nadzwyczajnych zysków. Chcą, aby ich majątek – który gromadzili przed dwie, trzy dekady – za kilkanaście lat co najmniej utrzymał tę samą realną wartość co obecnie. Kilkuprocentowy wzrost byłby oczywiście mile widziany. O inwestowaniu z dyrektorem bankowości prywatnej mBanku Krzysztofem Bratosem rozmawia Weronika Podhorecka. Partnerem materiału jest mBank. Kim […]

26 kwietnia 2023
Agile

Stawiamy na wiedzę

Fundacja NUTRICIA od ponad 20 lat konsekwentnie realizuje misję, którą jest ochrona, promocja i zapewnienie zdrowia poprzez żywienie. Jej kompleksowe działania, mające wymiar ogólnokrajowy, skupiają się na trzech obszarach – badaniach naukowych z zakresu żywienia człowieka oraz wsparcia naukowców, edukacji związanej z żywieniem, a także partnerstwie dla zmiany społecznej i systemowej w obszarze żywienia. Partnerem materiału jest Fundacja Nutricia. Tak różnorodne […]

26 kwietnia 2023
Agile

Konferencja 3D na zdrowie

Aby zwrócić uwagę klientów na pojawiające się na rynku nowe produkty i usługi, firmy oraz agencje zajmujące się organizacją wydarzeń promocyjnych sięgają po coraz bardziej wyszukane narzędzia. Agencje eventowe podejmują się organizacji skomplikowanych logistycznie i technologicznie, ale także niezwykle efektownych, wydarzeń. Celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jedną z firm posiadających doświadczenie w tym zakresie jest agencja Open‑Up, która […]

26 kwietnia 2023
Agile

Pięć strategii ustalania cen

Wycena produktu jest podstawowym i jednocześnie kluczowym zadaniem każdego przedsiębiorcy. Dobór odpowiedniej strategii cenowej może wpłynąć na osiągnięcie wysokiego udziału w rynku, przewagi konkurencyjnej oraz rozpoznawalności marki. Strategie cenowe to sposoby podejmowania decyzji i działania podkreślające strategiczny cel ceny na rynku. Stanowią one jeden z kluczowych elementów taktyki całej firmy. Pozwalają określić, w jaki sposób przedsiębiorstwo chce pozycjonować swój produkt […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!