Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/blocks/hero-slider/hero-slider.php on line 92
Analityka i Business Intelligence
Duże miasta oferują szeroki wybór usług. Niezależnie od branży mamy możliwość wybierać spośród różnorodnych ofert. W Warszawie znajduje się wiele drukarni, ale jak wybrać tę najlepszą? Wybierając drukarnię, w pierwszej kolejności należy zainteresować się świadczonmi przez nią usługami oraz różnorodnością wykorzystywanych technologii, takich jak: druk cyfrowy, druk offsetowy, druk solwentowy albo atramentowy. To ważne, gdyż każde zamówienie wymaga […]
Skuteczność komunikatów reklamowych w kontekście ponoszonych przez firmy kosztów nadal stanowi jedną wielką niewiadomą. Co prawda, są na rynku narzędzia pozwalające zmierzyć efektywność przekazu marketingowego w Internecie, ale jak zmierzyć skuteczność reklamy telewizyjnej. Potencjał oszczędności ukryty w kosztach reklamy Partnerem materiału jest: Analiza skuteczności reklamy nie jest prostym zadaniem. Wymaga najnowszej technologii, która mierzy każdą reakcję konsumenta na komunikat. Wymaga zaawansowanej […]
Blisko 150 czołowych prelegentów z całego świata, najnowsze globalne trendy technologiczne, historia sukcesu polskich jednorożców, międzynarodowi inwestorzy i setki startupów. To wszystko już 14‑15 października, podczas Infoshare 2021. Konferencja w formule stacjonarnej odbędzie się w gdańskim AmberExpo. Partnerem materiału jest Infoshare Conference 2021. Magazyn „MIT Sloan Management Review” jest jednym z patronów wydarzenia. To aż 5 scen tematycznych, na których wystąpią m.in. […]
Według Banku Światowego na skutek pandemii gospodarka skurczyła się o 4,3%, co jest dobrym wskaźnikiem, biorąc pod uwagę, że czerwcowe prognozy mówiły o recesji na poziomie 5,2%. Mimo to eksperci porównują obecną sytuację do tej, która miała miejsce w trakcie Wielkiego Kryzysu i po obu wojnach światowych. Poza spowolnieniem wzrostu gospodarczego wyzwaniem na kolejną dekadę jest rekordowe zadłużenie odstraszające […]
Pandemia czy wojna w Ukrainie to wyzwania, które dotyczą całej gospodarki. Jednak różne branże odczuwają je i przezwyciężają w inny sposób. Warto spojrzeć na różne sektory, aby zaobserwować, jak konkretnie sobie radzą i czy umieją w obliczu kryzysów dostrzegać nowe szanse – dzisiaj analiza sektorowa handlu detalicznego. PARTNEREM MATERIAŁU JEST MILLENIUM DOM MAKLERSKI. Podczas pandemii spółki sprzedające odzież i obuwie pokazały, jak […]
Pandemia koronawirusa wyraźnie pokazuje, że w obliczu zagrożenia społeczeństwa funkcjonują według pewnych schematów. Jakie wnioski dla biznesu nasuwają się po obserwacji mieszkańców krajów takich jak Polska czy Włochy? Co może skutecznie pomóc w stworzeniu spójnej strategii działania dla przedsiębiorców? Okazuje się, że to właśnie uwarunkowania kulturowe mogą być odpowiedzią na potrzebę przeformułowania lub całkowitej zmiany modelu […]
Nieumiejętne zastosowane emocje mogą zepsuć nawet dobrze przygotowaną prezentację. Jak zatem budować nastrój podczas wystąpień publicznych – i na co zwrócić uwagę? Niemal każdy, kto miał okazję przemawiać publicznie, zdaje sobie sprawę, że ważna jest nie tylko merytoryczna wartość wypowiedzi, ale także przekaz niewerbalny. Przypominają o tym – i potwierdzają to przeczucie – badania przeprowadzone przez naukowców z Washington State University. Pokazują wprost – […]