Więcej w: Bez kategorii
Bez kategorii

test

Hello World! Streszczenia artykułów ICAN Management Review (nr 16) Tego artkułu możesz także odsłuchać. Zaloguj się lub <a href=>dołącz do subskrybentów ICAN · ICAN Management Review Nr 16, sierpień-wrzesień 2022

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Raport strategiczny IAB 2015/2016

Raport Strategiczny IAB Polska to coroczne podsumowanie tego, co wydarzyło się na rynku online oraz przedstawienie trendów i prognoz na kolejny rok. Raport strategiczny IAB 2015/2016 Jak więc wyglądał rok 2015? Wbrew obawom z roku poprzedniego spowodowanych wyhamowaniem dynamiki, w tym roku rynek online wrócił do dwucyfrowego tempa rozwoju – odnotowano nie tylko trzeci pod względem wielkości indeks wzrostu, […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Jak zażegnać kryzys informacyjny

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Polskie firmy na razie nie myślą o sukcesji

Przedsiębiorcy działający na polskim rynku niechętnie przekazują firmowe stery własnym pracownikom wynika z badań przeprowadzonych przez ICAN Research na podstawie analizy 500 ankiet wypełnionych przez prezesów, właścicieli, dyrektorów i kierowników firm zatrudniających ponad 50 osób. Prawie połowa polskich menedżerów (43%) awansowała na stanowisko, które obecnie zajmuje, z zewnątrz firmy. Jedynie 19% deklaruje, że ich awans nastąpił na drodze wewnętrznej, […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Menedżer jako architekt wyboru – ułatw pracownikom podejmowanie decyzji

Dorosły człowiek podejmuje każdego dnia tysiące różnych decyzji, przy czym w zdecydowanej większości przypadków robimy to w sposób automatyczny. Dzieje się tak, kiedy decydujemy, z której strony ominąć kałużę albo czy odwzajemnić sąsiadowi poranne pozdrowienie. Tak naprawdę tylko niewielka część decyzji w ciągu dnia wymaga od nas wysiłku i włączenia procesów kontrolnych ze strony świadomości. A jednak zarówno w życiu prywatnym, jak […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Rozwój i finansowanie firmy – „tajni inwestorzy” coraz popularniejsi

Jak wynika z analizy CB Insights, ubiegły rok był rekordowy pod względem ukrytych inwestycji. Fundusze zainwestowały w ten sposób łącznie prawie 1,7 miliarda dolarów w 365 tajnych projektów – głównie technologicznych i medycznych. Jedną z zasad skutecznej walki na rynku, którą od lat <a href=>konsekwentnie realizuje chociażby Amazon i inne firmy technologiczne, jest stałe unowocześnianie swojego modelu biznesowego i inwestycyjnego. Wydaje się to z pozoru […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Od joint venture do firmy rodzinnej

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Jak uniknąć cyfrowych „martwych punktów”

Luka mentalnościowa prowadzi do powstania cyfrowych „martwych punktów”, o których liderzy powinni wiedzieć i których powinni unikać. Współcześnie liderzy stoją przed ogromnym wyzwaniem rozwojowym. Wielu z nich brakuje umiejętności oraz sposobu myślenia, które pozwoliłyby im odnieść sukces w gospodarce cyfrowej. „MIT SMR” razem z firmą Cognizant przeprowadził niedawno ankietę wśród ponad 4 tysięcy menedżerów i liderów z ponad 120 krajów z całego świata, poświęconą zagadnieniu […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Zlikwiduj bariery ograniczające komunikację wewnątrz organizacji!

Jednym z warunków sprawnej komunikacji w sieci biznesowej jest zniesienie barier, jakie utrudniają wymianę informacji wewnątrz organizacji. Są one skutkiem budowy hierarchii, rozproszenia geograficznego przedsiębiorstwa i wzrostu liczby pracowników realizujących swoje obowiązki poza miejscem pracy. Według badań firmy Gartner Inc. 12 milionów Amerykanów przynajmniej osiem godzin w tygodniu pracuje zdalnie. Do 2009 roku ich liczba ma wzrosnąć do 14 milionów. […]

26 kwietnia 2023
Bez kategorii

Sposób na uzyskanie efektu WOW w oczach klienta serwisowego

Wierzymy, że dobre rzeczy będą działać zawsze, ale usterki mogą zdarzać się także najlepszym produktom. W takich sytuacjach sama chęć pomocy zdecydowanie nie wystarcza, gdyż często zdarza się, że niezadowolony klient wnikliwie analizuje cały proces kontaktu i naprawy usterki, i na tej podstawie podejmuje decyzje odnośnie dalszej współpracy z dostawcą. Szybkość obsługi serwisowej i jej jakość mają więc niebagatelne znaczenie […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!