Więcej w: Bez kategorii
Bez kategorii

Nagrody wręczone! Poznaliśmy Liderów Jutra

17 listopada 2016 r. w hotelu Sheraton w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie Liderzy Jutra 2016, organizowanym przez ICAN Institute – wydawcę „Harvard Business Review Polska”. Celem konkursu było uhonorowanie tych polskich przedsiębiorców, którzy dzięki ciężkiej pracy i mądremu zarządzaniu odnoszą spektakularne sukcesy na rynku. Wyłoniono laureatów w pięciu kategoriach: Strategia wzrostu, Ekspansja zagraniczna, Innowacje, Model biznesowy […]

25 kwietnia 2023
Bez kategorii

Activity Based Working: czas na zmiany w miejscu pracy

Czy odpowiedzią na zachodzące zmiany w środowisku pracy jest koncepcja Activity Based Working, w centrum której znajduje się pracownik i jego potrzeby? Czy polskie firmy gotowe są na taką rewolucję? Już minęły czasy, kiedy pracę biurową utożsamiano z siedzeniem za biurkiem i skrupulatnym wykonywaniem powierzonych zadań. Dziś wymaga ona znacznie większej aktywności i wielozadaniowości. W zmianie, która dokonała się w ciągu ostatnich lat, poważny udział […]

25 kwietnia 2023
Bez kategorii

Ile płacisz za… „nic”?

Wyobraź sobie, że jesteś w hipermarkecie. Idziesz zatłoczoną alejką między stosami spiętrzonych produktów; po lewej stronie szampony, po prawej mydełka, tu psia karma, a tam chrupki dla kota. Wszędzie dookoła opakowania kuszą feerią barw, fotografii i rysunków. Każde zdaje się krzyczeć: kup mnie! Właśnie mnie! Niefrasobliwie przebierając w tym wszystkim, nie zdajesz sobie sprawy, że nad hipermarketem zawisł właśnie latający […]

25 kwietnia 2023
Bez kategorii

7 kroków do zwiększenia sprzedaży dzięki LinkedIn

LinkedIn daje możliwości, o których istnieniu wielu sprzedawców nawet nie myślało. Ci najlepsi umiejętnie korzystają z tego portalu, dzięki czemu szybciej i łatwiej domykają więcej transakcji. W czym tkwi sprzedażowa moc LinkedIn? I jak ją wykorzystać w pracy handlowca? Wielu sprzedawców nie dowierza, że LinkedIn może zwiększyć sprzedaż. Jill Konrath, strateg sprzedaży, oraz Ardath Albee, strateg marketingu B2B, dotarły do ponad trzech […]

25 kwietnia 2023
Bez kategorii

Marketing bez marketingu, czyli jak zarobić miliard dolarów?

Czy jeżeli nie możesz czegoś kupić, zakładasz firmę, która to zmieni? Jeśli tak, z dużym prawdopodobieństwem nazywasz się Nick Swinmurn. Jeśli nie, czytaj dalej. W 1999 roku Nick Swinmurn postanowił wybrać się do lokalnego centrum handlowego po nową parę brązowych Airwalków. Ku swojemu rozczarowaniu wrócił z niczym. Sfrustrowany postanowił założyć sklep, w którym ludzie zawsze będą mogli kupić upragnioną parę […]

25 kwietnia 2023
Bez kategorii

Kiedy handlowcy realizują plany sprzedażowe?

Skuteczna motywacja wypływa z pozytywnej energii w firmie i jest nieodzowna, aby handlowcy realizowali plany sprzedażowe. Jak o nią zadbać w swojej organizacji? Dobra energia krążąca w krwiobiegu organizacji występuje wtedy, kiedy żaden z jej składników, czyli wynagrodzenia, prowizje, realne plany i szybka komunikacja, jej nie zanieczyszcza oraz wszystkie ogniwa mają ten sam cel.W ciągu ostatnich 3 lat obserwujemy nieustający wzrost sprzedaży B2B w obu kanałach, […]

25 kwietnia 2023
Bez kategorii

Jak poprowadzić swoją firmę w przepaść?

Co sprawia, że niektórym zarządzającym udaje się oprzeć zawirowaniom rynku i wbrew wszystkim osiągać ponadprzeciętne wyniki. Jak to się dzieje? Kto może stanowić dla nas wzór? Widzimy tu ciekawy paradoks. Z jednej strony prezesom zarzuca się, że zamiast wybiegać myślą w przyszłość, koncentrują się na celach krótkoterminowych. Z drugiej robi się wszystko, aby właśnie tak było. W końcu jeśli nie realizują […]

25 kwietnia 2023
Bez kategorii

HR od nowa?

Zmiany rynkowe, społeczne i technologiczne mają tak silny wpływ na funkcjonowanie biznesu, że co chwila pojawiają się teorie o nowej epoce pracy, technologii czy zarządzania. HR od nowa? Szczególnie popularne stało się określenie 2.0, używane do scharakteryzowania kolejnego etapu rozwoju różnych obszarów biznesu, takich jak: Web 2.0, Praca 2.0, Zarządzanie 2.0 czy nawet Firma 2.0. Są jednak obszary, takie […]

25 kwietnia 2023
Bez kategorii

Kto nie przeskoczy dla Ciebie kałuży, a kto przemierzy ocean?

Dziś przyjrzyjmy się jakości naszych ważnych partnerów życiowych i zawodowych. To naturalny wątek w świetle poprzedniej dyskusji nad segmentacją i sztuką definiowania partnerów, odbiorców i kluczowych z punktu widzenia strategii klientów. Znalazłam w sieci cytat: Czasami przychodzi taki moment, kiedy należy przestać przemierzać oceany dla ludzi, którzy nie przeskoczyliby dla nas kałuży – jeśli ktoś zna autora, będę wdzięczna za informację. Zachęciłam w związku z tym moich […]

25 kwietnia 2023
Bez kategorii

Rzucamy nowe światło

Rosnący poziom kwalifikacji pracowników i liczba skomplikowanych zadań sprawiają, że firmy muszą sięgać po nowe rozwiązania pozwalające zwiększyć poziom efektywności pracy. Wiele czynników warunkujących dobre samopoczucie i wydajność zatrudnionych osób zależy od otoczenia, w którym pracują. Partnerem materiału jest: Rzucamy nowe światło Dynamiczny rozwój nowych technologii, rosnące znaczenie pracy opartej na wiedzy oraz globalizacja otwierają przed przedsiębiorstwami nowe możliwości, ale stawiają […]

25 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!