Więcej w: Bez kategorii
Bez kategorii

Transformacja cyfrowa i ukierunkowanie na klienta

Na czym polegać będzie „nowa rzeczywistość” z perspektywy firm? Odpowiada Krzysztof Augustynowicz, regionalny dyrektor sprzedaży na region CEE w Salesforce. Wzorce wskazujące jak będzie wyglądać nowa rzeczywistość (na podstawie badania Salesforce): Większa koncentracja na pracownikach; Szybkość i prostota działania jak w start‑upach; Konieczność zmiany strategii w zakresie technologii cyfrowych; Dzielenie się doświadczeniem; Biznes jako platforma wprowadzania zmian. Jak przeprowadzić transformację cyfrową? Jest tak wiele opinii czym jest transformacja […]

2 kwietnia 2023
Bez kategorii

Patriotyzm gospodarczy – debata ekspertów

Obejrzyj debatę ekspertów na temat patriotyzmu gospodarczego. Moderuje Andrzej Jacaszek, dyrektor zarządzający ICAN Institute. Na początku dyskusji Andrzej Jacaszek, dyrektor zarządzający ICAN Institute zwraca uwagę na kwestię, że duże koncerny – takie jak Samsung czy Toyota – są firmami, które rozwinęły się dzięki pomocy państwa. Narzuca się zatem pytanie: czy Polska ma szansę iść drogą azjatyckich tygrysów […]

2 kwietnia 2023
Bez kategorii

Strategia firmy w świecie danych

Dlaczego niektóre firmy rozwijają się szybciej niż inne? Na to pytanie – podczas pierwszego Kongresu ICAN Management Review – odpowiedział Dariusz Kwieciński, prezes zarządu w Fujitsu Polska w swoim wystąpieniu „Reimagine your business: strategia firmy w świecie danych”. Ponad 50% firm uważa, że satysfakcja klientów oraz efektywność konkurencyjna na rynku to najważniejsze elementy w przypadku funkcjonowania przedsiębiorstwa. Firmy, które odnoszą sukces na […]

2 kwietnia 2023
Bez kategorii

Świadome marki

O tym, jak firmy powinny świadomie kształtować swoje marki, opowiada Krzysztof Langer, założyciel i prezes agencji brandingowej Admind Branding & Comunications. Rola marki zmieniała się na przestrzeni lat. Początkowo było nią budowanie świadomości znaku towarowego, później racjonalne budowanie świadomości marki, a następnie emocjonalne budowanie świadomości marki. Czwarty etap ewolucji to kulturowe budowanie świadomości marki. Aktualnie jesteśmy świadkami kreacji marek świadomych – […]

2 kwietnia 2023
Bez kategorii

Cyfrowa transformacja przywództwa

Transformacja cyfrowa odniosła zwycięstwo jako filozofia biznesowa i imperatyw dla przedsiębiorstw: poważni liderzy biznesowi na całym świecie pogodzili się z nieuchronną cyfryzacją rynków oraz relacji z klientami i pracownikami. Zapraszamy do zapoznania się z unikatowym raportem „MIT Sloan Management Review” na temat przywództwa w czasach cyfrowych. Idea, w myśl której skuteczna transformacja cyfrowa jest gwarancją elastyczności, zdolności adaptacji oraz orientacji na klienta, jest […]

2 kwietnia 2023
Wideocast Bez kategorii

Jak wykorzystać chatbota do automatyzacji sprzedaży w e-commerce?

Chatboty mogą być antidotum na uciekających klientów, na ich złe doświadczenia w obsłudze klienta – przekonuje Adam Matysiak, CEO softwarehouse HighSolutions. Według prognoz rynek chatbotów ma osiągnąć wartość ponad 1 miliarda 250 tys. dolarów. Czy są chatboty? Standardowa definicja mówi, że chatbot to program komputerowy o interfejsie konwersacyjnym. To bardzo ograniczająca definicja. Chatbot to w zasadzie COŚ, co komunikuje […]

2 kwietnia 2023
Bez kategorii

Pracownicy mniej obawiają się utraty zatrudnienia i są bardziej otwarci na zmianę

Pomimo trwającej nadal pandemii, obecnie znacznie mniej obawiamy się utraty źródła dochodów. Jak wynika z najnowszego raportu Instytutu Badawczego Randstad, o 3 punkty procentowe spadł odsetek osób, którzy mają duże obawy w tym względzie. Z optymizmem oceniamy też możliwość rozwoju i znalezienia  lepszych warunków zatrudnienia. Utraty pracy nie obawia się 57% badanych, natomiast jedynie 11% określa ryzyko zwolnienia jako duże. Pod tym względem […]

2 kwietnia 2023
Bez kategorii

Ugrzązłeś? Pożycz od kogoś… mózg!

Dynamicznie zmieniający się świat biznesu codziennie stawia przed nami nowe wyzwania. Nie z każdym potrafimy sobie poradzić. Ale prawdziwy problem pojawia się, gdy zależy nam na zachowaniu wiarygodności i pewności siebie, jednak przypływ stresu skutecznie nam to uniemożliwia. Spanikowani stajemy oko w oko z gorzką prawdą: ugrzęźliśmy. Niebezpieczeństwo ugrzęźnięcia dotyczy przede wszystkim osób na co dzień prowadzących trudne rozmowy z klientami […]

2 kwietnia 2023
Bez kategorii

Czy czterodniowy tydzień pracy przestanie być mrzonką?

Idea czterodniowego tygodnia pracy, niegdyś postrzeganego jako niemożliwa do spełnienia fantazja, w ostatnich latach powoli zaczęła zyskiwać na popularności. Choć wielu pracownikom wciąż może się to wydawać odległym marzeniem, niektóre myślące przyszłościowo firmy już wprowadziły krótsze tygodnie pracy, aby ich pracownicy mieli większą satysfakcję i byli bardziej produktywni. Szeroko przeprowadzony eksperyment z czterodniowym tygodniem pracy (w którym od czerwca do […]

31 marca 2023
Bez kategorii

Porozmawiajmy o coachingu

Kiedy świadomie rozwijamy pragnienia i kierujemy się konsekwentnie w stronę naszych celów, odkrywamy potęgę wewnętrznych zasobów. Coaching przez ostatnich kilka lat był nadużywanym pojęciem w zakresie rozwoju i doskonalenia umiejętności. Warto pamiętać, że to przede wszystkim bardzo głęboka rozmowa, podczas której coach, wspólnie ze współrozmówcą, tworzy celowe procesy rozwijania wartości. Rozmowa ta ma również na celu otworzenie drzwi w korytarzu naszej […]

30 marca 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!