Więcej w: Bez kategorii
Bez kategorii

Trzy proaktywne strategie reakcji na wyzwania związane z COVID-19

Strategie reakcji dopasowane do infrastruktury organizacyjnej, przy nowych trendach rynkowych, dają ogromne możliwości. Od chwili, gdy uderzył w nas kryzys związany z COVID‑19, organizacje w zagrożonych sektorach na całym świecie doświadczyły spadku przychodów na przestrzeni zaledwie kilku tygodni – w niektórych przypadkach właściwie do zera. Niezliczone firmy podjęły reaktywne kroki, by zapobiec dużym stratom, takie jak: przechodzenie na pracę zdalną, […]

27 kwietnia 2023
Bez kategorii

Naukowe podejście do pozycjonowania stron według frameworku Semcore

Stosunkowo trudno znaleźć w sieci badania lub specjalistyczne analizy, które w naukowy sposób podejdą do procesu pozycjonowania stron, efektów tej strategii lub poszczególnych technik stosowanych w ramach poprawy widoczności serwisów internetowych w Google. PARTNEREM MATERIAŁU JEST SEMCORE Semcore zdecydowało się stworzyć taką pracę na własną rękę – przy wykorzystaniu wiedzy własnego zespołu oraz grona zewnętrznych ekspertów, którzy wnieśli indywidualny insight w postaci […]

27 kwietnia 2023
Bez kategorii

Rewolucja w miejscu pracy

Wyzwania związane z pracą zdalną skłaniają do powrotu do biur, oferujących jednak znacznie więcej niż dotychczas. Nie ma wątpliwości, że oblicze biura, które znaliśmy do tej pory, przechodzi znaczącą przemianę – to tylko jeden z wniosków płynących z debaty zorganizowanej przez Mindspace pt. „Rewolucja w miejscu pracy”. Partnerem materiału jest Mindspace. O tym, jaką rolę w świecie hybrydowym pełni biuro i jak musi się […]

27 kwietnia 2023
Wideocast Bez kategorii

Podsumowanie E-commerce Trends Summit 2020 

E‑commerce Trends Summit w formule online już za nami. W wydarzeniu wzięło udział 928 uczestników i 20 ekspertów. Odbyło się 12 wystąpień i 2 debaty. Wstęp do konferencji wygłosił dr Witold Jankowski, prezes ICAN Institute, prezentując temat „Od transformacji cyfrowej modelu biznesowego do transformacji zarządzania relacją z klientem: główne wyzwania i dylematy”. Różnymi aspektami tematyki e‑commerce podzielili się eksperci z Polski i ze świata. […]

27 kwietnia 2023
Bez kategorii

Metaverse, Tech4Good, Web3 – najgłośniejsze tematy ze świata biznesu już niedługo na Infoshare 2022

Tegoroczna edycja Infoshare 2022 to aż 6 scen, na których specjaliści z Polski i zagranicy omawiać będą zagadnienia dotyczące najnowszych rozwiązań w biznesie, Web3, Tech4Good, a także trendów programistycznych i marketingowych. Wśród prelegentów zobaczymy m.in. takie osobistości jak Natalia Hatalska – CEO i założycielka infuture.institute, jedna z najbardziej wpływowych kobiet według Financial Times, czy Allister Frost – pionier cyfrowej transformacji, pierwszy szef […]

27 kwietnia 2023
Bez kategorii

Zły rekruter jest gorszy niż rzut monetą

O tym, jak wygrywać bitwę o talenty nawet z dużo silniejszymi rywalami, mówi Claudio Fernández‑Aráoz, starszy doradca w firmie rekrutacyjnej Egon Zehnder, wykładowca na Harvard Business School oraz autor bestsellera It’s Not the How or the What but the Who nagrodzonego Gold Axiom Award w kategorii „najlepsza książka HR”. Rozmawia Joanna Socha. W 2014 roku opublikował pan książkę o pozyskiwaniu najlepszych pracowników It’s […]

27 kwietnia 2023
Bez kategorii

Bądź gotowy na nieustanne zmiany

O tym, jak nowoczesne rozwiązania z obszaru automatyzacji i sztucznej inteligencji zmieniają biznes, oraz o atutach polskiego rynku pracy mówi Omar Abbosh – Chief Strategy Officer w firmie Accenture. Pojawienie się i rozwój nowych technologii podważa dotychczasowe reguły gry i stymuluje rozwój nowych modeli biznesowych. Jak firmy powinny kształtować strategie, by przewidywać wywołane przez nowe technologie zmiany i odpowiednio na nie reagować? Przełomowe innowacje są […]

27 kwietnia 2023
Bez kategorii

Inwestycyjne oblicze turystyki

W 2018 roku branża turystyczna na świecie rozwijała się szybciej niż branże zdrowotna, finansowa i IT. Dynamiczny rozwój branży turystycznej zachęca do inwestowania w nieruchomości, z których korzystają podróżujący. Aby jednak osiągnąć realne korzyści w tym obszarze, należy inwestować ostrożnie i starannie dobierać partnerów. Nie można też dać się zwieść reklamom obiecującym niebywałe zyski. Partnerem materiału jest Zdrojowa Invest & Hotels. Z raportu Travel […]

27 kwietnia 2023
Bez kategorii

Czy uda się przełamać nieufność do sztucznej inteligencji

Sztuczna inteligencja jest traktowana przez użytkowników technologii informacyjnej z rezerwą. Aby przełamać ich nieufność, twórcy aplikacji AI powinni powstrzymać się od przesadnego zachwalania ich zalet, zadbać o przejrzystość i jawność informacji o ich funkcjach, a także certyfikować aplikacje w niezależnych specjalistycznych firmach. Przykro to mówić, ale wielu użytkowników systemów IT nie ufa decyzjom, odpowiedziom ani zaleceniom sztucznej inteligencji. W jednym z badań ankietowych amerykańskich […]

27 kwietnia 2023
Bez kategorii

Jak tworzyć zwycięską strategię przy zastosowaniu omnichannel?

W książce Winning the right game Ron Adner przedstawia nowy sposób myślenia o świecie biznesu. To nie jest zwykły rynek, lecz pole bitwy, z którego tylko najbardziej przebiegli wychodzą jako zwycięzcy. Autor nie przebierając w słowach, zwraca uwagę na konsekwencje lekceważenia istotnych kwestii, jakie niesie ze sobą nowa epoka technologiczna. To kwestia nowatorskiego pojmowania strategii z uwzględnieniem faktu, że wszystkie zaangażowane […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!