Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 42

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 92
Bez kategorii

Bądź dobrym szefem i spróbuj nie zwariować

13 sierpnia 2024 2 min czytania

Skuteczne zarządzanie zespołem w dynamicznym środowisku biznesowym wymaga wyjątkowych umiejętności. Kluczowymi elementami efektywnego przywództwa są zdolność do zarządzania emocjami i stresem, a także autentyczność i empatia. Te cechy są niezbędne do budowania zaufania, autorytetu oraz tworzenia sprzyjającej atmosfery w miejscu pracy.

Przeciążenie emocjonalne stało się jednym z głównych wyzwań współczesnego miejsca pracy. Według najnowszego raportu Presja zmian a emocje i zdrowie psychiczne w środowisku pracy zrealizowanego w ramach kampanii edukacyjno‑informacyjnej „Bliżej Siebie” organizowanej przez Grupę ArteMis wynika, że ponad połowa menadżerów 52% odczuwa częsty stres związany z pracą. W tym  odcinku Paulina Chmiel‑Antoniuk redaktorka MIT Sloan Management Review Polska rozmawia z ekspertką Sylwią Królikowską, psycholog biznesu, doświadczoną liderką i trenerką charyzmatycznego przywództwa, która dzieli się swoją wiedzą i spostrzeżeniami na temat efektywnego zarządzania stresem, emocjami, zapobiegania wypaleniu zawodowemu, a także praktycznymi strategiami radzenia sobie z wymaganiami współczesnego środowiska biznesowego.

Z rozmowy dowiesz się:

  • Jaka jest definicja i wpływ stresu na efektywność menedżerów.

  • Dlaczego zarządzanie emocjami jest kluczowe dla efektywnego przywództwa.

  • Znaczenie autentyczności i empatii w budowaniu zaufania i autorytetu.

  • Jak odnaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym jako lider.

  • Praktyczne wskazówki, jak uniknąć wypalenia zawodowego i dbać o zdrowie psychiczne.

  • Jakie cechy powinien mieć lider przyszłości.

  • Za jakim liderem chcą podążać przedstawiciele generacji Z.

Wysłuchaj rozmowy i zastosuj wskazówki wskazane przez ekspertkę – jak skutecznie zarządzać sobą  i swoimi emocjami, by efektywnie prowadzić zespół w realizacji założonych celów, dbając jednocześnie o swój własny dobrostan.