Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 42

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 92
Bez kategorii

Dlaczego polskie firmy nie powinny ignorować geopolityki

11 września 2024 4 min czytania

Geopolityka to pojęcie, które jeszcze kilka lat temu nie miało większego znaczenia dla polskiego biznesu. Dziś jednak, w obliczu globalnych zmian i nieprzewidywalnych wydarzeń na arenie międzynarodowej, coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, jak istotne jest uwzględnienie geopolityki w strategiach biznesowych.

Jacek Bartosiak, założyciel think tanku Strategy and Future, w rozmowie z MIT Sloan Management Review Polska podkreśla, że geopolityka staje się kluczowym czynnikiem wpływającym na decyzje biznesowe i że polskie firmy powinny być przygotowane na zarządzanie ryzykiem geopolitycznym. Więcej w materiale wideo: