Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 67

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 117
Bez kategorii

Google Ads – najważniejsze wskazówki dla reklamodawców

27 kwietnia 2023 4 min czytania

Jeśli zależy ci na rozszerzeniu swoich działań marketingowych, a nie wiesz, po jakie narzędzie sięgnąć, to może się okazać, że to właśnie Google Ads będzie najlepszym rozwiązaniem. Ten płatny system reklamy bezpośrednio od Google nie jest skomplikowany, pod warunkiem że znasz jego podstawowe założenia i cele. Jak poradzić sobie z Google Ads na początku przygody z płatną reklamą?

Marketing internetowy nie jest dziedziną łatwą ani tanią, gdy nie posiada się odpowiedniej, często specjalistycznej wiedzy. Wpływ na taki stan rzeczy ma nie tylko ogromna konkurencyjność towarów dostępnych w internecie, ale ciągły rozwój technologiczny.

Coraz więcej klientów poszukuje swoich ulubionych towarów w internecie, a zakupy w e‑sklepach stają się codziennością, która ma skrócić ścieżkę zakupową i czas standardowo przypisany wykonywaniu zakupów. Czy w dobie tak mocno rozwiniętej sieci dystrybucyjnej i zakupowej marketing internetowy może opierać się na skutecznych narzędziach, które zwiększają konwersję? Okazuje się, że tak, a wszystko za sprawą wykorzystania dedykowanych narzędzi, wśród których Google Ads otrzymuje wysokie rekomendacje.

Google Ads, czyli jedno ze skuteczniejszych narzędzi Google

Jeśli 90% osób na świecie korzysta z wyszukiwarki Google w celu odnalezienia dla siebie cennych towarów lub usług, które będą niejako szyte na miarę, to oznacza, że warto powalczyć o dobrą pozycję w wyświetleniach.

Niektórzy i słusznie używają nawet innego, bardziej precyzyjnego stwierdzenia, w którym piszą wprost: jeśli nie ma cię aktualnie w wyszukiwarce Google, to nie ma cię dla klienta. Jesteś niewidzialny, a Twój interes nie ma szansy na rozwinięcie skrzydeł.

I w praktyce tak to właśnie wygląda. Jeśli nie zadbasz o to, by w wyszukiwarce Google pojawiać się użytkownikowi w odpowiedzi na wpisywane przez niego hasła lub w przypisanych kontekstowo reklamach Google Ads, to tracisz potencjał swojej strony i nie zarabiasz. 

To dlatego warto rozpocząć przygodę z pozycjonowaniem, ale również z formą płatnej reklamy Google Ads, która poprzez dobrane frazy umożliwia spełnienie określonej konwersji. Google Ads zakłada pobieranie opłaty za klik w twoją reklamę, a ta wyświetla się dla określonych słów kluczowych; jeśli dobrze się przygotujesz, masz szansę na spełnienie swojego założonego celu, a finalnie zwiększyć sprzedaż.

Google Ads do sprawnego działania potrzebuje twoich chęci, założonego konta (wystarczy Gmail i kilka kroków szybkiej rejestracji) oraz listy specjalnie wybranych słów kluczowych. Gwarancją sukcesu jest także założenie określonego budżetu dziennego na kliknięcia oraz dobre opracowanie celu konwersji. Jednym z istotnych elementów podczas tworzenia kampanii będzie ponadto zawężenie lokalizacji dla wyświetlania się reklamy oraz opis docelowej grupy użytkowników.

Sam system reklamowania Google Ads jest dość intuicyjny, a najlepiej nauczysz się go podczas podejmowanych prób reklamowych. Metodą prób i błędów szybko dowiesz się, co przynosi najkorzystniejsze rezultaty. Jeśli chcesz spróbować swoich sił w Google Ads, to potrzebujesz specjalistycznej wiedzy i wskazówek, które pomogą ci przebrnąć, przez pierwsze kilka kroków. Tutaj znajdziesz podstawowe kompendium wiedzy: https://www.whitepress.pl/baza‑wiedzy/735/google‑ads‑poznaj‑tajniki‑reklamy‑w-google.

To bardzo przydatne źródło dla początkujących reklamodawców!

Ile kosztuje Google Ads, czyli jedno z najbardziej kłopotliwych pytań

Nikt nie lubi pytań o pieniądze, budżety, zwroty, ale jeśli mamy inwestować w Google Ads, to pewnie chcemy wiedzieć, ile to kosztuje. Odpowiedź każdego specjalisty będzie taka sama: to zależy. Bo nie ma dwóch takich samych sklepów, celów do spełnienia i oczekiwań oraz konkurencji.

Dla każdego klienta powinna powstać zupełnie inna, spersonalizowana oferta pod jego indywidualne wymagania. Dzięki Google Ads można bowiem sporo zyskać, ale trzeba przygotować się na solidną pracę.

Co do samej konwersji, dlaczego jest ona tak ważna w Google Ads? To nic innego, jak cel, który ma spełnić przygotowana reklama. Uwaga, tym konkretnym założeniem wcale nie musi być określona liczba produktów w koszyku. Często konwersją będzie także liczba odsłon telefonu kontaktowego czy wyświetlenie oferty określonej marki. Im skrupulatniej będzie natomiast przygotowana reklama z odpowiednio dobraną listą słów kluczowych, tym większe szanse na duży zwrot z poniesionej inwestycji.

Już wiesz, na czym polega Google Ads? Czas rozpocząć przygodę z pierwszą reklamą!

Tematy

Może Cię zainteresować


Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
Testowy wpis dla magazynow

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Volutpat orci auctor senectus natoque elementum egestas sit sed. Sem faucibus etiam at auctor nisi. Elit dui congue orci eu lorem est. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis.

Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Czwarty magazyn z nieco dłuższym tytułem dodany, a co tam, niech ludzie czytają.

A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji. Konferencja rozpoczęła się od inspirującego […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Analityka i Business Intelligence
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji.
Podcast
Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy

Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego wzrostu i efektywności firmy. CFO coraz częściej są współodpowiedzialni za wdrażanie technologii, które wspierają cyfryzację finansów.

Współpraca między CFO a CIO jest zatem niezbędna, aby budować efektywną infrastrukturę IT, wspierającą kluczowe procesy finansowe. Automatyzacja i analiza danych, będące fundamentem obecnych trendów t

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy
Transformacja cyfrowa wymaga współpracy na wielu poziomach. Szczególnie istotna jest kooperacja pomiędzy CFO i CIO, która realnie wpływa na realizację strategicznych celów biznesowych i wdrażanie innowacji, które są kluczowe w budowaniu przewag konkurencyjnych. CFO jako lider technologicznych zmian Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego wzrostu […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak deepfake, […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak deepfake, […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. Zwrócenie […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. Zwrócenie […]
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!