Wydarzenia ostatniego roku sprawiły, że świat biznesu niemal całkowicie przeniósł się do przestrzeni online. Tempo zmian przyśpieszyło jeszcze bardziej, a żadna firma nie uniknie cyfrowej transformacji! Jak ją przeprowadzić? Jak dzięki niej stworzyć model biznesowy na miarę dzisiejszych czasów i wyzwań? Jak zarządzać wirtualnymi zespołami i cyfrową organizacją? Już dziś spotykamy się po to, by wraz z uznanymi ekspertami i praktykami biznesu odpowiedzieć na te pytania!
[9:35] Genesys CX – sprawdzony podczas pandemii, dedykowany po…

Dyrektor sprzedaży Genesys Polska, Małgorzata Gawrysiak podpowie jak w czasie „nowej normalności” poprawić customer expierience.
Czas pandemii pokazał mi, że poza samymi kompetencjami i zaangażowaniem do poradzenia sobie z nowymi wyzwaniami niezbędne są nowe technologie i transformacja cyfrowa.
[9:10] Accelerating Engagement (Peter Coffee, Salesforce)

W ciągu pierwszych 90 dni pandemii zostaliśmy poinstruowani, aby pozostać w domach i wykorzystywać technologiczne narzędzia do pracy w nowych warunkach. Jak wynika z badań McKinsey Global Institute, te pierwsze 3 miesiące przyspieszyły zmiany związane z cyfryzacją, które by w normalnych warunkach zajęły 10 lat. Peter Coffee z Salesforce opowie o tym, jak pandemia wpłynęła na biznes i zachowania klientów.

Pojawiła się nowy rodzaj klientów – Generation N (Novel), który definiowany jest już nie poprzez wiek, ale przez to, jak wykorzystuje nowe technologie podczas podejmowania decyzji o zakupach i korzystania z dostępnych usług.

Kompetencje przyszłości będą związane z informatyką i biologią


[9:00] Rozpoczęcie II dnia kongresu i przywitanie uczestników

Joanna Koprowska, redaktorka MIT Sloan Management Review Polska oraz ICAN Management Review, oraz Anna Wieczorek z ICAN Neuroleadership Academy, poprowadzą dla nas dzisiejsze wydarzenie.