Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 42

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 92
Bez kategorii

Jak skutecznie dotrzeć do odbiorcy poprzez eventy? Relacja ze śniadania biznesowego z firmą Eventory

25 kwietnia 2023 4 min czytania

Event marketing to obecnie jedno z najchętniej wykorzystywanych narzędzi komunikacji marketingowej. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z klientami lub kontrahentami na specjalnych wydarzeniach (eventach) firma ma szansę zbudować z nimi trwałe relacje i znacznie zwiększyć swoje przychody. Aby event marketing miał sens, należy odpowiednio monitorować skuteczność działań w tym zakresie. Jednak nie każdy menedżer wie, jak to robić. Podczas śniadania biznesowego z firmą Eventory 3 października 2019 r. omówiliśmy najważniejsze kwestie dotyczące efektywności eventów marketingowych.

Merytoryczną część spotkania rozpoczął trener biznesu Jan Paweł Tomaszewski, który wygłosił inspirujący power speech. Jego wystąpienie motywacyjne o biznesie relacji XXI wieku dotyczyło przekrojowego spojrzenia na biznesową rzeczywistość w kontekście relacji – jak wyglądała kiedyś, a jak wygląda dziś. Ekspert przybliżył zgromadzonym różne formy budowania relacji i wyzwania, którym obecnie należy sprostać, by działać efektywnie. Uczestnicy mieli szansę dowiedzieć się, jak skutecznie przełożyć event marketing na efekty biznesowe.

Odkrywaj jeszcze więcej i częściej. Kupując prenumeratę, gwarantujesz sobie dostęp do solidnej dawki harvardzkiej wiedzy. Miej pewność, że nic cię nie ominie.

Z prenumeratą możesz więcej!

Następnie głos zabrał Andrzej Targosz, założyciel i prezes Eventory, który w dwóch obszernych prezentacjach skupił się na problematyce marketingu relacji. Pierwsza z nich omawiała kwestię ekonomii relacji. Główną myślą wystąpienia było budowanie firmy opartej na relacjach, ponieważ żyjemy w czasach, w których biznes jest na nie bardzo zorientowany. Ekspert wyjaśnił, na czym polega budowanie organizacji bazującej na kliencie oraz przed jakimi wyzwaniami stoją obecnie przedsiębiorstwa. Z przedstawionych danych wynika, że aż 20% klientów B2B doświadczyło problemów z firmą lub produktem, a tylko 40% uważa, że firma rozwiązała ich problem. Andrzej Targosz zaprezentował uczestnikom metody pozwalające na budowanie trwałych relacji z klientami; jedną z nich jest oczywiście organizowanie eventów w taki sposób, aby dobrze spełniały swoją funkcję. Na koniec ekspert przeprowadził sesję Q&A, dzięki której goście mieli okazję poruszyć szczegółowe problemy własnych firm i otrzymać merytoryczne wskazówki.

Druga prezentacja prezesa Eventory była omówieniem polskiego event marketingu w liczbach. Według wstępnego raportu przedstawionego w 2019 roku aż 60% ankietowanych przyznało, że event marketing staje się najważniejszym nurtem działań rynkowych firm – tylko niecałe 5% mniej uważa, że to skuteczniejsza metoda od tych tradycyjnych. Co ważne, wszyscy respondenci zgodzili się ze stwierdzeniem, że eventy marketingowe mają bezpośredni wpływ na konkurencyjność biznesu. Wnioski płynące z wystąpienia Andrzeja Targosza nie pozostawiają wątpliwości: efektywność budowana przez bezpośredni kontakt to jedna z najskuteczniejszych metod, która wpisuje się w biznesową rzeczywistość przemian. Dlatego właśnie należy dążyć do jej udoskonalania i bardziej szczegółowego badania.

Ostatnim punktem programu był panel dyskusyjny moderowany przez redaktor HBRP Joannę Koprowską, w którym oprócz Andrzeja Targosza udział wzięli Karolina Drach‑Kowalczyk (WOOD&Company), Dariusz Kwieciński (Fujitsu) i Paulina Mazurek (Bitspiration Booster). Uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się, jak zaspokoić potrzebę relacji zespołów, klientów i partnerów, jak zmieniło się spojrzenie firm na relacje z klientami i w jaki sposób można zażegnać problem braku zaangażowania. Podczas panelu przytoczono wyniki globalnej ankiety przeprowadzonej wśród ponad 700 dyrektorów przez Harvard Business Review Analytic Services, gdzie 93% respondentów stwierdziło, że ich organizacje kładą nacisk na organizację wydarzeń, a 57% nadaje temu wysoki priorytet. Zgromadzeni zastanawiali się wobec tego nad problemem mądrego inwestowania w eventy. Na koniec poruszono kwestie ściśle określone w temacie spotkania: co to znaczy udany event i jak mierzyć efektywność wydarzeń biznesowych.

Tematy

Może Cię zainteresować


Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
Testowy wpis dla magazynow

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Volutpat orci auctor senectus natoque elementum egestas sit sed. Sem faucibus etiam at auctor nisi. Elit dui congue orci eu lorem est. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis.

Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Czwarty magazyn z nieco dłuższym tytułem dodany, a co tam, niech ludzie czytają.

A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji. Konferencja rozpoczęła się od inspirującego […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Analityka i Business Intelligence
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji.
Podcast
Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy

Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego wzrostu i efektywności firmy. CFO coraz częściej są współodpowiedzialni za wdrażanie technologii, które wspierają cyfryzację finansów.

Współpraca między CFO a CIO jest zatem niezbędna, aby budować efektywną infrastrukturę IT, wspierającą kluczowe procesy finansowe. Automatyzacja i analiza danych, będące fundamentem obecnych trendów t

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy
Transformacja cyfrowa wymaga współpracy na wielu poziomach. Szczególnie istotna jest kooperacja pomiędzy CFO i CIO, która realnie wpływa na realizację strategicznych celów biznesowych i wdrażanie innowacji, które są kluczowe w budowaniu przewag konkurencyjnych. CFO jako lider technologicznych zmian Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego wzrostu […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak deepfake, […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak deepfake, […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. Zwrócenie […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. Zwrócenie […]
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!