W firmach pracują przedstawiciele różnych generacji. Przez to, że inaczej patrzą na świat, często trudno im się dogadać. Stosując cztery sposoby, szybko przekonasz się, jak wielki potencjał kryje się w multigeneracyjnym miejscu pracy, i uczynisz z pokoleniowych różnic źródło sukcesu firmy.
Od lat słyszymy o konflikcie pokoleniowym. Dlatego niemal nikogo nie dziwi, że pokolenia młodsze (jak Y czy Z) i starsze (jak wyżu demograficznego czy X) nie zawsze się ze sobą dogadują. Sęk w tym, że ostatnimi czasy skala niezrozumienia między poszczególnymi generacjami i wpływ tego zjawiska na biznes są większe niż kiedykolwiek. Skuteczni menedżerowie starają się zapanować nad różnicami międzypokoleniowymi, a co bardziej światli dodatkowo wykorzystują ten wymiar różnorodności, by usprawniać współpracę w zespole i tworzyć wartość dla klientów. Jak możesz stymulować różnorodność pokoleniową? Co zrobić, aby pogodzić ze sobą osoby z różnych generacji?
Jakie są cztery kroki, które należy wykonać, aby siły poszczególnych grup wiekowych uzupełniały się i wzmacniały organizację?
Zobacz kolejną pigułkę wiedzy w postaci wykładu <a href=>z serii NA TABLICY, realizowanej przez „ICAN Management Review”. Tym razem porad na temat skutecznej współpracy międzypokoleniowej w jednej firmie udziela Piotr Stohnij, ekspert w zakresie zmian pokoleniowych w biznesie, autor książki Koniec alfabetu, a także trener ICAN Institute:
ZAINTERESOWAŁ CIĘ TEN TEMAT? A może wolisz wersję tekstową tego wykładu?
NA TABLICY: Jak skutecznie zarządzać wielopokoleniowym zespołem
Piotr Stohnij PLW firmach pracują przedstawiciele różnych generacji. Przez to, że inaczej patrzą na świat, często trudno im się dogadać. Stosując cztery sposoby, szybko przekonasz się, jak wielki potencjał kryje się w multigeneracyjnym miejscu pracy, i uczynisz z pokoleniowych różnic źródło sukcesu firmy.

Indeks górny Ilustracje: Piotr Sokołowski Opracowanie: Joanna Koprowska Indeks górny koniecIlustracje: Piotr Sokołowski Opracowanie: Joanna Koprowska