Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 67

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 117
Bez kategorii

Podwójne espresso z Arcus Kyocera Zeccer

27 kwietnia 2023 6 min czytania

Współcześni klienci chcą mieć dostęp do innowacyjnych produktów i usług, ale niekoniecznie chcą je posiadać na własność. Stąd wzrost znaczenia gospodarki współdzielenia, w ramach której klienci wypożyczają auto czy rower na minuty czy też drukują dokumenty na mieście. Ta ostatnia usługa zyskuje na popularności dzięki temu, że coraz więcej miejsc publicznych wyposażonych jest w samoobsługowe punkty do druku.

Współcześni klienci, zamiast kupować samochód, wypożyczają auto na minuty, bądź korzystają z Ubera. Nie chcą nabywać również wielu innych produktów, które wymagają od nich ponoszenia kosztów związanych z utrzymaniem i eksploatacją. Dlatego wybierają się do kawiarni (zamiast kupować własny, drogi ekspres do kawy) bądź drukują w miejscach publicznych (zamiast instalować w miejscu zamieszkania drukarkę). Tę ostatnią czynność mogą dziś zrealizować dzięki usłudze Arcus Kyocera Zeccer – sieci samoobsługowych urządzeń drukujących, które dostępne dziś są w takich miejscach, jak: galerie handlowe, kawiarnie, akademiki, lotniska czy centra biznesowe.

Jeszcze niedawno niemal na każdym biurku w firmie i w niejednym domu stała drukarka. To już przeszłość. Coraz mniej organizacji i osób prywatnych decyduje się na zakup takiego urządzenia na własność. Za współużytkowaniem przemawiają takie czynniki, jak: oszczędności (jedno urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające drukowanie z wielu urządzeń okazuje się opłacalne w długiej perspektywie), wygoda (urządzenia wielofunkcyjne są dzierżawione, w modelu usługowym odchodzą wydatki na sprzęt, jego serwis i naprawy), a nawet ekologia (najbardziej innowacyjne urządzenia chwalone są za wydajność i wytrzymałość).

Najnowsze rozwiązania związane z drukiem popularyzuje Grupa ARCUS, dostawca inteligentnych rozwiązań oraz zintegrowanych systemów zarządzania dokumentami i korespondencją masową. „Rozwiązanie to wykorzystuje synergię trzech firm: Arcus, Kyocera Document Solutions oraz Zeccer” – mówi prezes Arcus SA Michał Czeredys. Rezultatem są samoobsługowe drukarki, z których skorzystać może każda osoba znajdująca się w pobliżu ulokowanych w wielu miejscach publicznych punktów druku.

Narodziny #smartkawiarni

Obecnie wygodne drukowanie oferowane przez Arcusa i Zeccera dostępne jest w 28 miastach Polski, m.in. we Wrocławiu, w Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Lublinie, Poznaniu i Warszawie. Dostępnych jest w nich łącznie 121 punktów druku. W lutym bieżącego roku wystartował projekt #smartkawiarnia, który obejmuje już 23 kawiarnie we Wrocławiu, w Łodzi i Poznaniu. Są to nowoczesne lokale, sprzyjające środowisku biznesowemu, freelancerom.

Zdaniem Mateusza Worsztynowicza, właściciela kawiarni Antresola w Poznaniu, udostępnienie usługi właśnie w kawiarniach jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów. „Coraz częściej kawiarnie stają się nie tylko miejscem relaksu, ale też miejscem pracy. Możliwość wydruku w kawiarni jest dużym ułatwieniem”.

Antresola Worsztynowicza uczestniczy w programie #smartkawiarnia firmy Zeccer. Właściciel kawiarni uważa, że uczestnictwo w programie zapewnia lokalowi przewagę konkurencyjną. Przeświadczenie o uzyskiwanej przewadze może wynikać z tego, że wraz ze wzrostem tempa życia (zwłaszcza w dużych miastach) klienci muszą sprostać wielu nowym wyzwaniom, takim jak praca w nieokreślonych godzinach i częste podróże. Wszelkie rozwiązania, które ułatwiają funkcjonowanie zabieganym klientom (czyli np. szybki wydruk dokumentu przed spotkaniem z klientem), mogą się okazać dziś na wagę złota.

Punkty druku, oprócz kawiarni, znajdują się np. w ośrodkach akademickich, centrach biznesowych, lotniskach i bibliotekach, a ich sieć nieustannie się powiększa.

Proste metody

Twórcom rozwiązania w myśl idei gospodarki współdzielenia zależało na prostocie i szybkości usługi oraz na szerokim wyborze (dostępności) maszyn. Proces druku ma z założenia zajmować jak najmniej czasu, dlatego zlecenie obejmuje trzy proste kroki. Wystarczy na stronie zeccer.pl wybrać na mapie najbliższą drukarkę w okolicy i za pomocą smartfona, laptopa lub tabletu przesłać do druku wybrane dokumenty (obsługiwane są najpopularniejsze formaty, takie jak pdf, jpg, pakiet Office) oraz określić parametry wydruku (kolor, druk dwustronny, liczbę kopii); opłacić zlecenie jedną z trzech opcji płatności: kartą, e‑przelewem lub BLIK‑iem i rozpocząć proces drukowania. Dzięki urządzeniu KYOCERA ECOSYS P3045dn czas oczekiwania na wydruk strony wynosi zaledwie 5,9 sekundy.

Rozwiązanie zostało zaprojektowane przy zachowaniu zasad prywatności i poufności danych. Zaszyfrowany jest proces przesłania dokumentów, a system automatycznie usuwa je z serwerów po wydrukowaniu przez klienta. Użytkownicy nie muszą się zatem obawiać o prywatność swoich danych.

Jakość przede wszystkim

Z urządzenia korzystać można m.in. w centrum handlowym (CH) Arkadia w Warszawie. Z myślą o klientach tego centrum handlowego zainstalowano tam samoobsługowe urządzenie wielofunkcyjne Kyocera TASKalfa. Twórcy sprzętu chwalą go za solidność i przekonują, że spełnia on oczekiwania wymagających użytkowników – zapewnia wydruki o wysokiej jakości i nasyceniu kolorów.

Klienci indywidualni płacą tylko za strony, które wydrukują, skopiują lub zeskanują. O atrakcyjności usługi decyduje jakość drukarek partnera technologicznego firmy ARCUS: japońskiej firmy Kyocera Document Solutions (KDS). Urządzenia te są wydajne i trwałe, spełniają również standardy ergonomii, ekonomii i ekologii. Maszyny KDS nadają się do intensywnej eksploatacji, rzadko też ulegają awarii.

Korzyści dla firm

Nowoczesne i inteligentne rozwiązania przynoszą wiele korzyści nie tylko klientom, ale również organizacjom udostępniającym te usługi. Punkty, w których można na przykład skorzystać z usługi druku, mogą przyciągnąć więcej klientów. Jest to również szansa na wzmocnienie wizerunku firmy na rynku – jako organizacji, która idzie z duchem czasu i oferuje najnowsze rozwiązania. Poza tym aplikację można wykorzystać w programach lojalnościowych, oferując swoje usługi i produkty poprzez zupełnie nowy kanał komunikacji z klientami.

Korzyści z usługi dostrzegają zarządzający CH Arkadia w Warszawie. „Klienci odwiedzają Arkadię z wielu powodów jednocześnie. Jesteśmy centrum handlowym z bardzo szeroką ofertą nie tylko handlową, ale też usługową i rozrywkową. Cała idea naszej działalności opiera się  na tym, by goście mogli załatwić jak najwięcej spraw pod jednym dachem. Zatem klienci korzystający z usług na naszym terenie w większości przypadków na tym nie poprzestają i korzystają również z innych aspektów oferty, odwiedzając podczas jednej wizyty wybrane sklepy, lokale i punkty usługowe” – tłumaczy Filip Kryłowicz, dyrektor CH Arkadia.

Materiał partnerski

Tematy

Może Cię zainteresować


Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
Testowy wpis dla magazynow

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Volutpat orci auctor senectus natoque elementum egestas sit sed. Sem faucibus etiam at auctor nisi. Elit dui congue orci eu lorem est. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis.

Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Czwarty magazyn z nieco dłuższym tytułem dodany, a co tam, niech ludzie czytają.

A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji. Konferencja rozpoczęła się od inspirującego […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Analityka i Business Intelligence
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji.
Podcast
Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy

Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego wzrostu i efektywności firmy. CFO coraz częściej są współodpowiedzialni za wdrażanie technologii, które wspierają cyfryzację finansów.

Współpraca między CFO a CIO jest zatem niezbędna, aby budować efektywną infrastrukturę IT, wspierającą kluczowe procesy finansowe. Automatyzacja i analiza danych, będące fundamentem obecnych trendów t

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy
Transformacja cyfrowa wymaga współpracy na wielu poziomach. Szczególnie istotna jest kooperacja pomiędzy CFO i CIO, która realnie wpływa na realizację strategicznych celów biznesowych i wdrażanie innowacji, które są kluczowe w budowaniu przewag konkurencyjnych. CFO jako lider technologicznych zmian Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego wzrostu […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak deepfake, […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak deepfake, […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. Zwrócenie […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. Zwrócenie […]
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!