Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 42

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 92
Bez kategorii

Sprzedaż doradcza w świecie poinformowanych klientów

17 kwietnia 2023 4 min czytania

Tematem trzeciej konferencji w ramach Elite Sales Program jest sprzedaż doradcza. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób wykorzystać nowe modele, aby uzyskać przewagę konkurencyjną i sprawić, że klienci przestaną być jedynie odbiorcami, ale aktywnie włączą się w tworzenie wartości i oferty firmy. Gościem specjalnym wydarzenia jest dr Régis Lemmens, założyciel firmy konsultingowej Sales Cubes i wykładowca na uczelniach biznesowych, na co dzień zajmujący się tematyką sprzedaży konsultacyjnej. Partnerami wydarzenia są

Postępująca cyfryzacja zmieniła sposób, w jaki klienci dokonują zakupów – dziś wszyscy mamy dostęp do globalnego rynku i mnogości ofert. Nadmiar danych z jednej strony daje większy wybór, z drugiej zaś stanowi wyzwanie zarówno dla sprzedawców związane z dotarciem do klientów, jak i samych zainteresowanych, którym trudniej jest ocenić czego naprawdę potrzebują. Eksperci ESP pokażą, w jaki sposób w tych warunkach informacyjnego chaosu angażować klientów i sprawić, aby zbudować zaufanie, które przełoży się na dłuższą współpracę.

Zachęcamy do udziału w konferencji „Sprzedaż doradcza w świecie poinformowanych klientów”, na <a href=>stronie wydarzenia.

Jak zmienia się sprzedaż doradcza: wyzwania dla prezesów, szefów sprzedaży i handlowców

Współczesny czas dla biznesu to czas dużej niepewności. Dotyczy to nawet firm, które skorzystały ze zmian spowodowanych COVID19 – także i one w dalszym ciągu muszą elastycznie podchodzić do wyzwań i przystosowywać się do zmieniających się warunków. Klienci od zawsze dzielili się na transakcyjnych i konsultacyjnych, który to podział jeszcze pogłębił się w trakcie pandemii. Z jednej strony w wielu wypadkach sprzedawca przestał być potrzebny, ponieważ nowe technologie w procesie zakupowym zastąpiły konieczność bezpośredniego kontaktu. Z drugiej zaś, wielu klientów potrzebuje porady na temat tego, czego tak naprawdę potrzebuje. Z tego powodu zwiększa się rola marketingu i jego integracja z działami sprzedaży, a także procesów biznesowych.

W przypadku sprzedaży istotna jest zwinność – powinniśmy wykorzystywać technologie, które odciążą specjalistów sprzedaży i zwiększą ich efektywność.

Dylemat: bronić status quo, czy być agentem zmiany?

Wybór metodologii sprzedaży zależy w dużej mierze od sytuacji klienta. Jak wynika z badania Leffa Bonneya, najlepsi sprzedawcy stosują więcej niż jedno podejście, dlatego potrzebny jest dużo bardziej elastyczny proces szkolenia sprzedawców i nieopieranie swoich działań na jednym paradygmacie.

Kluczowa jest rola menedżera sprzedaży, który powinien zdawać sobie sprawę z ewolucji rynku i potrzeby szkolenia sprzedawców w kierunku sprzedaży konsultacyjnej.

Sprzedaż dla kluczowych klientów jako specjalna forma sprzedaży doradczej

Dr Regis Lemmens przedstawia nowe trendy i zmiany jakie dotyczą sprzedaży doradczej. Już teraz <a href=>dołącz do dzisiejszej konferencji i dowiedz się, na czym polega specyfika pracy z kluczowymi klientami, a także jakie nowe role i zadania dotyczą osób zajmujących się sprzedażą doradczą.

Integracja sprzedaży i marketingu B2B w cyfrowym świecie

Łukasz Kosuniak, praktyk marketingu B2B współpracujący m.in. z Samsungiem, opowiada o tym, w jaki sposób wykorzystać cyfrowe kanały sprzedaży. Jak wynika z danych firmy HubSpot w czasie pandemii zwiększyła się liczba wysyłanych e‑maili. Efektem było dwukrotne zmniejszenie konwersji, czyli skuteczności kampanii marketingowych.

90% klientów nie lubi cold callingu i cold mailingu.

Technologia sprawia, że sprzedawcy w większym stopniu mogą angażować się na dalszych etapach lejka sprzedażowego.

Treści w internecie nie są w stanie przekonać klienta do wyboru danego rozwiązania – mogą jedynie stanowić wstępny etap zapoznania z danym zagadnieniem. Na dalszych etapach niezbędny jest doradca, który pomoże podjąć decyzję, odpowiadając na konkretne potrzeby klienta.

Powinniśmy zdefiniować, co dla nas oznacza „lead”, a także jakie są standardy jego obsługi.

Sprzedaż doradcza w świecie cyfrowej transformacji

Krzysztof Sobieszek, ekspert ds. transformacji biznesowej w Publicis Groupe Poland przedstawia jakie wyzwania dla sprzedaży stanowi ciągły proces transformacji cyfrowej i jak w takich warunkach wykorzystać interakcje z klientem do generowania nowych rozwiązań.

Sposób, w jaki przedstawimy dane zagadnienie i kontekst wpływają na uzyskane wyniki.

Transformacja cyfrowa obecnie dotyczy dosłownie wszystkiego.

Zanim zdecydujemy się na przystąpienie do transformacji cyfrowej powinniśmy sporządzić „mapę”, abyśmy wiedzieli w którym miejscu się znajdujemy i gdzie chcemy się dostać.

Kluczowe dla firm takich jak Microsoft i Google jest konsekwentne łączenie oferty produktów i usług z prowadzoną narracją.

Digitalizacja skaluje zrównoważone strategie wzrostu, ale sama w sobie nie jest strategią wzrostu.

Tematy

Może Cię zainteresować


Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
Testowy wpis dla magazynow

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Volutpat orci auctor senectus natoque elementum egestas sit sed. Sem faucibus etiam at auctor nisi. Elit dui congue orci eu lorem est. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis.

Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Czwarty magazyn z nieco dłuższym tytułem dodany, a co tam, niech ludzie czytają.

A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji. Konferencja rozpoczęła się od inspirującego […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Analityka i Business Intelligence
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji.
Podcast
Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy

Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego wzrostu i efektywności firmy. CFO coraz częściej są współodpowiedzialni za wdrażanie technologii, które wspierają cyfryzację finansów.

Współpraca między CFO a CIO jest zatem niezbędna, aby budować efektywną infrastrukturę IT, wspierającą kluczowe procesy finansowe. Automatyzacja i analiza danych, będące fundamentem obecnych trendów t

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy
Transformacja cyfrowa wymaga współpracy na wielu poziomach. Szczególnie istotna jest kooperacja pomiędzy CFO i CIO, która realnie wpływa na realizację strategicznych celów biznesowych i wdrażanie innowacji, które są kluczowe w budowaniu przewag konkurencyjnych. CFO jako lider technologicznych zmian Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego wzrostu […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak deepfake, […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak deepfake, […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. Zwrócenie […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. Zwrócenie […]
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!