Więcej w: Cyfryzacja
Analityka i Business Intelligence

Cztery trendy, które zmienią sprzedaż B2B w 2020

Sprzedaż jest tą funkcją biznesu, od której zależy byt przedsiębiorstwa. Źle zaprojektowana, nieskorelowana z innymi procesami odbywającymi się w firmie może doprowadzić do utraty rynku i spadku przychodów. Partnerem badania jest Sodexo. Między firmami trwa swoisty wyścig – chodzi w nim o wymyślenie takich rozwiązań sprzedażowych, które przyciągną klientów. ICAN Research na zlecenie partnera badania Sodexo Benefits and Rewards Services Polska postanowił […]

27 kwietnia 2023
Cyfryzacja

Tradycyjny biznes zmierza ku cyfryzacji

Jednym z głównych wyzwań współczesnych przedsiębiorstw jest dostosowywanie się do zmieniającego się otoczenia i wdrażanie nowych technologii, które usprawniają działania operacyjne i budowanie wartości dla klienta. Wiele firm zaczyna zatem wprowadzać niezbędne zmiany w strukturze, strategii, ofercie produktowej i metodach, chcąc przystosować się do cyfrowego środowiska. Aby ocenić, jak międzynarodowy biznes prowadzi proces digitalizacji, „MIT Sloan Management Review” we współpracy z firmą […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Cyfryzacja – na czym faktycznie polega i co za sobą pociąga

Firma chcąca zbudować strategię cyfryzacji musi zrozumieć, na czym cyfryzacja polega. Analiza badania Orange Insights pokazuje, że jej kwintesencją jest analityka. Jednak bez digitalizacji procesów i utworzenia hurtowni danych nie można w ogóle myśleć o transformacji cyfrowej. Partnerem materiału jest Orange. Na transformację cyfrową decyduje się coraz więcej polskich przedsiębiorstw. Jej przebieg, zakres i rola uzależnione są od stawianych celów. Proces […]

27 kwietnia 2023
Cyfryzacja

Aneta Jarczyńska: cyfryzacja nie musi być rewolucją

Sytuacja firmy Patronica jest wyjątkowa, ponieważ dotyczy przedsiębiorstwa z branży technologicznej. Jeśli jednak spojrzymy na nią jako na przedsiębiorstwo polskie, przynajmniej w sferze szeroko pojętej kultury biznesowej (mimo że to polski oddział firmy zagranicznej), to stwierdzimy, że problem z transformacją cyfrową jest powszechny. Natomiast decyzje o strategicznych inwestycjach w digitalizację przemysłu i usług są podejmowane dość opornie. Wskaźniki dostępne w ramach cyklicznych badań […]

27 kwietnia 2023
Cyfrowe przywództwo

Kultura organizacyjna w cyfrowych czasach

Liderzy muszą kształtować i mierzyć cyfrową kulturę, której wprowadzenie powinno poprzedzać cyfrową transformację. Kultura organizacyjna jest jedynym z najważniejszych źródeł konkurencyjności. Odgrywa również istotną rolę w określeniu, czy dana firma odniesie transformacyjny sukces. Jak zaznacza Deborah Ancona, profesor MIT Sloan School of Management, przywództwo często nie docenia znaczenia kultury. Tymczasem bez jej mocnych podstaw i dostosowania pracowników do przejścia na […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!