Więcej w: Digitalizacja
Automatyzacja i robotyzacja

Digitalizacja Twojej firmy: sposób na skuteczne zarządzanie zasobami ludzkimi

Digitalizacja stała się kluczowym elementem rozwoju organizacji, które pragną utrzymać konkurencyjność na rynku pracy. Jednym z obszarów podlegających cyfrowej rewolucji jest zarządzanie zasobami ludzkimi. W dobie triumfu nowoczesnych technologii pozyskiwanie talentów i skuteczne zarządzanie personelem stały się podstawowym elementami krótko i długoterminowej strategii w nowoczesnych firmach. W kontekście dynamicznego środowiska biznesowego warto wiedzieć, jak digitalizacja wpływa na pracę naszego zespołu, nas […]

6 stycznia 2024
Analityka i Business Intelligence

Jak skuteczne pozycjonowanie pomoże firmie zwiększyć ruch?

Większość działań biznesowych przeniosła się do internetu. Optymalizacja stron internetowych stała się nieodzownym elementem skutecznej strategii marketingowej. Wraz z rosnącą konkurencją w sieci przedsiębiorstwa muszą podjąć odpowiednie działania, aby wyróżnić się spośród innych i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Czym jest pozycjonowanie stron? Optymalizacja strony internetowej to proces mający zapewnić najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest zwiększenie widoczności strony […]

4 stycznia 2024
Analityka i Business Intelligence

Obszar technologii i IT największą luką kompetencyjną pracowników działów finansowych

Ponad połowa badanych firm wciąż doświadcza częściowych lub całkowitych braków kompetencyjnych i kadrowych w działach finansowych, co stanowi poważne wyzwanie dla rozwoju tej funkcji. Największą lukę kompetencyjną CFO dostrzegają w obszarze technologii i IT – wynika z badania przeprowadzonego przez KPMG w Polsce we współpracy z Klubem CFO. Chociaż zdecydowana większość firm wykorzystuje systemy klasy ERP to wciąż jedna na trzy organizacje tworzy […]

12 grudnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Raport PZU „Epoka nowych doświadczeń”: jak technologia rewolucjonizuje doświadczenia klienta

W dzisiejszym świecie, gdzie konkurencja między firmami rośnie, a klienci stają się coraz bardziej wymagający i świadomi swoich potrzeb, Customer Experience (CX) jest jednym z kluczowych elementów sukcesu biznesowego. Obecnie klienci oczekują nie tylko optymalizacji procesu zakupowego, ale także coraz bardziej spersonalizowanych i zintegrowanych doświadczeń. Najnowszy raport CX „Epoka nowych doświadczeń”, przygotowany przez PZU, przedstawia kluczowe trendy i innowacje, które kształtują […]

1 grudnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Największa konferencja o marketingu i AI w Polsce już w październiku!

23–27 października w Warszawie odbędzie się XVI edycja konferencji I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy i skupi się na marketingu oraz AI. Po raz pierwszy konferencja będzie wydarzeniem międzynarodowym. Do klasycznych trzech dni polskojęzycznych dodane zostały dwa dni anglojęzyczne z zagranicznymi prelegentami. W sumie będzie można obejrzeć aż 60 wystąpień znakomitych ekspertów, praktyków i innowatorów. I ❤ marketing […]

22 listopada 2023
Analiza danych, Big Data

Od Excela do inEwi – dlaczego warto zrezygnować z tradycyjnych arkuszy kalkulacyjnych?

Excel, od lat cieszący się niesłabnącą popularnością w świecie biznesu i nie tylko, zyskał opinię narzędzia niezbędnego w codziennej pracy wielu specjalistów. Jego elastyczność, wszechstronność i możliwość personalizacji pozwalały na tworzenie skomplikowanych analiz, raportów i prognoz. Jednak, tak jak każde narzędzie, Excel ma swoje ograniczenia. Nowe technologie, jak inEwi, wykorzystują nowoczesne podejście do analizy danych i prezentują nowe możliwości, które mogą […]

28 października 2023
Analiza danych, Big Data

Rozmowy z ChatGPT o pracy i sprzedaży

Na łamach bestsellera Rozmowa z chatem GPT o przyszłości ludzi i świata Reid Hoffman opublikował swoje doświadczenia płynące z „dialogu” z algorytmem GPT‑4, podczas którego bada mocne i ograniczone strony generatywnej sztucznej inteligencji stworzonej i udostępnionej w świecie przez firmę OpenAI. Przedstawiamy jego dyskusje na temat przyszłości rynku pracy. Nowe modele zarządzania karierą stworzyły potrzebę wypracowania nowego systemu współpracy pomiędzy pracodawcami i menedżerami a samodzielnymi profesjonalistami. […]

24 października 2023
Cyberbezpieczeństwo

5 powodów, dla których nie warto inwestować we własną serwerownię

Obecnie poza własną serwerownią i przechowywaniem danych w chmurze można również skorzystać z usług zewnętrznego Data Center. Dlaczego utrzymywanie i rozwijanie własnej serwerowni stają się coraz mniej opłacalne? Jakich zagrożeń można uniknąć i jakie korzyści osiągnąć? 1. Zagrożenia fizyczne Utrzymywanie serwerowni w siedzibie własnej firmy zawsze wiąże się z ryzykiem utraty danych w wyniku pożaru, zalania, włamania i innych wydarzeń losowych. Czy warto ryzykować utratę danych, […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Dlaczego warto prowadzić działania SEO w Wielkiej Brytanii?

Wielka Brytania – kraj kojarzący się nam z nieprzerwaną monarszą tradycją i obecnością dużego odsetka naszych rodaków – mało komu znana jest jako czwarty co do wielkości rynek e‑commerce na świecie. Właściciele internetowych biznesów, którzy poszukują nowych rynków zbytu swoich towarów i usług, powinni jednak zdawać sobie sprawę z możliwości, jakie daje brytyjski e‑commerce. Chcąc rozpocząć lub kontynuować ekspansję […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Przetrwają najzwinniejsi. Wielkie firmy mogą działać jak start-upy

Czy wielki kontenerowiec może być zwrotny niczym żaglówka? Jest to możliwe – dzięki tak popularnym dziś wśród liderów rynku zwinnym metodykom. Te, choć wydają się nowym rozdaniem, są powrotem do rozwiązań z przeszłości. Sprawdzonych i racjonalnych. Pojedynek na miarę „Gry o tron” Nikt nie ma licencji na pasmo zwycięstw, nawet największe biznesowe potęgi. Widzieliśmy niejednokrotnie, jak potężne firmy przegrywają […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!