Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Digitalizacja - MITSMR
Więcej w: Digitalizacja
Digitalizacja

Jak uniknąć spadku zyskowności?

Trudne warunki rynkowe sprawiają, że coraz mniejszej części firm udaje się podnosić marże. Często nie inwestują one w poprawę zarządzania cenami, co sprawia, że nie osiągają pełnego potencjału zysków. Podstawową przyczyną, dla której przedsiębiorstwa mają problem z podnoszeniem marż, jest występująca na coraz większą skalę presja cenowa. Wojny cenowe w cyfrowym świecie W dobie internetu przejrzystość oferty czy cen […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Gdzie przechowywać firmowe dane?

Niektórzy eksperci twierdzą, że śmierć centrów danych jest już przesądzona. Jednak, tak samo jak w przypadku nekrologu Marka Twaina, doniesienia te mogą być znacznie przesadzone. Przedsiębiorstwa stają w obliczu coraz większego napływu cyfrowych informacji. Do tej pory większość z nich do przetrzymywania swoich danych wybierała centra danych (ang. data center). Jednak wzrost usług oferowanych w chmurze (ang. cloud computing), […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Panele słoneczne na samochodach elektrycznych

Na naszych oczach dochodzi do coraz mocniejszej integracji dwóch ważnych technologii – pojazdów z napędem elektrycznym i ogniw fotowoltaicznych. Eksperymenty z wyposażeniem samochodów w panele słoneczne realizowane były oczywiście już wcześniej, ale wreszcie pojawia się szansa na popularne rozwiązania komercyjne. Są takie wynalazki, które budzą zachwyt i równocześnie zaskakują. Z automatu pojawia się wtedy pytanie: „Dlaczego nikt wcześniej na to nie […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

DIGITAL PRICING jako narzędzie przewagi w cyfrowej rzeczywistości – konferencja z cyklu Elite Leadership Program – RELACJA

[15:15 – 15:35] Summary and Conclusions / Podsumowanie i wnioski Jakie są ogólne wnioski, które możemy wyciągnąć z dzisiejszego spotkania?Przedstawią je: Tomasz Stec, partner zarządzający polskiego oddziału Simon – Kucher & Partners. Ekspert z ponad 15‑letnim doświadczeniem w obszarze strategii, sprzedaży, marketingu oraz zarządzania cenami. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z optymalizacją architektury cen oraz warunków handlowych, zarządzaniem promocjami, dynamicznym ustalaniem […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Kultura cyfrowa w tradycyjnych organizacjach

Transformacja cyfrowa tradycyjnego przedsiębiorstwa i budowana w nim kultura cyfrowa nie oznacza rezygnacji z tego, co było źródłem jego siły. Wprawdzie tradycyjne firmy – jak same twierdzą – podziwiają kulturę organizacyjną firm rdzenniecyfrowych i chcą z niej czerpać wzorce do naśladowania, ale pewne elementy owej kultury dają powody do niepokoju. Na przykład Amazon.com zdobywa uznanie z powodu szybkiego uruchamiania coraz to […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Przyszłość sprzedaży: co się stanie z naszym biznesem?

Stale rosnące oczekiwania klientów sprawiają, że dotychczasowe metody zapewniające sukces w sprzedaży radykalnie tracą na znaczeniu. W szybko zmieniającym się świecie firmy muszą ciągle poszukiwać nowych sposobów już nie tylko na zwiększenie zysków ze sprzedaży, ale i utrzymanie dotychczasowej rentowności. Indywidualne, dopasowane do potrzeb klientów rozwiązania, potrzeba budowania silnych relacji z kupującymi, coraz większy wzrost znaczenia rozwiązań technologicznych w pracy handlowców – to […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

CX w bankowości elektronicznej

Polscy klienci banków są coraz bardziej mobilni. Jednak mały ekran oznacza wielkie wyzwania. Polskie banki są wciąż postrzegane są jako liderzy zaawansowanych rozwiązań cyfrowych służących do obsługi klienta (ang. customer service). Okazuje się jednak, że sama digitalizacja nie wystarczy, aby usatysfakcjonować wymagającego konsumenta. Jak wynika z raportu KPMG „Czy klient jest najważniejszy? Na bank!”, choć rodacy […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Data Management w dobie cyfryzacji. Część 1: wyzwania i kierunki rozwoju

Dane w przedsiębiorstwie mają coraz większe znaczenie i coraz większą wartość. Wzrasta potrzeba dbania o ich jakość i bezpieczeństwo. Wyzwaniem staje się umiejętność czerpania z danych możliwie największych korzyści biznesowych. W tych obszarach szczególną rolę odgrywają rozwiązania klasy Data Management. Rozwiązanie klasy Data Management, które jest w stanie zaadresować potrzeby całej organizacji, musi posiadać co najmniej cztery zasadnicze cechy. Po pierwsze, powinno […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

XIII Europejski Kongres Gospodarczy

Sztuczna inteligencja, przetwarzanie w chmurze, Internet rzeczy, nowe kompetencje na rynku pracy – dyskusje poświęcone cyfryzacji i nowym technologiom będą jednym z głównych tematów XIII Europejskiego Kongresu Gospodarczego oraz 6. European Tech and Start‑up Days. Kongres odbędzie w dniach 20‑22 września 2021 r. w formule stacjonarnej – w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach oraz online. W ciągu trzech dni uczestnicy bedą mogli wysłuchać […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Branża logistyczno–transportowa wkracza na poziom 4.0

Branża TSL ma dwa główne problemy – brak kierowców i niskie marże. Ponieważ biznes działa na granicy opłacalności, to jeżeli ma kreować pozytywne doświadczenia klientów, powinien sięgać coraz szerzej po narzędzia cyfrowe. Klienci, którzy korzystają z usług spedytorów, transportowców i logistyków, wymagają od nich przede wszystkim dotrzymania terminów dostaw nieuszkodzonych ładunków i rozsądnych stawek. Rozsądna stawka nie musi przy […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!