Więcej w: Jakość i obsługa
E-commerce

Czas to pieniądz. Im szybciej skontaktujesz się z klientem, tym lepiej

Żyjemy w świecie, w którym czas ma większe znaczenie niż kiedykolwiek. Klienci oczekują szybkiej obsługi, szybkich odpowiedzi, szybkiej dostawy. Ale czy jest to możliwe? Partnerem materiału jest Callpage. W czerwcu tego roku przeprowadzono badanie Lead Response Time wśród ponad 2275 firm z 12 branż. Miało ono na celu zmierzenie, jak szybko polskie firmy odpowiadają na zapytania klientów. Przebadano m.in. agencje marketingowe, […]

26 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Drukarnia Warszawa – jak wybrać drukarnię w dużym mieście?

Duże miasta oferują szeroki wybór usług. Niezależnie od branży mamy możliwość wybierać spośród różnorodnych ofert. W Warszawie znajduje się wiele drukarni, ale jak wybrać tę najlepszą? Wybierając drukarnię, w pierwszej kolejności należy zainteresować się świadczonmi przez nią usługami oraz różnorodnością wykorzystywanych technologii, takich jak: druk cyfrowy, druk offsetowy, druk solwentowy albo atramentowy. To ważne, gdyż każde zamówienie wymaga […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!