Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 96
Klienci i doświadczenia

Skup się na fanach marki. Oferta skierowana do wszystkich nie działa!

11 kwietnia 2024 9 min czytania

W spolaryzowanej kulturze pogoń za rynkiem masowym i kierowanie oferty do wszystkich są z góry skazane na porażkę. Najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu marki jest sprzymierzenie się z subkulturą, która ją pokocha.

Przez lata wydawało się, że McDonald’s uosabia wszystko, co najgorsze w amerykańskiej diecie. Marka stała się symbolem złych wyborów żywieniowych, które spowodowały wybuch epidemii otyłości i problemów z nadciśnieniem. Firma spędziła ponad dekadę, próbując walczyć z tym wizerunkiem. Kierowała do konsumentów komunikaty o nowym menu, w którym oferowała zdrowsze alternatywy, bardziej zgodne ze współczesnymi trendami dietetycznymi. Jednak bezskutecznie. Z roku na rok sprzedaż McDonald’s spadała, podobnie jak pogarszało się postrzeganie marki.

Ostatecznie firma zdecydowała się przejść do ofensywy – szczegóły w poniższym wideo: