Więcej w: Komunikacja w kryzysie
Komunikacja w kryzysie

Komunikacja lidera w czasie pandemii. Jak nie stracić reputacji?

Pojawienie się Covid‑19 sprawiło, że liderzy muszą każdego dnia podejmować trudne decyzje związane z ochroną pracowników, a jednocześnie – jak nigdy wcześniej – dbać o biznes. Na to, czy w tych niepewnych czasach nie utracisz reputacji, wpłyną nie tylko twoje decyzje, ale też sposób, w jaki je przedstawisz. „Welcome to my home” – tak brzmiało pierwsze zdanie wypowiedziane przez prezesa amerykańskiej […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Jak media społecznościowe mogą zwalczać infodemię towarzyszącą epidemii koronawirusa

W połowie marca Massachusetts obiegła plotka, że gubernator zamierza zarządzić powszechną „kwarantannę domową”Indeks górny 11 (shelter in place). W sklepach spożywczych i wielobranżowych, na stacjach benzynowych na terenie całego stanu pojawiły się tłumy ludzi, którzy w panice wykupywali zapasy papieru toaletowego, środków czystości, makaronów i masła orzechowego. Ponieważ odwołano lub przełożono na później takie imprezy jak parada z okazji Dnia Świętego Patryka […]

27 kwietnia 2023
Komunikacja w kryzysie

Globalna komunikacja w lokalnym opakowaniu

Wprowadzenie produktu na rynek, szczególnie za granicą, wymaga wielu działań. Część z nich dotyczy komunikacji przystosowanej do różnych mediów i urządzeń w lokalnym języku z uwzględnieniem kulturowej specyfiki rynków oraz dotychczasowych doświadczeń odbiorców. Partnerem materiału jest Lionbridge. Komunikacja z klientami i konsumentami na danym rynku jest fundamentem dobrze przygotowanej ekspansji. Dostosowanie potrzebnej dokumentacji czy wszelkich zgód do wymogów prawno‑formalnych i językowych obowiązujących w wybranym kraju, […]

27 kwietnia 2023
Employer branding

Komunikacja ponad wszystko. Jak budować wizerunek w czasie kryzysu?

Kryzys gospodarczy wywołany epidemią koronawirusa COVID‑19 to dla przedsiębiorców czas trudnych decyzji. Pochopne, niewłaściwe decyzje, wsparte niewłaściwą komunikacją, to gotowa recepta na wizerunkową katastrofę. Jak tego uniknąć? Chociaż employer branding to praca u podstaw, rzemiosło komunikacyjne i ultramaraton, to w czasie kryzysu warto przyśpieszyć. Dziś komunikacja powinna być szybka i pewna. Teraz nie masz czasu na wymyślanie złożonych procesów restrukturyzacji, […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!