Więcej w: Marketing i sprzedaż
E-commerce

Skuteczny e-CRM w strategii omnichannel to konieczność

Współczesny klient jest wymagający. Oczekuje spójnej komunikacji we wszystkich możliwych punktach styku. Dlatego wykorzystanie nowoczesnego podejścia do komunikacji z konsumentem pozwala zwiększyć sprzedaż i zbudować cenne relacje w ramach strategii omnichannel. Partnerem materiału jest They.pl Skuteczny e-CRM w strategii omnichannel to konieczność Z badania opublikowanego niedawno w ramach sekcji specjalnej w „Harvard Business Review Polska” wynika, że przy podejmowaniu decyzji zakupowych aż 73% klientów korzysta […]

26 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Drukarnia Warszawa – jak wybrać drukarnię w dużym mieście?

Duże miasta oferują szeroki wybór usług. Niezależnie od branży mamy możliwość wybierać spośród różnorodnych ofert. W Warszawie znajduje się wiele drukarni, ale jak wybrać tę najlepszą? Wybierając drukarnię, w pierwszej kolejności należy zainteresować się świadczonmi przez nią usługami oraz różnorodnością wykorzystywanych technologii, takich jak: druk cyfrowy, druk offsetowy, druk solwentowy albo atramentowy. To ważne, gdyż każde zamówienie wymaga […]

26 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Potencjał oszczędności ukryty w kosztach reklamy

Skuteczność komunikatów reklamowych w kontekście ponoszonych przez firmy kosztów nadal stanowi jedną wielką niewiadomą. Co prawda, są na rynku narzędzia pozwalające zmierzyć efektywność przekazu marketingowego w Internecie, ale jak zmierzyć skuteczność reklamy telewizyjnej. Potencjał oszczędności ukryty w kosztach reklamy Partnerem materiału jest: Analiza skuteczności reklamy nie jest prostym zadaniem. Wymaga najnowszej technologii, która mierzy każdą reakcję konsumenta na komunikat. Wymaga zaawansowanej […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Luksus w cenie

Majętni Polacy coraz chętniej kupują produkty i usługi uznawane za prestiżowe. Osoby zamożne najczęściej sięgają po produkty z górnej półki, kupując kosmetyki, urządzenia elektroniczne oraz planując podróże. Dla zamożnego Polaka luksus to przede wszystkim doskonałość, powaga, artyzm i harmonia oraz wytworność i klasyka. Jak wynika z badania Profil zamożnego Polaka 2017, przeprowadzonego przez ICAN Research na próbie 354 respondentów, osoby zamożne […]

26 kwietnia 2023
Innowacja

Jak zarabiać na taniej sprzedaży? Poznaj mistrzów niskich cen

Ryanair, IKEA i Aldi mają ze sobą wiele wspólnego. Gdy inni rynkowi gracze szukają sposobów na to, by sprzedawać swoje produkty i usługi za jak najwięcej, te trzy firmy swój sukces opierają na bardzo niskich cenach. Czego możesz się od nich nauczyć? Decyzję o wycenie swoich produktów czy usług trzeba bardzo dobrze przemyśleć – raz podjęta jest bowiem trudna […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Opis produktowy, który sprzedaje

Odpowiednio skonstruowany opis produktowy może znacząco poprawić współczynnik konwersji. Wprowadzając do niego informacje o korzyściach płynących z zakupu towaru oraz element kreatywny, z pewnością przekonamy do zakupu nawet tych niezdecydowanych klientów. Opis produktowy często jest przez sklepy traktowany po macoszemu. W dużej mierze ludzie kupują oczami, więc sprzedawcom wydaje się, że atrakcyjne zdjęcie i taka też cena wystarczą, by przekonać do […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!