Więcej w: Media społecznościowe
Agile

Raport IAB: Konsumpcja treści online a marketing

W internecie walka o uwagę konsumenta trwa w najlepsze. Każdego dnia publikowane są miliony nowych treści, które mają na celu zdobycie jak największej publiczności, najlepiej autentycznie zaangażowanej. Problem polega na tym, że nie tak łatwo w dzisiejszym natłoku informacyjnym i przy szybkości zachodzących zmian, to osiągnąć. Raport IAB: Konsumpcja treści online a marketing Jak wynika z prowadzonych badań przeciętny użytkownik internetu spędza na stronie […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Jak SEO wpływa na rozwój firmy

Już od dawna wiadomo, że największy wpływ na rozwój naszej firmy ma Internet. To on pozwala nam dotrzeć do klientów z całej Polski, a nawet świata przy pomocy jednego kliknięcia. Dobre rozegranie działań internetowych może sprawić, że wasze usługi, czy produkty będą wręcz rozchwytywane. Jak SEO, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych może wpłynąć na rozwój waszej firmy […]

27 kwietnia 2023
Cyberbezpieczeństwo

Sztuczna inteligencja pomoże pokonać hejt w sieci

Technologiczni giganci, tacy jak Facebook czy Google, zajmują się usuwaniem obraźliwych treści, zamiast zapobiegać ich powstawaniu. Zdaniem Michała Wroczyńskiego, twórcy Samurai Labs, platformy walczącej z przemocą w sieci za pomocą sztucznej inteligencji, ważniejsze niż likwidacja szkód jest zapobieganie. Jego rozwiązanie – w odróżnieniu od dominujących trendów – nie opiera się na modelu statystycznym, a na lingwistyce. Internet nie tylko „zmniejszył […]

27 kwietnia 2023
Agile

Marketing w cyfrowych czasach

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

27 kwietnia 2023
Dane i sztuczna inteligencja

Kobiety są bardziej uprzejme dla asystentów głosowych

CZY WIESZ, ŻE: panie są bardziej kulturalne od panów? W każdym razie na pewno w kontaktach z asystentami głosowymi. Niemal połowa – 46% – dorosłych mieszkańców Stanów Zjednoczonych korzysta z asystentów głosowych. Warto dodać, że są to dane zebrane w raporciez 2017 roku, więc obecnie zapewne ten udział jest jeszcze nieco większy. Część wyników badań jest dość oczywista – chętniej rozmawiają z asystentem […]

26 kwietnia 2023
Digitalizacja

Jak budować doświadczenia zakupowe w świecie zbyt wielu bodźców?

W 2018 roku firma Salesforce przeprowadziła badanie, w którym aż 88% respondentów stwierdziło, że doświadczenie zakupowe, jakie zapewnia dana firma, jest równie ważne, co oferowane przez nią produkty i usługi. Skupienie się na komunikacji i obsłudze klienta, dopracowanie wszystkich punktów styku oraz zaprojektowanie pozytywnych doświadczeń na całej ścieżce zakupowej powinny być priorytetem każdej marki. Szczególnie że firmy konkurują nie tylko między sobą, […]

26 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Klastry tematyczne a pozycja strony w wyszukiwarce

Czasy, kiedy wystarczyło publikować treści naszpikowane dużą liczbą słów kluczowych, by osiągnąć wysokie miejsce w wyszukiwarce, bezpowrotnie minęły. Dziś w pozycjonowaniu stron internetowych liczą się również kompetencje, autorytet i wiarygodność. Wysokie wartości tych parametrów pomagają osiągnąć klastry tematyczne. Google, określając miejsce danej strony w rankingu wyszukiwań, zwraca uwagę na szereg elementów. Oprócz kwestii technicznych, które mają bezpośredni wpływ na ranking SEO, w ostatnich […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!