Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Modele biznesowe - MITSMR
Więcej w: Modele biznesowe
Finanse i rachunkowość

Nadchodzi fintechowa rewolucja

Od pewnego czasu świat finansów – szczególnie tych małych, prywatnych – przeżywa prawdziwą rewolucję, a wszystko za sprawą wszechobecnej technologii. Za nią podążają przepisy prawa. Sejm przyjął ustawę wprowadzającą w życie europejską dyrektywę PSD2, która porządkuje mariaż finansów z technologią. Dzięki nowym przepisom Europa, w tym Polska, znalazła się w forpoczcie technologicznych innowacj, zapewniających najwyższą jakość i bezpieczeństwo usług płatniczych. Czego […]

26 kwietnia 2023
Agile

Stare i nowe pieniądze w bankowości prywatnej

Dzisiejsi klienci korzystający z usług bankowości prywatnej nie oczekują nadzwyczajnych zysków. Chcą, aby ich majątek – który gromadzili przed dwie, trzy dekady – za kilkanaście lat co najmniej utrzymał tę samą realną wartość co obecnie. Kilkuprocentowy wzrost byłby oczywiście mile widziany. O inwestowaniu z dyrektorem bankowości prywatnej mBanku Krzysztofem Bratosem rozmawia Weronika Podhorecka. Partnerem materiału jest mBank. Kim […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

LEGO jest liderem nie tylko w sprzedaży klocków

CZY WIESZ, ŻE …w 2012 roku LEGO wpisano do Księgi rekordów Guinnessa jako największego na świecie producenta opon? W zestawieniu z 2014 roku firma LEGO podała, że jest odpowiedzialna za produkcję 650 mln opon. Chodzi oczywiście o niewielkie opony do pojazdów budowanych z klocków. Zresztą nie tylko w oponiarskim biznesie duńska firma jest absolutnym liderem. W 2015 roku „Forbes” uznał LEGO […]

26 kwietnia 2023
Innowacja

Jak nauczyć się zwinnej sprzedaży

Jill Konrath jest strategiem sprzedaży o międzynarodowej renomie i autorką bestsellerów takich jak Selling to Big Companies czy Snap Selling. Jej ostatnia książka Agile Selling to efekt badań na temat tego, co sprawia, że sprzedawcy odnoszą sukces. Konrath, która sama jest praktykiem sprzedaży, rozmawiała na ten temat z najlepszymi specjalistami w branży, studiowała najnowsze osiągnięcia nauki, chcąc się dowiedzieć, […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Podążaj za potrzebami klientów

Ewolucja potrzeb i oczekiwań konsumentów stawia przed firmami coraz większe wyzwania. Badanie Przyszłość popytu konsumpcyjnego (The Future of Consumer Demand), przeprowadzone przez Trajectory na zlecenie banku HSBC, wyodrębniło główne trendy, które będą miały największy wpływ na produkty i usługi oferowane konsumentom oraz na sposób ich sprzedaży. Wyniki wskazują, że z perspektywy rynku dóbr i usług konsumpcyjnych coraz większą rolę będą […]

26 kwietnia 2023
Inwestowanie w nieruchomości komercyjne

Nieruchomości komercyjne atrakcyjne inwestycyjnie

Inwestowanie w mieszkania to wciąż dobra forma lokaty dodatkowych środków, jednak dla osób dysponujących nieco większym kapitałem inwestycyjnym, oczekujących wyższych stóp zwrotu, dużo korzystniejsza jest inwestycja w nieruchomości komercyjne. Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród inwestorów indywidualnych. Wzrost w tym segmencie to rezultat niskich stóp procentowych, poszukiwania bezpiecznych lokat kapitału i możliwość wygenerowania wyższej rentowności […]

26 kwietnia 2023
Kompetencje przywódcze

Biegłość transformacyjna

W dobie rewolucji cyfrowej zdolność do zarządzania zmianą jest jedną z fundamentalnych kompetencji biznesowych, przesądzającą o dalszym rozwoju przedsiębiorstw. Przekonały się o tym jakże boleśnie takie firmy, jak: Kodak, Nokia czy wiele linii lotniczych i koncernów motoryzacyjnych, które nie potrafiły dość szybko i skutecznie zareagować na zachodzące na rynku zmiany. Biegłość transformacyjna Na szczęście są też dobre przykłady, takie jak koncern […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Tomasz Półgrabski: Specjalizacja czy rozszerzanie działalności?

Tomasz Półgrabski: Specjalizacja czy rozszerzanie działalności? Analizując przypadek Turbo Event, warto zadać sobie dwa kluczowe pytania: Czy w interesie agencji rzeczywiście leży wchodzenie w zupełnie nowe obszary, takie jak imprezy biegowe? I czy agencja dysponuje zasobami i posiada kompetencje, by zorganizować takie imprezy i obsłużyć dużych klientów, innych niż jej dotychczasowy główny sponsor? Istnieje wiele firm, które wyspecjalizowały się w jednym […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Płatności jeszcze szybsze i wygodniejsze

Proces realizacji płatności w tradycyjnych sklepach i w internecie dzięki rozwojowi nowych technologii ulega przeobrażeniom. Wyzwaniem staje się tworzenie takich rozwiązań, które przyspieszają weryfikację tożsamości klientów banków, wykorzystują smartfony w realizacji płatności i zwiększają szybkość oraz wygodę wykonywania przelewów. O tym, jak te cele osiągać, mówi Sebastian Ptak, członek zarządu firmy Blue Media. Firma Blue Media działa na rynku od 1999 […]

26 kwietnia 2023
Agile

Pięć strategii ustalania cen

Wycena produktu jest podstawowym i jednocześnie kluczowym zadaniem każdego przedsiębiorcy. Dobór odpowiedniej strategii cenowej może wpłynąć na osiągnięcie wysokiego udziału w rynku, przewagi konkurencyjnej oraz rozpoznawalności marki. Strategie cenowe to sposoby podejmowania decyzji i działania podkreślające strategiczny cel ceny na rynku. Stanowią one jeden z kluczowych elementów taktyki całej firmy. Pozwalają określić, w jaki sposób przedsiębiorstwo chce pozycjonować swój produkt […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!