Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Przełomowe innowacje - MITSMR
Więcej w: Przełomowe innowacje
Analityka i Business Intelligence

Transformacja IT: modernizacyjny szach M.A.T.-a

Zmierzch tradycyjnego modelu IT, opartego na architekturze, która w  obliczu dzisiejszych wyzwań wydaje się coraz bardziej archaiczna i nieefektywna, jest nieuchronny. Nie warto już pytać o zasadność modernizacji – należy zastanowić się, jak ją przeprowadzić w optymalny sposób. W jaki sposób kupujecie Państwo samochód? Czy zamawiacie oddzielnie wszystkie podzespoły, by złożyć je samodzielnie w przydomowym garażu? Tracicie czas na sprawdzanie, […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Manifest kulturowy marki: jak stworzyć markę ważną dla millennialsów? (1/2)

Konstruując markę, warto pamiętać, że jest ona nie tylko tworem biznesowym, ale również kulturowym. Świadome pozycjonowanie musi uwzględniać rolę otoczenia społeczno‑kulturowego i odpowiadać nie tylko na potrzeby konsumenta, ale i reagować na nie zawsze łatwo zauważalne zmiany wokół. To właśnie ten całościowy kontekst jest elementem szczególnie istotnym w przypadku kreowania marek mających aspiracje do bycia ważnymi i atrakcyjnymi dla ludzi […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Płatności jeszcze szybsze i wygodniejsze

Proces realizacji płatności w tradycyjnych sklepach i w internecie dzięki rozwojowi nowych technologii ulega przeobrażeniom. Wyzwaniem staje się tworzenie takich rozwiązań, które przyspieszają weryfikację tożsamości klientów banków, wykorzystują smartfony w realizacji płatności i zwiększają szybkość oraz wygodę wykonywania przelewów. O tym, jak te cele osiągać, mówi Sebastian Ptak, członek zarządu firmy Blue Media. Firma Blue Media działa na rynku od 1999 […]

26 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Nowa rola CMO – Chief Experience Officer?

W czasach, gdy marketing przechodzi niewyobrażalne dotąd zmiany, dyrektorzy marketingu muszą nieustannie zmieniać swoją rolę. Powinni określać nowe cele i wprowadzać nowe standardy oraz wizję tego, w jaki sposób powinien działać marketing w ich firmach. Dlaczego właśnie teraz jest to tak szczególnie istotne? Organizacje zmieniają dziś swoje rynkowe podejście. Od firm nastawionych na rozwój produktów przechodzą w kierunku firm, dla […]

26 kwietnia 2023
Dane i sztuczna inteligencja

Wpływ cyfryzacji na przychody przedsiębiorstw

Transformacja cyfrowa jest nieunikniona, ale bywa też kosztowna. Inwestycje w nowoczesne rozwiązania IT i ich rozwój to jednak warunek sine qua non przetrwania w biznesie. Już dziewięć na dziesięć krajowych przedsiębiorstw widzi, że wysiłek ten przekłada się na przychody. Partnerem materiału są Orange i ICAN Research. Jak uwolnić supermoce pracownika Instytut badawczy ICAN Research postanowił zweryfikować, jak inwestycja w transformację […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Luksus to pochodna dbałości o jakość

O początkach hotelowego biznesu i trosce o obsługę gości na najwyższym poziomie mówi Henryk Orfinger, współwłaściciel i prezes spółki Hotele SPA Dr Irena Eris. Marka Dr Irena Eris przede wszystkim kojarzy się z luksusowymi kosmetykami oraz zabiegami pielęgnacyjnymi. Obecnie budują jej wizerunek także Hotele SPA. Proszę przypomnieć, jak i kiedy narodził się w firmie pomysł na biznes hotelowy i czy uruchomienie go oznaczało […]

26 kwietnia 2023
Analiza danych, Big Data

Serendipity, czyli jak przenieść naukę do biznesu

Począwszy od penicyliny, przez strony WWW, na systemach zaawansowanej biometrii kończąc, wiele odkryć zmieniających funkcjonowanie społeczeństwa swój początek miało w laboratoriach badawczych. W dalszym ciągu to one stanowią kluczowy zastrzyk innowacji, który otwiera ogromny potencjał dla biznesu. Jednak jak komercjalizować odkrycia, tak by trafiły do domów konsumentów? Eksperci wskazują, że rozwiązaniem jest strategia serendipity. Serendipity to pojęcie, które w naszym […]

26 kwietnia 2023
Innowacja

Innowacja i rozwój w DNA firmy

Grupa Saint‑Gobain należy do grona najlepszych pracodawców w Polsce. W tym roku, po raz piąty z rzędu, organizacja została wyróżniona prestiżowym certyfikatem „Top Employer Poland 2018” oraz „Top Employer Europe 2018”. Partnerem materiału jest Saint‑Gobain. Saint‑Gobain to globalna marka, która od ponad 350 lat łączy historię z innowacyjnością: Salę Lustrzaną w Wersalu zdobią lustra wyprodukowane przez Saint‑Gobain w XVII wieku, a ostatnio […]

26 kwietnia 2023
Cyfrowe przywództwo

Maria Belka: Zadawajcie dużo pytań

Nieustająca dynamika zmian, możliwość pozytywnego wpływania na życie innych i niekończące się wyzwania – to najbardziej w biznesie fascynuje prezeskę firmy BitEvil. W kolejnym artykule z cyklu Spotkania mniej formalne rozmawiamy z Marią Belką, która ma na swoim koncie pracę dla Organizacji Narodów Zjednoczonych (United Nations Economic Commission for Europe), Narodowego Banku Kazachstanu i Parlamentu Europejskiego. Współzałożycielka i prezeska Fundacji Mentors4Starters. Pełni […]

26 kwietnia 2023
Innowacja

Jak pobudzać innowacyjność – cztery sposoby

Biorąc pod uwagę, jak mocno firmy polegają na innowacjach, zdumiewa fakt, że tak źle większości z nich wychodzi znajdowanie, rozwijanie i wdrażanie pomysłów. Choć globalne firmy przeznaczają rocznie około biliona dolarów na innowacje – szacujemy, że 10% tej sumy (czyli 100 mld dolarów) idzie całkowicie na marne. Oznacza to, że w świecie biznesu potencjalni liderzy z zazdrością studiują i imitują […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!