Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Anna Connor - Łakomy: jak tworzyć skuteczne przekazy sprzedażowe? - MITSMR

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 96
Klienci i doświadczenia

Anna Connor – Łakomy: jak tworzyć skuteczne przekazy sprzedażowe?

25 kwietnia 2024 2 min czytania

Ekspertka specjalizująca się w neuronauce społecznej opowiada, jak ważne w tworzeniu przekazów sprzedażowych są emocje.

W świecie, w którym każdy z nas otoczony jest ciągłym przepływem reklam, sztuka tworzenia przekazów sprzedażowych nabiera fundamentalnego znaczenia. W tej materii warto posłuchać ekspertów, a jedną z nich jest Anna Connor‑Łakomy, według której istotą skutecznych komunikatów handlowych są emocje. Jednakże wielu sprzedawcom trudno jest przyjąć tę koncepcję. Wielu z nich uważa bowiem, że powinni skupić się głównie na wynikach i rezultatach.

Jak zatem tworzyć przekazy, które wywołają pożądane emocje u odbiorcy? Według ekspertki, kluczem jest wyznaczenie głównej emocji, którą chcemy wywołać i budowanie przekazu w oparciu o nią. Jeśli przykładowo działamy w branży dietetycznej i chcemy, aby nasi odbiorcy odczuwali przez nasz komunikat wsparcie, powinien on brzmieć: „Przejmij kontrolę nad swoim zdrowiem na dobre!”.

W filmiku poniżej ekspertka pochyla się nad tematem tworzenia przekazów sprzedażowych opartych na emocjach oraz ich wpływowi na skuteczność działań marketingowych.