Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Jackie Rocca: Jak Slack rozwiązuje problemy użytkowników za pomocą AI - MITSMR

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 96
Analityka i Business Intelligence

Jackie Rocca: Jak Slack rozwiązuje problemy użytkowników za pomocą AI

25 kwietnia 2024 2 min czytania

W tym odcinku podcastu „Me, Myself, and AI” Jackie Rocca, wiceprezeska ds. produktu w firmie Slack, opisuje, jak jej zespół podchodzi do projektowania nowych produktów w przestrzeni generatywnej sztucznej inteligencji, oraz przedstawia pewne prognozy na przyszłość.

Jako liderka produktu Jackie nieustannie słyszała od użytkowników, że stoją przed wspólnym wyzwaniem: nadążanie za tempem informacji i ustalanie, na czym skupić swoją uwagę i energię. To ustalanie priorytetów było trudne. Spojrzała więc na sztuczną inteligencję jako potencjalne źródło rozwiązań i obecnie kieruje zespołem, który koncentruje się na uruchamianiu funkcji opartych na AI, aby rozwiązać problemy użytkowników. Praca zespołu Slack AI już pomaga klientom korzystać z bogactwa wiedzy w ramach giełd Slack, oferujących takie funkcje jak podsumowania kanałów, podsumowania wątków i możliwość zadawania pytań w celu wydobycia informacji osadzonych w rozmowach.