Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 96
Agile

Piękna twarz sukcesu

27 kwietnia 2023 7 min czytania

Wszechobecny kult młodości sprawił, że wygląd jeszcze silniej wpływa na nasze samopoczucie i samoocenę. Odbija się też na funkcjonowaniu w społeczeństwie. Decyduje w sporej części o wrażeniu, jakie wywieramy na potencjalnym pracodawcy i później w zespole – w całym otoczeniu biznesowym. O tym, jak CROMA‑PHARMA, oferująca preparaty przeznaczone do kompleksowej terapii przeciwstarzeniowej, włącza się w trend dbałości o zdrowie, mówi dyrektor zarządzający Katarzyna Potocka.

Partnerem materiału jest Croma.

Czy medycyna estetyczna stała się nieodłącznym elementem budowania wizerunku?

Nie da się ukryć, że dla otoczenia wygląd świadczy o profesjonalizmie. Niezależnie od tego, czy się z tym zgadzamy, czy nie, profesjonalny menedżer powinien dobrze wyglądać. Myślę tu o ubraniu, fryzurze, wyglądzie skóry twarzy i całej sylwetce. Medycyna estetyczna stała się więc nieodłącznym elementem dbania o wizerunek. Jednak nie o kult młodości tu chodzi, a raczej o estetykę. Wpływa ona na naszą samoocenę, postrzeganie przez zespół i partnerów biznesowych. Są sytuacje, w których korzystanie z zabiegów medycyny estetycznej w zauważalny sposób poprawia nasz komfort pracy. Przykładem jest leczenie nadpotliwości. Nadmierne pocenie się, szczególnie dłoni, jest bardzo częstym problem występującym w stresujących sytuacjach życia zawodowego. Kilkunastominutowy zabieg czasowo lub trwale może zniwelować ten problem, przez co lepiej się czujemy, na przykład w trakcie trudnego spotkania biznesowego.

Croma‑Pharma jest jednym z najczęściej i najchętniej wybieranym dostawcą kwasu hialuronowego wykorzystywanego w medycynie estetycznej – wynika z informacji medialnych. Dlaczego odbiorcy sięgają po produkt właśnie państwa firmy? Jaki wpływ ma wybór preparatu na efekt finalny zabiegu?

Croma‑Pharma jest producentem preparatów marki Princess (od nazwiska założycieli firmy – Prinz), dystrybutorem nici liftingujących oraz personalizowanych kosmetyków Universkin. Jej rozwój to piękna historia biznesowego sukcesu. 40 lat temu Gerard Prinz rozpoczął drogę na szczyt od niewielkiej apteki w Austrii. Nieustannie ją rozwijał, aż stał się światowym liderem rynku preparatów produkowanych na bazie kwasu hialuronowego stosowanego w estetyce, okulistyce i ortopedii. Obecnie firma działa w 70 krajach na świecie i nadal prowadzi ją założyciel wspomagany przez dwóch synów. I właśnie ta międzynarodowa, silna pozycja rynkowa z wyróżnikami typowymi dla rodzinnego przedsiębiorstwa jest czynnikiem budzącym zaufanie lekarzy. Wiedzą oni, że taka pozycja na rynku została zbudowana przede wszystkim dzięki produktom wysokiej jakości, które zapewniają to, co w opiece nad pacjentem jest najważniejsze – bezpieczeństwo. Pochodzenie preparatu i doświadczenie lekarza mają niebagatelne znaczenie. Od tych czynników może w dużym stopniu zależeć nie tylko efekt zabiegu, ale także ryzyko powikłań.

Jak korzystać z zabiegów, aby pomogły podkreślić urodę bądź utrzymać skórę w dobrej kondycji, unikając przy tym przesady?

Z mediów oraz z życia codziennego znamy osoby, które stały się ofiarami medycyny estetycznej i wywołują w nas strach przed korzystaniem z tego typu usług. Warto jednak pamiętać, że w większości przypadków to pacjenci wymuszają na lekarzach właśnie taki efekt zabiegu. Przerysowane usta, zbyt duże policzki czy zanik mimiki twarzy to przypadki dla nas karykaturalne, ale dla wielu pacjentów – ideał piękna, do którego dążą. Dlatego mimo odpowiednich umiejętności i wiedzy lekarze nie zawsze są w stanie wpłynąć na wybory pacjentów. Mogą albo odmówić wykonania zabiegu, albo zrealizować go zgodnie z ich oczekiwaniami. Oczywiście to ekstremalne przypadki. W codziennym życiu ciągle spotykamy osoby, które korzystają z zabiegów medycyny estetycznej, ale o tym nie wiemy. Świetnie się prezentują, wyglądają na osoby wypoczęte i zadbane – taki właśnie powinien być efekt świadomego korzystania z medycyny estetycznej. Dlatego wiedza na jej temat jest tak istotna.

W trakcie kariery zawodowej nie możemy pozwolić sobie na długi okres rekonwalescencji czy drastyczne zmiany w wyglądzie. Medycyna estetyczna jest w stanie tym wymaganiom sprostać, trzeba tylko wybierać certyfikowanych lekarzy z dużym doświadczeniem, bazując na renomie konkretnego specjalisty i korzystając z rekomendacji otoczenia.

Wspomniała pani, że przy zabiegach odmładzających i upiększających ważne są jakość stosowanych produktów i bezpieczeństwo pacjentów. Jakie normy technologiczne trzeba utrzymywać w procesie produkcji i z jakich materiałów korzystać, aby znaleźć się w gronie producentów pierwszego wyboru?

Firma koncentruje się na własnych pracach badawczo‑rozwojowych, będąc tym samym liderem innowacyjności na światowym rynku. Nasz zespół nieustannie opracowuje nowoczesne produkty, dbając jednocześnie o zgodność z procedurami GMP. Od etapu podstawowych badań aż do produktu końcowego wszystko dzieje się pod jednym dachem. Sercem naszej nowej siedziby w Leobendorf jest centrum produkcji o powierzchni ponad tysiąca mkw. To miejsce, gdzie przy użyciu najnowocześniejszych technologii w ciągu godziny powstaje 5 tysięcy strzykawek wypełnionych naszymi produktami. W pełni cyfrowy i zautomatyzowany proces jest całkowicie unikatowy. Elektroniczne sterowanie tak dużym procesem produkcji gwarantuje mu najwyższą jakość i jednocześnie zapewnia minimalizację kosztów.

Dobry wygląd wpływa na naszą samoocenę, postrzeganie przez zespół i partnerów biznesowych. Korzystanie z zabiegów medycyny estetycznej w zauważalny sposób poprawia nasz komfort pracy.

W jaki sposób Croma‑Pharma przyczynia się do rozwoju medycyny estetycznej w Polsce?

Przede wszystkim staramy się mieć realny wpływ na rozwój rynku estetycznego w Polsce, zapewniając pacjentom usługi najwyższej jakości. Współpracujemy z najlepszymi specjalistami w Polsce i za granicą, przeprowadzamy liczne szkolenia i warsztaty dla lekarzy. Zapraszamy do kraju międzynarodowe autorytety w dziedzinie chirurgii plastycznej, medycyny estetycznej i dermatologii, które dzielą się doświadczeniem z polskimi lekarzami. Wprowadzamy również produkty będące odpowiedzią na potrzeby pacjentów. Takim przykładem są nici liftingujące, które jako pierwsi zaoferowaliśmy na krajowym rynku. Obecnie zabiegi z ich wykorzystaniem są jedną z najlepszych i najpopularniejszych metod niechirurgicznego liftingu skóry twarzy i ciała, pozwalając <a href=>osiągnąć świetny efekt przy minimalnej inwazyjności.

Jakie trendy dostrzega pani w medycynie estetycznej i szeroko pojętym dbaniu o siebie?

Po pierwsze, rozwija się tzw. anti aging, czyli dbanie o kondycję skóry. Niezależnie od tego, ile wykonamy zabiegów redukujących zmarszczki czy liftingujących skórę, to właśnie jej dobra kondycja wpływa na nasz wizerunek. Musimy więc być przede wszystkim świadomi wagi codziennej pielęgnacji. Podstawą jest ochrona przed promieniowaniem słonecznym i korzystanie z filtrów niezależnie od pory roku – w przeciwnym razie przyspieszamy procesy starzenia i narażamy się na powstawanie przebarwień, zmarszczek i przesuszenie skóry. Specjaliści wielokrotnie powtarzają, że wpływ na nasz wygląd i samopoczucie mają w dużym stopniu odżywianie, styl życia i codzienna pielęgnacja.

Kolejny, bardzo widoczny, trend to personalizacja w pielęgnacji. Mówiąc wprost, powoli odchodzi się od produktów dla masowego odbiorcy, bo każda skóra jest inna. Ponadto takie produkty zawierają masę konserwantów i substancji chemicznych, które długoterminowo mogą podrażniać i negatywnie wpływać na skórę. A ona powinna otrzymać dokładnie te składniki, które są jej potrzebne. O skórę i dobór pielęgnacji domowej powinien dbać nasz dermatolog lub kosmetolog, którzy mają rzetelną wiedzę na ten temat, a nie konsultantka w drogerii. Dlatego też, podobnie jak w przypadku ubrań, kosmetyki (np. Universkin) są obecnie tworzone na miarę, odpowiadając na indywidualne potrzeby pacjenta. Dzięki temu możemy działać na kilka problemów skóry jednocześnie i dbać o jej zdrowy wygląd.

Tematy

Może Cię zainteresować


Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
Testowy wpis dla magazynow

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Volutpat orci auctor senectus natoque elementum egestas sit sed. Sem faucibus etiam at auctor nisi. Elit dui congue orci eu lorem est. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis.

Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Czwarty magazyn z nieco dłuższym tytułem dodany, a co tam, niech ludzie czytają.

A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji. Konferencja rozpoczęła się od inspirującego […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Analityka i Business Intelligence
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji.
Podcast
Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy

Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego wzrostu i efektywności firmy. CFO coraz częściej są współodpowiedzialni za wdrażanie technologii, które wspierają cyfryzację finansów.

Współpraca między CFO a CIO jest zatem niezbędna, aby budować efektywną infrastrukturę IT, wspierającą kluczowe procesy finansowe. Automatyzacja i analiza danych, będące fundamentem obecnych trendów t

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy
Transformacja cyfrowa wymaga współpracy na wielu poziomach. Szczególnie istotna jest kooperacja pomiędzy CFO i CIO, która realnie wpływa na realizację strategicznych celów biznesowych i wdrażanie innowacji, które są kluczowe w budowaniu przewag konkurencyjnych. CFO jako lider technologicznych zmian Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego wzrostu […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak deepfake, […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak deepfake, […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. Zwrócenie […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. Zwrócenie […]
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!