Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Różnorodność i włączanie - MITSMR
Więcej w: Różnorodność i włączanie
Kompetencje i szkolenia

Brakuje Ci wiary we własne kwalifikacje? Być może to syndrom oszusta!

Dowiedz się, jak złagodzić syndrom oszusta, budując zaufanie wśród członków swojego zespołu. Liderzy mogą być podatni na syndrom oszusta, czyli poczucie, że tak naprawdę nie mają kwalifikacji do pracy, do której zostali zatrudnieni. Często stanowi to szczególny problem dla osób z grup niedostatecznie reprezentowanych na stanowiskach kierowniczych. W tym krótkim filmie felietonistka MIT Sloan Management Review, Sanyin […]

20 czerwca 2024
Kompetencje przywódcze

Szefie, nie ulegaj lizusom, bo szybko tego pożałujesz

Pracownikom opłaca się schlebiać swoim przełożonym, bo dzięki temu mogą zyskać ich przychylność. Z kolei szefom podatność na komplementy może przynieść negatywne konsekwencje. Nadav Klein z Katedry Zachowań Organizacyjnych INSEAD opowiada o badaniach, podczas których sprawdził, z jakimi kosztami muszą się liczyć liderzy, którzy są nadmiernie chwaleni przez swoich pracowników i jakie reakcje mogą ich przed nimi uchronić. Joanna Koprowska: Zbyt […]

24 kwietnia 2024
Klienci i doświadczenia

Jak projektowanie włączające pomaga pozyskać nowych klientów

Rozczarowanie klienta jest niekorzystne dla biznesu. Jednak niektóre produkty rozczarowują codziennie w sposób niezamierzony. Skorzystaj z tych podpowiedzi, aby projektować produkty dla bardziej zróżnicowanych społeczności. Wyobraź sobie produkt, którego użytkowanie jest frustrujące dla milionów ludzi. Można było łatwo tego uniknąć, wybierając inny projekt. Gdyby to był twój produkt, czy nie chciałbyś wiedzieć, kto był nim sfrustrowany i dlaczego? […]

19 kwietnia 2024
Kultura organizacyjna

Trzy rzeczy, które warto wiedzieć o różnicach pokoleniowych w miejscu pracy

Młodsi pracownicy mają wysokie oczekiwania wobec siebie, swoich liderów i czasu wolnego. Jaka jest misja przedsiębiorstw i ich wpływ na społeczeństwo? W obliczu politycznych i społecznych podziałów oraz wyzwań w negocjacjach z różnorodnymi grupami pracowników, to zapytanie nabiera szczególnego znaczenia dla liderów biznesu. Badanie przeprowadzone przez Bentley University wspólnie z Gallupem na grupie 5458 Amerykanów ujawnia, jak bardzo postawy i oczekiwania pracowników mogą […]

25 marca 2024
Kompetencje przywódcze

Jak przełamać stereotypy na temat przywództwa

W dzisiejszym środowisku biznesowym skuteczne przywództwo powinno opierać się na wartościach, takich jak empatia i wrażliwość. Jacob Morgan, uznany ekspert w dziedzinie przywództwa, przyszłości pracy oraz tworzenia pozytywnego środowiska pracy, na łamach swojej najnowszej książki Leading with Volnerability zwraca uwagę jak głęboko zakorzenione stereotypy dotyczące przywództwa, stają na przeszkodzie uwalniania wrażliwości, która powinna być supermocą współczesnego lidera. Przywódcy […]

8 lutego 2024
Kompetencje przywódcze

Przywództwo w erze inkluzji i transformacji cyfrowej

W dzisiejszym dynamicznym środowisku pracy, przywództwo staje przed wyzwaniem dostosowania się do oczekiwań pokoleń Y i Z, koncentrując się na inkluzji, innowacjach oraz zrównoważonym rozwoju. Ewolucja stylu przywództwa obejmuje nie tylko adaptację do zmieniających się realiów biznesowych, ale także integrację sztucznej inteligencji. O promowaniu post konwencjonalnych wartości i rozwijaniu autentycznych umiejętności kierowniczych opowiada Christine McCarthy, dyrektor generalna TEC Leadership Institute, […]

19 stycznia 2024
Kompetencje przywódcze

Demaskowanie makiawelizmu: 3 sposoby radzenia sobie z manipulacją w miejscu pracy

Przezwyciężenie makiawelizmu w miejscu pracy to wieloaspektowe i złożone wyzwanie. Wymaga nie tylko głębokiego zrozumienia ludzkich zachowań, ale także strategicznego podejścia do zarządzania relacjami międzyludzkimi. Termin „machiawelizm” wywodzi się od renesansowego dyplomaty i pisarza Niccolò Machiavellego, który dopuszczał stosowanie manipulacji i nieczystych zagrywek w polityce państwowej. To określenie odnosi się do typu osobowości, którą charakteryzuje manipulacyjne zachowanie, zauważalny brak empatii […]

11 grudnia 2023
Kultura organizacyjna

Czy warto bać się piątku 13?

Strach przed piątkiem 13., znany również jako paraskewidekatriafobia, pojawił się na długo, zanim stał się popularny zabójca w masce hokejowej z filmu „Piątek 13”. I wciąż ma się dobrze. Niektóre z najwcześniejszych źródeł awersji do tego felernego dnia można znaleźć w Biblii: Judasz Iskariota był trzynastym gościem Ostatniej Wieczerzy, a Jezus umarł w piątek. Jednak nawet w czasach przedbiblijnych pewien urzędnik pominął cyfrę […]

21 listopada 2023
Kompetencje przywódcze

Paula Wąsowska: Różnorodność przynosi korzyści

Wśród menedżerów średniego szczebla jest sporo kobiet. Natomiast w zarządach nadal zasiada ich zbyt mało. Sposobem na zmianę tej sytuacji jest zrozumienie, że silniejsza reprezentacja kobiet w kadrze zarządczej w ogólnym rozrachunku się opłaca. Osobiście wcale nie uważam, że branża IT jest męska i w zasadzie nie jestem zwolenniczką mówienia o stanowiskach męskich czy kobiecych, gdyż to rodzi stereotypy. To, że […]

27 kwietnia 2023
Kompetencje przywódcze

5 obowiązkowych punktów dla liderów nowej generacji

Jako że cyfrowe technologie przekształcają organizacje i pracę, jest kilka zadań, które liderzy muszą zrealizować właściwie. Skuteczne przywództwo nie jest ani wieczne, ani nieodwołalne. Co pewien czas nowe technologie wywracają ustalone tryby działania i zmiatają członków kadry kierowniczej, którzy nie potrafią się dostosować. Przez większość XX wieku, gdy już technologie transformacyjne umożliwiły mierzenie najdrobniejszych szczegółów ludzkiej pracy, […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!