Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 96
E-commerce

Efektowny marketing czy efektywny biznes?

23 kwietnia 2024 1 min czytania

Dlaczego marketing i biznes nie zawsze idą w parze? Dlatego, że marketing to nie konkurs piękności lecz konkurs skuteczności.

Jak więc sprawić, żeby w działaniach marketingowych pojawiła się efektywność biznesowa? Dlaczego cena nie zawsze czyni cuda? Na te pytania odpowiada twórca i wieloletni CEO agencji digital marketingu adCookie. W swojej prezentacji opowiada historię jednej kampanii, na podstawie której wyjaśnia, jak czynić marketing w sieci skutecznym, zamiast dać się wyprowadzać w pole. Ale nie gdzieś na pole uprawne lecz na farmę trolli.