Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Strategia Innowacji - MITSMR
Więcej w: Strategia Innowacji
Analiza danych, Big Data

Rozwiązuj dziś problemy, które pojawią się jutro

Webcon to firma, której początki nie przypominają historii typowych garażowych start‑upów. Powstała nie na bazie pomysłu jej założycieli, ale jako rezultat konkretnych potrzeb klientów. Innowacyjna platforma, oparta na technologii low‑code, zmienia podejście firm do cyfryzacji swoich biznesów. Od 2006 roku specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania klasy low‑code Digital Process Automation (DPA) dla przedsiębiorstw, niezależnie od branży […]

12 lipca 2024
Przełomowe innowacje

Jak AI i metaverse wpisują się w cykl życia innowacji

W czasach, gdy środowiska biznesowe ogarnęła prawdziwa gorączka cyfrowego złota czyli generatywnej sztucznej inteligencji, może się wydawać, że inne technologie, takie jak wirtualna czy rozszerzona rzeczywistość, czyli VR (Virtual Reality) i AR (Augmented Reality) zostały zepchnięte na dalszy plan.  Nic bardziej mylnego! O możliwościach i perspektywach technologii metaversalnych rozmawia Paweł Kubisiak redaktor naczelny MIT Sloan Management Review Polska z Andrzejem […]

11 lipca 2024
Analityka i Business Intelligence

Korzystasz w firmie z AI? Uważaj na tych 8 zagrożeń!

Chat GPT pokazał firmom mnóstwo nowych możliwości, które w wielu przypadkach zepchnęły na daleki plan kwestie bezpieczeństwa związane ze stosowaniem w pracy sztucznej inteligencji. Niestety, w czasach gdy cyberbezpieczeństwo powinno być najważniejsze, narzędzia sztucznej inteligencji dodatkowo skomplikowały i tak już złożone środowisko infrastruktury IT, z którego codziennie skorzystamy podczas pracy.  Na domiar złego generatywna sztuczna inteligencja i  duże modele językowe […]

5 lipca 2024
Analityka i Business Intelligence

Skończyła się „zabawa w raportowanie”

Transparentność i odpowiedzialność korporacyjna nabierają nowego znaczenia, a przedsiębiorstwa stają przed wyzwaniem adaptacji do nowych warunków raportowania zrównoważonego rozwoju. Ta zmiana jest podyktowana nie tylko rosnącymi oczekiwaniami społecznymi i naciskiem ze strony inwestorów, ale przede wszystkim wprowadzeniem nowych regulacji. Dyrektywa w sprawie sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju (Corporate Sustainability Reporting Directive; CSRD), Europejskie Standardy Zrównoważonego Rozwoju (European Sustainability Reporting Standards; ESRS), Rozporządzenie […]

6 czerwca 2024
Kultura organizacyjna

Stwórz oskarową strategię marketingową, sięgając po kod kulturowy

W dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie biznesu marki, które potrafią skutecznie komunikować się za pomocą kodów kulturowych, osiągają znaczące sukcesy. W modelu brandingu kulturowego marki nie są już tylko oznaczeniem produktu, lecz stają się nośnikami głębokich, symbolicznych znaczeń, które adresują społecznie konstruowane pragnienia i lęki konsumentów. Odkryj, jak transformacja z prostego oznaczenia produktu w nośnik głębokich, symbolicznych znaczeń może otworzyć […]

13 maja 2024
Analityka i Business Intelligence

Jackie Rocca: Jak Slack rozwiązuje problemy użytkowników za pomocą AI

W tym odcinku podcastu „Me, Myself, and AI” Jackie Rocca, wiceprezeska ds. produktu w firmie Slack, opisuje, jak jej zespół podchodzi do projektowania nowych produktów w przestrzeni generatywnej sztucznej inteligencji, oraz przedstawia pewne prognozy na przyszłość. Jako liderka produktu Jackie nieustannie słyszała od użytkowników, że stoją przed wspólnym wyzwaniem: nadążanie za tempem informacji i ustalanie, na czym skupić swoją […]

25 kwietnia 2024
Innowacja

Jak wprowadzać innowacje, gdy Twój szef to Grinch biznesu

W świecie biznesu, gdzie adaptacja i innowacja są kluczowymi czynnikami sukcesu, syndrom Grincha objawiający się niechęcią do przyjęcia nowych pomysłów, metod czy technologii, często prowadzi do stagnacji i utraty konkurencyjności. To zjawisko może mieć dalekosiężne konsekwencje dla rozwoju organizacji, dlatego wymaga skutecznych strategii, aby przezwyciężyć niechęć i otworzyć drogę do innowacji i postępu. Zmiana jest nieodłącznym elementem biznesowego krajobrazu, wymagającym […]

18 kwietnia 2024
Przełomowe innowacje

VI Kongres MIT Sloan Management Review Polska „Przyszłość biznesu powstaje dziś”

21 i 22 marca 2024 roku odbył się VI Kongres MIT Sloan Management Review Polska zorganizowany przez ICAN Polska. To niezwykłe wydarzenie zgromadziło elity biznesu, naukowców oraz praktyków z całego świata i stało się areną do dyskusji na temat najnowszych trendów, wyzwań i innowacji w dziedzinie zarządzania. Przez dwa intensywne dni uczestnicy mieli okazję uczestniczyć w prezentacjach, panelach dyskusyjnych oraz sesjach […]

2 kwietnia 2024
Analiza danych, Big Data

Strategiczna rola AI

Od momentu pojawienia się na rynku Chatu PT dyskusja wokół sztucznej inteligencji skupia się głównie na tym, kogo, gdzie i kiedy zastąpią algorytmy w miejscu pracy. Owszem, jest to bardzo ważne, ale zupełnie odwraca uwagę od tego, jak naprawdę AI może pomóc firmom w budowaniu wzrostu. Dlatego chciałbym zaproponować Państwu nieco odmienna narracje i polecić zestaw artykułów, w których nie […]

8 marca 2024
Analiza danych, Big Data

Sztuka antycypacji w zmieniających się czasach

W świecie biznesu, technologii i wielu innych dziedzinach, które charakteryzuje dynamika, otoczenie nieustannie ewoluuje. Osiągnięcie sukcesu w tych obszarach zależy nie tylko od skuteczności obecnie stosowanych strategii, ale także od umiejętności przewidywania nadchodzących trendów i elastycznego reagowania na zmiany. Ta zdolność, nazywana czasem „widzeniem zza rogu” ma kluczowe znaczenie. To nie tyle przepowiadanie przyszłości, ile budowanie trwałej perspektywy na […]

4 marca 2024

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!